Tunjukkan catatan dari Jun, 2014

Guess The Emoji Answers Level 81-100

Guess The Emoji Answers Level 81-100 Guess The Emoji solutions Level 81: L…

KADAR ZAKAT FITRAH BAGI NEGERI-NEGERI DI SELURUH MALAYSIA

KADAR ZAKAT FITRAH BAGI NEGERI-NEGERI DI SELURUH MALAYSIA | Huh.. tengah me…

Guess The Emoji Answers Level 61-80

Guess The Emoji Answers Level 61-80 Guess The Emoji Answers Levels 61: …

RESEPI KUETEAW KUNGFU

Resepi Kuetiaw Kungfu | Tengok gambo dah terliur kann.. slurppp.. ni gam…

NIAT BERSAHUR DAN DOA BERBUKA PUASA

Niat | Doa Bersahur dan Doa Berbuka Puasa | Ehem.. belek punya belek, rup…

Ucapan Selamat Menyambut Ramadhan

Ucapan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak |  Assalamualaikum, sempena p…

KENALI BENTUK TUBUH WANITA

BENTUK/LEKUK TUBUH WANITA | Wanita sememangnya dikurniakan dengan pelbag…

OOOOOOooo.. SKODENG yeaaaaa..

Ha2.. tiba2 je ternampak nama bulus2 teman dekat kotak Shoutbox ni.. Si  Adi…

PUNCA DAN TIPS MENGATASI MASALAH TUMIT MEREKAH

KETAHUI PUNCA DAN TIPS MENGATASI MASALAH TUMIT MEREKAH | hai.. Assalammua…

BLOG BERWAJAH BARU LAGiii...!!

Entri Sebelum ini --->  BLOG BERWAJAH BARU Ni Yang Dulu... heee.. si…

PERBELANJAAN REPAIR DAN SERVIS KERETA SETAKAT INI

Entri sebelum ni, sila baca SINI dan SINI | Servis dan Repair Kereta K…

MC DONALD | SEKALI SEKALA TUKAR SELERA

Hari tu dah jemu kot asik makan kat kedai mamak bawah tu, maka hubby p…

SAMBAL IKAN BILIS | SYAMIMI SAAD

Sambal Ikan Bilis Syamimi Saad | Nyum2.. sedapnyaaa.. Garing Ikan Bilisnya…

RESEPI PERIA GORENG TEPUNG | TEPUNG MAGIK

RESEPI PERIA GORENG TEPUNG | Haippp.. ni teman nak kongsikan makanan kegi…

ZAZA IMAN - THANK YOU, I LOVE U

jen jeng jengggggg.. tiba2 datang orang Kurier depan pintu tadi.. dengan…

TERIMA KASIH SUPERMAN

BACA ENTRI SEBELUM INI--> NGOMEL PASAL KETA  | Terima Kasih Superman, h…

4 Cara Miliki Pinggang Ramping

Perempuan mana lah yang taknak miliki pinggang yang ramping dan tidak berle…

DOA PERGANTUNGAN KEPADA ALLAH | TAWAKAL

Haiiii... hari ni nak citer pasal Doa yang teman selalu baca semasa dalam pe…

6 Cara Elak 'Moody' Di Pagi Hari!

Pernah tak korang berhadapan dengan orang yang sering moody di pagi hari …

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui