Meriahnya Jualan Sempena Krismas Dari Althea Korea!!

Meriahnya Jualan Sempena Krismas
Dari Althea Korea!!


Hai.. Hari ni nak cerita pasal shoppinggg.. Kalau bab shopping perempuan mana la yang boleh pejam mata aje kan. Pastinya apabila terdengar je Jualan Murah Atau Sale dimana-mana baik Shopping di Pasaraya mahupun membeli belah secara online, semua wanita semestinya takkan melepaskan peluang untuk grab' semua barangan yang sedang ada offer yang betul-betul murah dan berbaloi.. 

Begitu juga Althea Korea, iaitu sebuah laman web luar negara yang menjadi pilihan ramai peminat barangan dan produk dari Korea. Sempena sambutan Krismas pada tahun ini, pihak Althea Korea telah mengadakan offer' Jualan Murah dimana pelanggan Althea akan diberi kod promosi eksklusif untuk digunakan untuk mereka yang membuat pembelian kali pertama menggunakan aplikasi mudah alih.

Haaa. tau macam mana nak shopping di website Althea Korea |Malaysia ni? begini caranya yea! senang sangat-sangat tau.. Macam online shopping lain gak.. seperti Lazada, Zalora, Shopee dan banyak lagi, syarat nak shopping adalah mesti daftar jadi members dulu kan? Haaa.. samalah macam Althea ni jugak.. Korang daftar sebagai ahli/members lepas tu jangan terkejut korang automatik akan dapat RM30 sebagai Welcome Gift..

So, lepas tu boleh lah terus guna semasa buat belian nanti.. pihak Althea akan beri COUPON CODE : WELCOME-MY dan korang hanya perlu key in code number ini semasa checkout nanti.. dan automatik diskaun sebanyak RM30 akan dipotong dari total jumlah barangan yang korang beli.



Ok lah.. kalau korang nak jadi member klik SINI atau klik banner diatas, register/daftar kemudian nikmati diskaun sebanyak RM30 (tertakluk terma dan syarat) .

Sebelum tu, bagi yang baru mengenali Althea Korea, mari baca serba sedikit tentang Althea Korea ni yea.. 

Mengenai Althea Korea 
Althea Korea is Southeast Asia’s leading destination for all things K-Beauty. Althea works to bridge the gap between SEAsians and Korean Beauty, solving the challenge of easily obtaining Korean beauty products at an affordable rate. Althea promises 100% authenticity of products, offers the best price in Southeast Asia, gives a 30-day unconditional refund and provides free shipping straight from Korea for qualifying orders.



GET RM30 OFF RM100 on your first Mobile order! Code:MOBFIRST30 (Mobile Only)

Sempena pelancaran aplikasi mereka, Althea akan memberikan kod promosi eksklusif untuk pelanggan yang kali pertama shopping menggunakan aplikasi. Dan ini dia kod diskaun MOBFIRST30 untuk diskaun RM30 dengan pembelian minimum RM100. 

TAHNIAH ALTHEA!!!
Haa.. Buat yang belum tahu tu.. Terbaru Althea Korea telah melancarkan Althea App aplikasi mudah alih yang dinanti-nantikan mereka untuk memudahkan pelanggan membeli-belah di mana sahaja dengan menggunakan platform utama di Asia Tenggara untuk semua barangan dan produk dari K-Beauty.

Pelanggan Althea akan diberi kod promosi eksklusif untuk digunakan untuk mereka yang pertama kali membuat pembelian yang dibuat menggunakan aplikasi mudah alih. 

Pada 15 Disember 2016 - Althea telah melancarkan aplikasi mudah alih mereka yang sangat dinantikan, Sebagai Penutup tahun 2016 dimana K-Beauty yang berjaya menjadi destinasi No.1 Asia Tenggara. 

Tahun ini sahaja, Althea diperluaskan ke 3 lagi negara baru  (Filipina, Indonesia dan Thailand) selepas Malaysia dan Singapura pada tahun 2015. 

Oh ya.. Aplikasi mudah alih ini boleh didapati di kedua-dua IOS dan sistem Android. aplikasi mudah alih Althea bukan sahaja membolehkan pengguna membeli-belah di mana-mana tetapi juga telah ditambahbaikkan dengan ciri-ciri seperti pelanggan akan dapat mengikuti jenama kegemaran mereka, dan menambah barangan untuk wishlist mereka dengan mengklik butang tengah-tengah di atas produk. 

Ini membolehkan pengguna untuk mendapatkan maklumat terkini mengenai produk baru, jualan dan promosi semasa serta mendapatkan cadangan berdasarkan produk yang mereka suka atau telah dibeli sebelum ini. 

Ia jugak amat menarik apabila pelanggan juga boleh menyemak imbas mudah produk dan jenama, mempamerkan yang bersih dan mudah difahami antara muka yang membolehkan pelanggan untuk membuat pembelian dalam fesyen mudah sambil menjaga sehingga tarikh dengan yang terbaru dan terbaik dari K-Beauty dari Korea Selatan. 

CFO Althea itu, Jae Kim mengulas: "Aplikasi mudah alih Althea adalah sebahagian daripada usaha berterusan kami untuk menyediakan pelanggan kami dengan yang paling mudah dan paling cara yang mudah untuk melayari, mencari dan membeli produk K-Beauty kegemaran mereka.

Aplikasi ini adalah khusus direka untuk menjadi cepat, mudah, dan mudah untuk mengemudi.

Melalui ini, kami berharap dapat memenuhi semakin on-the-go gaya hidup pengguna kami supaya mereka boleh membeli-belah bila-bila masa, di mana sahaja. 

Dalam masa terdekat, kami akan memperkenalkan baru dan ciri-ciri menarik seperti cadangan yang diperibadikan, video dan lain-lain kandungan yang berkualiti tinggi dan unik interaksi sosial." Althea App boleh didapati di Malaysia, Singapura, Filipina, Indonesia dan Thailand. 







http://my.althea.kr/althea-box-homme-box

Haaa.. Apa lagi.. Bagi peminat barangan dan produk dari Korea.. Boleh la layari Website Althe Korea sekarang yea!  Boleh klik link-link dibawah ni yea! Dan kalau nak buat belian dan dapat offer code MOBFIRST30  boleh la install app Althea di Android ataupun Google Play ye.. Selamat bershopping yea! 


#altheakorea #altheaxmas 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


1 Ulasan

  1. Shopping & ppuan berpisah tiada.
    Senang dh skrng ni. Shopping main klik² je..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama