Pengenalan Untuk Bisnes Sahabat | EIMANELS DOORGIFT

Pengenalan Untuk Bisnes Sahabat | EIMANELS DOORGIFT |
Hai.. Teman just nak share pasal blog sahabat teman ni.. kalau sudi silalah singgah yea.. apa-apa pun baca dahulu antara bait-bait kata yang ditulis oleh sahabat teman didalam blog bisnesnya yang terbaru.. harap korang sudi support blog baru sahabat teman ni yea.. hehe.. follow sekali.. terima kasih semua.. doakan bisnes sahabat teman ini maju jaya.. Aamiinn.. 
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ اارَّØ­ِيم


EIMANELs Doorgift adalah salah satu lagi ruang untuk saya berkongsikan minat saya, harapan saya, bisnes saya dan impian saya pada masa akan datang.. Disini saya juga ingin kongsikan bagaimana terhasilnya nama dan perniagaan kecil-kecilan kami iaitu EIMANELs Doorgift yang pada mulanya tidak terlintas di fikiran untuk menceburi bidang ini..

Semuanya bermula ketika saya masih bekerja pada tahun 2012, seorang sahabat yang juga merupakan officemate saya bakal melangsungkan perkahwinan telah meminta saya mereka/men design Tasbih dari mutiara untuk di jadikan doorgift pada majlis resepsi perkahwinannya. Sahabat saya ini mempunyai citarasanya sendiri yang mana rekaan pilihan hatinya menurutnya tidak ada di pasaran ketika itu.

Bagi menunaikan permintaan sahabat ini, saya dan suami mula mencari tempat yang membekalkan raw material untuk penghasilan tasbih dan kami berjaya menghasilkan berberapa idea rekaan. Setelah di persetujui sahabat saya itu dengan design yang kami cadangkan, kami akhirnya berjaya menyiapkan 1000 utas tasbih untuk sahabat saya ini.

Bermula dari citu dan juga dengan kata2 dari sahabat saya itu yang mengatakna idea kami boleh pergi jauh, kami menubuhkn EIMANELs Doorgift dengan berbekalkan keyakinan bahawa adanya permintaan terhadap Tasbih sebagai Doorgift bagi majlis dan acara2 peribadi seperti Cukur Jambul, Khatam Al Quran, Berkhatan, Pertunangan dan juga Majlis Perkahwinan.

Setelah hampir setahun menjalanken biz ini secara online di samping sambutan yang baik terhadap permintaan, EIMANELs Doorgift akhirnya mendaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada 28 November 2015 dengan nombor pendaftaran 002491932-X

Antara Koleksi Tasbih 

Harapan saya.. semoga perniagaan kami ini akan terus berkembang dan menjadi Legasi dalam perniagaan suatu hari nanti.. InsyaAllah.. 

Untuk Tempahan/Order :

PM Page Kami di ---> 
EIMANELs Doorgift

Blog --> EIMANELs Doorgift


Oh Yea.. Eimanel's juga telah membuka cabang produk yang baru iaitu cookies.. kalau ada yang berminat.. boleh lah order dari kami.. terima kasih..
Untuk order sila klik link dibawah :
Eimanels Cookies

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


KLIK SINI DAPAT DUIT!!

2 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama