Nity

Nuff

31 Mac 2013

Dazrin & Hairul Juara Fear Factor Selebriti Malaysia


Dari 15 kumpulan.. 


Hairul Dan Dazrin Juara Fear Factor Selebriti Malaysia 2013 
Tahniah diucapkan kepada Juara Fear Factor Selebriti Malaysia 2013Hairul dan Dazrin. Dengan kejayaan itu, mereka berjaya membawa pulang hadiah RM200,000. 
Tempat kedua pula dimenanangi oleh pasangan On Air iaitu Hafizul dan Hefny.
 Tidak lupa kepada pasangan Zoey dan Dafi serta Ajak dan Elfira, syabas kerana anda berjaya layak ke final namun nasib tidak menyebelahi anda kerana tersingkir sebelum ke segmen terakhir.



pasni tertunailah hasrat Hairul nak bawa mak ayahnya ke Mekah, dan Dazrin pula berhajat nak derma kepada anak yatim sedikit hadiah kemenangannya itu.. hemm.. good2.. baguss.. semoga lebih berjaya kelak yea..! ni satu tiket untuk membina nama dalam kerjaya korgang gak kan!


Related Posts

9 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. tahniah hairul! menang jugak bf aku...ahaks..perasan!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hooo.. bf Miss Za rupanya.. kim salam kat dia yea! he2.. =P

      Padam
  3. byk kan dpt..RM200k..perghhh!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. bahagia dua RM100,000 sorang la yea.. untunggg..

      Padam
  4. Balasan
    1. seronok diaorang kan.. kita gak nganga.. hik3

      Padam
  5. xsangka diorang menang ..pa pun..congratz... seronok dengar azreen tu ckp nak bawak mak ayah nya pergi umrah ...

    pssttttt ...jom baca new entry lisa http://lisasheila.blogspot.com/2013/04/tarikh-kematian.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. hee.. Hairul azreen 2 niatnya yg baik yg buat dia bertuah kan.. hee.. jap eh, nak bw sana lak.. =)

      Padam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2

nity 2