RF3 World Firmax3 Malaysia

RF3 WORLD

RF3 World Firmax3 Malaysia 

Krim RF3 World Firmax3 Malaysia ialah produk krim pertama dari RF3 World dan pertama di Malaysia yang menggunakan kaedah terapi dari bahan tumbuhan semulajadi dari seluruh negara.

All In One Creams!
Yea.. Krim ini 3 dalam satu okey! Haaa.. Ada juga yang menggelarkannya krim Ajaib.. Haa.. Nak tahu kenapa sampai begitu gelaran yang diberikan kepada krim ini? kenalah baca dulu entri yang teman nak kongsikan ini. 

Sebelum itu mari kita berkenal-kenalan dulu dengan RF3 World, mungkin ada yang belum pernah dengar atau baru dengar-dengar tentang RF3 World ni.. So, untuk itu.. teman kongsikan juga sedikit sebanyak tentang RF3 World .

Latar Belakang RF3 World
RF3 World adalah merupakan sebuah syarikat e-dagang yang dimiliki oleh anak tempatan kita yang mana sudah menapak di Malaysia sejak tahun 2013 lagi. 

Produk keluaran syarikat ini terdiri daripada produk-produk kecantikan dan kesihatan yang berkualiti tinggi di samping menyediakan platform bisnes kepada masyarakat. 


Pada masa ini,RF3 World telah berjaya meluaskan perniagaan ke seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak. Bukan itu sahaja, syarikat ini telah mengembangkan lagi perniagaannya dengan menembusi pasaran antarabanga di Asia seperti Thailand, Indonesia, Brunei dan Singapura. 

Apa yang pasti, kita tidak perlu berasa ragu untuk menggunakan produk keluaran syarikat ini kerana ianya telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia dan disahkan HALAL oleh pihak JAKIM

RF3 World juga memiliki Amalan Pengilangan Yang Baik atau Good Manufacturing Practices (GMP).

KRIM FIRMAX 3
RF3 World Firmax3
Produk Firmax3 keluaran syarikat RF3 WORLD berasaskan kecantikan dan kesihatan untuk luaran serta dalaman . Ramai Testimoni memberikan feedback yang bagus tentang Krim Firmax3. Mari kita lihat info-info tentang RF3 World Firmax3 dan apakah kelebihan-kelebihan Krim Firmax3 ini.. 


Tentang RF3 World Firmax3 
Produk RF3 World Firmax3 merupakan krim yang bertindak sebagai penegang kulit yang sempurna dan ianya amat sesuai digunakan oleh lelaki dan juga wanita.

Produk RF3 World iaitu Firmax3 antara yang laris di pasaran Malaysia. Produk telah terjual sebanyak 60 hingga 70 ribu di pasaran Malaysia dan dalam masa 6 bulan sahaja produk ini telah menembusi pasaran di 9 buah negara.

Firmax3 adalah produk berasaskan krim pertama di Malaysia yang menggunakan kaedah terapi daripada bahan-bahan tumbuhan semulajadi. ia diproses dengan menggunakan teknologi Nano yang mampu menengangkan kulit dan membaiki sel-sel kulit.

Firmax3 akan memulihkan hormon dalaman, ianya adalah untuk merawat bermacam-macam penyakit yang berpunca daripada ketidakseimbangan hormon seperti tekanan, menguruskan badan, menegangkan payudara dan banyak lagi kelebihan yang Firmax3 tawarkan.

Kelebihan Krim Firmax3
Antara kelebihan krim Firmax3 adalah seperti berikut:
Menegang dan 
Mengurangkan kendur bawah lengan
Menegangkan perut dan membentuk pinggang
Mengurangkan kedut
Membentuk peha dan punggung yang cantik

FIRMAX 3
FIRMAX 3 : KRIM 3 DALAM SATU!!

Apa yang ada dalam Krim Firmax 3


Krim Firmax3 Malaysia telah diadun dengan bahan-bahan semulajadi yang sangat berkhasiat antaranya Pegaga, Tongkat Ali, Manjakani, Aloe Vera dan pelbagai lagi bahan yang sudah terbukti khasiatnya serta kaya dengan vitamin.

1. Kigelia Africana Extract
Khasiatnya adalah untuk menegang dan melembutkan kulit. Ia juga berupaya mengurangkan kesan parut pada kulit.

2. Manjakani 
Sememangnya sudah terkenal dan terbukti khasiatnya, amat sesuai untuk para wanita serta mampu pencegah jangkitan.

3. Pegaga (Centella Asiatica) 
Sangat kaya dengan Vitamin A dan C. Berupaya membantu proses penyembuhan. Selain itu ia juga menggalakkan sintesis kolagen secara semulajadi.

4. Yam Liar (Dioscorea Villosa) 
Mampu meningkatkan metabolisma, Antioksida serta merehatkan otot. Melalui kandungan aktfinya, diosgenin akan ditukarkan kepada phytohormone melalui aktiviti progesterone.

5. Aloe Vera 
Sangat berkesan bertindak sebagai agen pelembap dalam kebanyakkan produk penjagaan kulit. Ia dapat menegang, merangsang dan membaharui kulit untuk kelihatan awet muda.

6. Sel Asas Epal 
Epal mengandungi sel asas yang amat tinggi. Sepertimana sel asas manusia, sel asas tumbuhan juga berupaya membentuk sel yang baru.

7. Tongkat Ali 
Nama santifiknya adalah Eurycoma longifolia pula akan membantu untuk proses pembentukan testosterone, kegunaannya adalah untuk merawat erectile dysfunction dan pulmonary arterial.

8. Ekstrak Soya 
Kandungan soya memiliki persamaan dengan hormon wanita, kandungan aktif isoflavones berupaya ditukarkan kepada pytohormone oleh estrogen. Membantu menambahkan estrogen dalam badan. Malah ia juga juga membantu dalam masalah endocrine, sintesis collagen, juga sebagai agen pemutih dan pelembap.

9. Kollagen
Keupayaan kollagen dalam proses pengantian 'soft tissue' dan kartilage yang sudah rosak serta menggantikan sel-sel kulti yang berparut dengan sel yang baru dan sihat.

10. Vitamin A 
Vitamin A ini mudah larut dalam lemak, sangat bagus untuk membantu pembentukkan sel kulit yang baru. ia juga membantu kulit melawan kerosakkan akibat daripada radikal bebas.

11. Vitamin B3
Vitamin B3 pula perlu untuk pernafasan sel, menghasilkan tenaga dan metabolisma karbohidrat, lemak dan protien, peredaran darah yang lebih sempurna dan kulit yang sihat.

12. Vitamin E
Kegunaannya adalah untuk mengurangkan kesan-kesan 'stretch arks' serta mampu menghalang kesan 'age spots'. Juga berupaya mengimbangkan minyak pada kulit, cegah kelembapan hilang daripada kulit dan menguatkan lagi fungsi yang melindungi kulit.

13. Vitamin B5 
Vitamin B5 memainkan peranan dalam mengawal kandungan kolesterol jenis LDL dan HDL dalam saluran darah. Selain itu ia juga digunakan untuk proses memecahkan karbohidrat dan protien kepada tenaga. Boleh merawat dan mencegah jerawat.

Cara Menggunakan RF3 World Firmax 3
Sapu krim Firmax3 pada leher, bawah lengan ke atas, payudara, belakang pinggang, pergelangan tangan ke atas, abdomen lawan arah jam, dan belakang peha ke atas dengan cara sapuan yang lembut.

FIRMAX 3
CARA GUNA FIRMAX 3
Kenapa Firmax 3 di Sapu Pada Nadi??
Haaa.. soalan ni pasti korang pun tahu kenapa kan.. sama jugak macam pakai minyak wangi.. mesti korang nak sapu atau calit kan pada nadi untuk kesan yang lebih lama kan? sebab? sebab Nadi mrupakan urat utama saliran darah manusia (nyawa) dimana apa jua yang kita sapu pada nadi akan diserap ke dalam urat darah dimana gen-gen terhasil. 

FIRMAX 3
KENAPA FIRMAX 3 DISAPU PADA NADI?
Haa.. tambahan pula Krim Firmax3 ini mengandungi NANO Teknologi, makan penyerapnya lagi power la kan, Selain itu sapuan di nadi ini juga dapat membuka saliran darah suapaya darah dapat mengalir dengan lancar ke seluruh anggota badan. 

Sapuan ini juga mampu menambah kadar Oksigen dan meneutralkan asid dalam darah.

Selain tu.. boleh sapu dekat bahagian anggota badan yang lain iaitu :

Sapu Pada: 
Pergelangan Tangan,
Leher &
Perut

Okay..  meh tengok pula proses kerja Krim Ajaib Firmax3 ni.. Gambar di bawah ni menunjukkan aliran proses bagaimana krim ini bekerja dalam badan kita setelah sapuan.. 


Jom! Baca Lagi Kelebihan KrimFirmax3 !!

Apa yang menarik tentang produk RF3 World Firmax3 Malaysia adalah :

  • Ia dapat mengawal minyak di muka
  • Ia dapat meredakan jerawat
  • Ia dapat menghilangkan kedut di dahi
  • Ia dapat menghilangkan eye bag
  • Ia dapat menambah seri muka
  • Ia dapat mengurangkan dagu dua
  • Ia dapat mengurangkan bawah lengan kendur
  • Ia dapat menghilangkan simptom menopos
  • Ia dapat mengurangkan kedut
  • Ia dapat mengawal hormon thyroxin
  • Ia dapat menambah seri pada muka
  • Ia dapat membentukan punggung & paha yang cantik
  • Ia dapat mengetatkan faraj
  • Ia dapat membantu masalah resedung
  • Ia dapat meningkatkan selera seks


Fuh.. Terujanya baca kelebihan-kelebihannya RF3 World Firmax3 ni kan.. Apa yang menariknya.. RF3 World Firmax3 bukan di khaskan untuk wanita sahaja tau, rupa-rupanya sesiapa pun boleh menggunakannya.. Kaum lelaki yang juga menghadapi masalah kulit wajah tu pun boleh guna krim ni tau..

Bagi Pengguna Lelaki :
  • Ia juga dapat membangunkan semula tisu untuk reproduktif lelaki seperti testis dan prostat.
  • Ia juga dapat membentuk ciri seksual lelaki serta dapat memulih sekunder termasuk otot kasar dan tulang.
  • Ia juga dapat membantu pertumbuhan misai dan bulu.
  • Ia juga dapat membantu mengekalkan kesihatan dan tubuh serta dapat mencegah osteoporosis
  • Ia juga dapat meningkat nafsu seks.
  • Ia juga dapat membantu untuk meningkatkan tenaga dalaman dan daya tumpuan seseorang.
Begitulah kisahnya tentang RF3 World Firmax3 Malaysia ni .. Ha.. Amacam? ada rasa teruja tak dengan penerangan tentang krim ni? Setuju tak kalau Krim ini digelar Krim Ajaib? hehehehe.. Banyak khasiat, banyak kelebihan, ada status Halal lagi tu, ada taraf GMP jugak tu.. Pastu bukan itu sahaja.. ada lagi produk lain dibawah jenama RF3 World ni tau.. haa.. jom baca lagi info kat bawah ni.. 


RF3 World syarikat pengeluar produk yang khusus untuk kesihatan dalaman dan luaran. 

Terdapat empat (4) produk terbaik dari RF3 WORLD yang sering mendapat permintaan tinggi, 

iaitu: 
SOULMAX3 
Keajaiban anti penuaan dan kuasa antioksida. Minuman kesihatan semulajadi gabungan hasil dari formula dan penyelidikan saintifik menggunakan 7 teknologi terbaik dari 5 negara, memberi tumpuan kepada punca penuaan.
FIRMAX3 
Terapi Hormon dengan teknologi NANO. NO Suntik! NO Minum! NO Diet!

O2MAX3 
Teknologi Terapi Oksigen Untuk Pemulihan dan Perawatan kulit .

SLIMAX3 
Langsingkan Badan Dalam 2 Minggu Dengan SLIMAX3


RF3 World juga membuka peluang keusahawanan kepada mereka yang minat untuk menjadi usahawan. Korang dapat  menjadi usahawan sebuah syarikat produk hebat, tanpa modal yang tinggi dan menghasilkan keuntungan yang berlipat ganda.

Untuk sebarang informasi tentang produk boleh hubungi Team Agen RF3 World yang merupakan pengedar sah RF3 World.

Facebook Page: RF3 World

Nor Jannah: 017 344 8876

Yuli: 019 302 5099

Mahani: 011 3124 8158

Faezah: 012 906 3849
#SOULMAX3, #FIRMAX3, #O2MAX3, #SLIMAX3


Jommm.... sertai 'Contest Cari Duit Raya'. Contest bermula pada 20 Februari dan berakhir pada 20 Mei 2016. Sebanyak dua (2) kategori yang dipertandingkan iaitu; 

i) Kategori SEO dan Bonus (Share Facebook terbanyak). 
----------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


KLIK SINI DAPAT DUIT!!

14 Ulasan

  1. dah tengok.. jap lagi nak cari mjlh tu

    BalasPadam
  2. Memang sebelum ni ada jgk bc tentang produk ni... Byk jgk dia punya kbaikan... Nt la dh mampu skit esok boleh beli...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha a kan.. kebaikan dia memang banyak.. cara guna pun senang kan..

      Padam
    2. ha a kan.. kebaikan dia memang banyak.. cara guna pun senang kan..

      Padam
  3. Balasan
    1. betul mimi.. harga pun berbaloi denagn keberkesanannya..

      Padam
  4. Ramai juga ehhh yang dok tulis padal RF3 World Firmax3 Malaysia ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hee.. produk bumiputera yang semakin mendapat tempat kerana keberkesanannya

      Padam
  5. Assalam sis tq sudi join. Baru sempat BW bz bebenor hehe. Good luck ya

    BalasPadam
  6. Kte ada dpt krim ni ri tu kak. Kawan bg sbb xnk guna. Tp sbb xtau n rasa cm xperlu kita biarkn je. Elik dlm kotak xbukak2. Haha. Tp baca ni cm bagus pulak. Kne amik n pkai mcm ni. Bru awet muda..hee

    BalasPadam
  7. Kte ada dpt krim ni ri tu kak. Kawan bg sbb xnk guna. Tp sbb xtau n rasa cm xperlu kita biarkn je. Elik dlm kotak xbukak2. Haha. Tp baca ni cm bagus pulak. Kne amik n pkai mcm ni. Bru awet muda..hee

    BalasPadam
  8. pirmax3 memang baik, saya dah pakai dlm 3 hari perasaan macam umur 20 thn tp umur saya sekarang 47 thn. saya akui memang prodak yg baik untuk di amalkan.

    BalasPadam
  9. kalau nak join jadi member macamna ye? sbb saya beli dari kawan,

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama