KEKALKAN USUS YANG SIHAT BERSAMA DETOX MINTOX KIWI FIBER DRINK


KEKALKAN USUS YANG SIHAT BERSAMA DETOX MINTOX KIWI FIBER DRINK 

Jika sebelum ni TB ada up info tentang Detox Mintox serta kesan TB berdetox selama 2 minggu dengan Detox Mintox Kiwi Fiber Drink ni, kali ni TB nak berkongsi pula bagaimana hasilnya setelah 2 bulan consume .. 

Sejujurnya, masa TB mula-mula mengambilnya pada minggu pertama hari tu, TB dapat rasa ia  membersihkan banyak toksik dari badan TB. Kadang rasa macam seolah-olah semua toksik yang terkumpul di dalam badan TB selama bertahun-tahun tu dah keluar semuanya.. Sebab effect makan Mintox ni kita asyik nak membuang je kan.. haha.. 

Pada minggu ke enam dan ke tujuh pula, Selepas proses Detox berlaku, TB mula mendapati  kulit TB macam agak smooth dan cerah, dan sudah semestinya kesan lain ialah berat badan yang berkurangan. sebab TB rasa badan macam lebih ringan sikit berbanding sebelum mengambil mintox.


Haa.. bagi TB lah kan..  kesan dari Mintox telah membawa kesan positif ke atas badan TB sepanjang 12 minggu penggunaan. TB rasa badan TB lebih ringan, dan lebih baik. Mungkin lepas ni TB hanya perlu mengawal pemakanan dengan baik untuk mendapat hasil yang paling berkesan.

Untuk itu, TB sangat mengesyorkan produk ini kepada mereka yang merasakan badan mereka perlu menjalani detoks. Bukan sahaja ia sihat untuk diambil, korang akan mengalami kesan sampingan positif pada tubuh korang. 

Jom sihatkan tubuh badan korang.. Sekali-sekali kena juga bagi badan korang satu peluang untuk beberapa "pembersihan mendalam"




Mintox.kiwi Detox Fiber Drink dibuat dari 4 in 1 Enzyme, Fiber, Prebiotic Aphanizomenon Flos Aquae Extract (AFA). Ia mempunyai resipi minuman kiwi yang membantu badan kita menghilangkan toksin, menggalakkan penurunan berat badan, meningkatkan tenaga, membersihkan hati, dan sebagainya. Mintox.kiwi juga meningkatkan keupayaan tubuh kita untuk menghilangkan toksin dari sistem badan kita.

Ia dibuat di Malaysia, Mintox.kiwi Detox Fiber Drink adalah 100% natural, vegan, tiada gula tambahan serta mempunyai sijil pengilangan GMP yang disahkan.


Setiap kotak mengandungi 14 sachet 10g setiap satu hanya 36 cals sahaja. 
MINTOX adalah vegan, 100% semulajadi dan ada GMP Certified. 



Haaa.. yang ni wajib tauu.. korang dinasihatkan untuk minum air 3 liter setiap hari untuk membantu melepaskan toksik dengan berkesan semasa mengambil Mintox.kiwi Detox Fiber Drink.

1 Kotak Mintox ni berharga RM138 dan ia mengandungi 14 sachet didalamnya. Selalunya TB akan minum ni setiap malam sebelum tidur dalam pukul  9 malam - 10 malam camtu dengan cara  menuangkan serbuk tu ke dalam botol shaker dan tambah 200ml air. Pastu hanya goncang-goncang je bagi ia sebati dan ia akan berubah menjadi minuman buah kiwi yang kehijauan tu. Minuman detoks yang boleh tahan gak rasa sedap dia..




Jom mula minum Mintox.kiwi Detox Fiber Drink untuk mengekalkan pergerakan usus yang sihat. 


Untuk maklumat lanjut, 

INSTAGRAM: 


FACEBOOK PAGE: 

atau 

hubungi +601123450201

Note :
Mintox adalah suplemen pemakanan dan kesihatan. Ia bukan rawatan untuk penyakit. Ia boleh hanya membantu mengelakkan kemungkinan penyakit. Ia juga bukan pengganti untuk diet anda dan senaman.








14 Ulasan

  1. Menarik nih Tb. Lisa pun baru nak start diet balik heheh... hopefully dengan adanya detoks ni boleh bantu cepat turun berat dan kulit pun jadi mulus macam tb.

    BalasPadam
  2. bila usus sihat, baru la senang nak membuang kan..

    BalasPadam
  3. Sesekali kena detox ni sebab nak keluarkan toksin dalam badan yang tak diperlukan. Badan pun ringan. Kalau banyak nau toksin kita pun boleh jadi lesu tak bermaya.

    BalasPadam
  4. Tertarik dengan Packaging Mintox Kiwi Detox dalam sachet mudah dibawa² kemana saje.

    Detox ni memang best dan sangat penting kan TB. Kulit yang kusam pun boleh jadi sihat dan glowing.

    Bila usus sihat, mudah apa2 nutrisi nak serap masuk dalam badan.

    Hari² kita serap toksin, memang perlu sangat berdetox ni.

    Makin slim lah TB lepas ni 🧡

    BalasPadam
  5. tak sangka boleh jaga usus dengan minum detox kiwi. biasa BBL makan buah kiwi ni fresh atau buat salad je. bila usus sihat, mudah badan nak hadam nutrisi makanan yang kita makan setiap hari kan.

    BalasPadam
  6. Elok sentiasa detox badan ni. Buang segala toksin dalam badan. Toksin dalam badan ni macam racun. lama kelamaan nanti boleh menyebabkan penyakit menyerang kalau tak detoox badan kan.

    BalasPadam
  7. Uihhh, sedapnya air kiwi. Buah kiwi pun sedap. Tapi betullah, penting tau kekalkan usus yang sihat. Sebab kebanyakkan penyakit bermula dari cara pemakanan.

    BalasPadam
  8. Uish. Serius kena dapatkan produk detox ni. Lama dh cari. Selalu igt untuk kurus je. Rupanya banyak kesan lain seperti cerahkan kulit. Ok done pm seller. Nanti abam update result 😬😬

    BalasPadam
  9. hai TB. done folo blog ni. lama dah merayap kat sini, baru perasan lom folo :)

    perlu minum ni. sebab body kita ni dok in kan makanan, tak detox, sistem badan boleh fail!
    and now, bagus lah diorang diorang ni, suplemen detox bukan jer tuk kurus.
    sekaligus utk sihat kan kulit secara luaran dan dalaman. ok la tu. 2 in 1 kan. kurus & cantik.
    bagus mintox ni :)

    BalasPadam
  10. Huhu dah makan macam2, sedap2, lemak2, bagus juga detox dgn mintox ni kan? Mesti rasa lega & ringan gila badan.

    BalasPadam
  11. usus mmg patut kena jaga.. barulah makin sihat.. ni tak main makannn je.. makan makan makan.. cucinya idak... bagus ada produk yg mcm ni..

    BalasPadam
  12. Detox ni bagus, cuma tak boleh buat selalu. Bila dah detox tu, stock up badan dengan vitamin dan supplement lain pula supaya lagi mudah absorption dalam perut/system badan. Tea ni macam best juga kalau try

    BalasPadam
  13. badan kita nie kena detox juga sekali sekala ..bila ada kiwi nie mesti best punya sbb k mid suka buah kiwi...hahaha

    BalasPadam
  14. Wahh ada Detox buah Kiwi sekarang mesti sedap dan juga rasa tak memualkan hehehe boleh lah kita cuba nak sihat kena ambil produk yang dijamin sihatkan hehehe ok nice...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama