Nity

Nuff

19 November 2013

REMAJA HILANG DITEMUI BUKAN DI VILLA NABILA (EKSKLUSIF)

REMAJA HILANG DITEMUI 

BUKAN DI VILLA NABILA (EKSKLUSIF)


Hoh?? Akhirnyaaaa ini kisahnyaaa... betul ke?

Sumber dari Blog MAZIDUL AKMAL SIDIK

Selasa, November 19, 2013


REMAJA HILANG DITEMUI BUKAN DI VILLA NABILA (EKSKLUSIF)
Remaja, Izzat Izzudin Husin dilaporkan hilang Sabtu lalu telah ditemui di Flat Desa Mutiara, Johor Bahru, 
Johor, selepas tengah malam tadi.

Pada ketika entri ini ditulis Izzat dan 2 rakan, lelaki dan perempuan sedang dirakamkan kenyataan di Balai 
Polis Bandar Dato On. Saya bersama wartawan, Zulhazri Abu Bakar berada di luar balai.

Tiada media lain bersama kami.


Maklumat disalurkan kepada kami oleh sumber berkredibiliti.


Sidang akhbar akan diadakan oleh Ketua Polis Johor.


Related Posts

17 ulasan:

  1. hmm..tu la ..kdg2 sukar dijangka berita2 camni fakta ke auta. Remaja zaman skrg akal pun pjg juga..

    BalasPadam
  2. nasib baik dh jumpa. tapi mcm pelik jgk la kes ni..
    huhu. singgah klik nuffnang ye dear

    BalasPadam
  3. budak ni sebenarnya tak gi situ kot, propa jer lebih, lari dari rumah gamaknya... hu hu hu...

    BalasPadam
  4. erm.. sampai masuk berita..hot kat fb.. adeh budak2 sekarang ni..

    BalasPadam
  5. mana budak tu pi sebenarnye ....

    BalasPadam
  6. Jumpa juga akhirnya, Alhamdulillah. Macam-macam dengan budak-budak sekarang ini.

    BalasPadam
  7. Aduh.. buat kecoh.. budak tu pun satu tak kan tak bagitau kat mana dia berada kat mak dia.. kesian mak dia malu..ish hampeh nyer budak..

    BalasPadam
  8. macam macam cerita timbul pasal villa. tu..sudahnya...

    BalasPadam
  9. emh tiba-tiba adanya kat tempat lain. budak tu tak pergi villa tu agaknya. ish ish org dah fikir mcm2 pasal villa tu.

    BalasPadam
  10. satu malaysia dah kena troll dngan budak ni..macam2 budak sekarang ni :/

    BalasPadam
  11. ade la tu agenda diorg..nak sorok dari mak dia...tapi nyusahkan orang...kesian penunggu villa yg dipersalahkan..hehe

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2

nity 2