Nity

Nuff

28 November 2013

Related Posts

21 ulasan:

  1. waaa...kalau ada masa nanti mun nak cuba..

    BalasPadam
  2. mcm senang je akak nengok ko bt dik... bahan pun simple... nk try gk lah... tp nyer roti kt umah akak kalu beli kejap bebeno abis... sepantas kilat

    BalasPadam
  3. mesti sedap nie.....berapa harga pemanggang tu?

    BalasPadam
  4. wau sedapnya lapar nie hahaha..memang ajaib

    BalasPadam
  5. senang sangatkan..ajaib sungguh..

    BalasPadam
  6. tenku butang! senang nye tgk u buat! hah! mcm sy pun eksaited nak buat skali.... kebetulan hubs ada request nk puding roti! aaa.... kalau dia blk nnt nk wt suprise lah!! >.<
    tenkiu sharing dear! hehe

    BalasPadam
  7. Senang je...tak perlu buka2 periuk kukus.

    BalasPadam
  8. wah, boleh pakai pemanggang ajaib ye

    BalasPadam
  9. wow wow wow.... membuat perut ku lapar tengok rupa puding yg mcm sedap sgt tu. guna pemanggang ajaib ye... bagus bagus

    BalasPadam
  10. Pemanggang ajaib ni beli ngan pak zaibo ke? hehehe tengok puding ni terbayang roti piza bakar, cara dia roti tu celup dalam susu, daging/ayam dah siap masak.. nak bakar letak roti yg dh celup susu tu lapisan pertama, kemudian bubuh daging kemudian bubuh lapisan terakhir roti susu.. sedap woo..

    BalasPadam
  11. tak sangka puding roti pon boleh buat guna pemanggang ni :)
    menabung INTI kat sini :)

    BalasPadam
  12. Sedap nyer... nasib baik ada share resepi.. kalau tak tak mau datang sini dah hahahaha.. :P

    BalasPadam
  13. Mmg ajaib ni..puding roti satu...pling....siap.hehe

    BalasPadam
  14. waaaa pemanggang ajaib pon jadik yer..sedap tu ada kerak2..akak suka..letak plak vanilla eskrim lagi la masyukkkk..

    BalasPadam
  15. Wow..betul2 nampak senang dan menyelerakanlah..mmm

    BalasPadam
  16. saya tak pernah ada pemanggang ajaib ni lagi.. rasa nak beli la pulak. tgk macam2 boleh masak guna benda tu

    BalasPadam
  17. la, baru tau blh..haha.. esok operasi puding roti plak la..hehe..

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2

nity 2