Nuff

27 Julai 2015

Menang Hadiah Cabutan Kelima IntaNBerliaN Giveaway 2015

Gambar Throwback menang Giveaway bulan Mei hari tu.. 
Alhamdulillah.. teman menang baju ni hari tu.. hahaha.. ekceli memang suka corak yang macam ni.. corak cheetah, zebra, leopard... hahaha.. tapi hubbymiaw teman idak suka.. hehe.. so, tu yang tak ber beli pun baju corak macam ni.. tapi kali ni join Giveaway ter.. menang lak hadiah baju corak ni.. apa lagi.. best giler.. heee.. ni hadiah dari IntanBerlian Giveaway2015 hari tu.. nak tengok Giveaway apa.. klik je link kat bawah ni.. teman nak ucapkan terima kasih buat Penganjur (Blogger Zarina Tazari), dan buat para sponsor Giveaway ini.. Alhamdulillah.. 

keputusan pemenang pada 11/5/2015 (isnin)




tq : 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


JOM CANTIK & KURUS DENGAN 
PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



Related Posts

2 ulasan:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New