SKIN PS4 SLIM/FAT/PRO & STICKER GO PRO HERO 5/6/2018 DI HYPERGRAFIX-SHOPEE


SKIN PS4 SLIM/FAT/PRO & STICKER GO PRO
HERO 5/ HERO 6/ HERO 2018 DI HYPERGRAFIX-SHOPEE


Haaaa.. Sebelum ni Hypergrafix hanya boleh dijumpai di Instagram, Facebook sahaja.. Tapi.. lepas ni korang boleh cari Hypergrafix di Shopee juga kerana Hypergrafix  kini telah mula memasuki Shopee dan telah menyenaraikan beberapa produknya di Shopee, antaranya ialah Skin PS4 Slim/Fat/Pro dan juga Sticker Skin Go Pro Hero 5 / Hero 6 / Hero 2018 .

Produk-produk Hypergrafix  yang lain seperti Skin SJCAM, H3R, H8R, H9R InsyaAllah akan dimasukkan juga ke dalam senarai namun perlu mengambil masa sedikit kerana kekangan masa ketyika ini dengan pelbagai aktiviti yang perlu diselesaikan.. Namun sekiranya ada yang berminat untuk melihat design-design yang ada untuk item tersebut.. boleh la terjah FB Page Hypergrafix ye.. terus order disana.. 

Oh ya.. Berita Baik untuk korang.. Sekiranya membeli Skin PS4 di Hypergrafix di Shopee ni, korang boleh dapat Poster percuma sebagai tanda penghargaan.. lawa poster tu tau! hehe.. cepat-cepat grab yea! Oh ya.. Instagram kami masih ON cuma agak slow sikit sebab fokus pada shopee lebih sikit.. 


Ni antara Skin yang ada.. ada dalam 700 design yea.. korang boleh pi cuci mata



Ni Penilaian Pelanggan.. 5 Star terus semua.. Alhamdulillah


Nak Membeli? boleh je..

KLIK SINI --> 

Instagram :

Facebook Page :



0 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama