Nity

Nuff

11 Mac 2013

Lirik Lagu 150 Juta -- Ainan Tasneem

Istimewa buat Miaw ku.. LOve U.. =)
Untuk kali ke seratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas jujur apa adanya”
“Aku lagi kenal dia”

Eh dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku sambil berkata

“Sayang mungkin baran tak kira masa”
“Tapi sayang tahan kalau yang salah saya”
“Sayang mungkin saja keras kepala”
“Tapi sayang manja bila kita berdua”
“Saya kenal sayang saya”

Buat apa di cerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua

Related Posts

19 ulasan:

  1. best2lagu Ainan ni kan..anak sy suka lagu2 dia ni..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha a.. best.. org nya lawa kan.. suka tengok muka dia.. =)

      Padam
    2. a'ah..muka dia manis dipandang kan

      Padam
  2. Balasan
    1. heee.. tgk video dia mesti awk rasa laaaagii cumey.. hi3..

      Padam
  3. Best lagu ni...
    sllu juga dengar di You Tube...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang best kan.. hi3.. tersuka lagu ni lepas tgj kat Utube lea.. hi3

      Padam
  4. lagu faveret noe ni....tapi lagi suka dengar penyanyi asal yg nyanyi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. uikk? penyanyi asal? sape penyanyi asal dia yea?

      Padam
    2. Penyanyi asal Fynn Jamal http://www.youtube.com/watch?v=bbv3CF7ovvs, tapi rasanya Fyn dh jual lagu tu pada ainan ni..

      Padam
    3. ho? tau.. tau.. ada tgk Utube ritu.. ingatkan Fyn Jamal 2 buat cover lagu Ainan.. kira saja nyanyi lagu ainan.. ho.. dia penyanyi asal yea.. jap nk tgk video dia.. hari 2 tgk mcm x best dia nyanyi.. kot ada video lagi best xtau lea.. hee.. tq bg info.. =)

      Padam
  5. assalamualaikum ... lirik nya santai jer ,senang nak faham . muziknya memang best sbb simple ... assam jawa tuh mkn gitu jer . x perlu tambah air .

    BalasPadam
    Balasan
    1. OOO.. makan macam 2 jea... emmm.. masyemmmm.. slurppp..

      Padam
  6. memang suka sangat lagu ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hee.. mana lg best? najwa latiff kea ainan?

      Padam
  7. salam perkenalan :) Ros follow sini :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq.. heee.. teman udah follow ke lum yea? jap nk singgah sana jap.. =)

      Padam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2

nity 2