Nuff

20 Mei 2015

SELAMAT PAGI | DOA MEMULAKAN HARI

ِ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُُِ 

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
Mulakan hari dengan bismillah... dan jangan lupa baca doa memulakan kerja yea.. klik SINI untuk baca Doa memulakan kerja.. dan Doa-Doa lain.. Semoga pada hari ini kita akan beroleh kebahagiaan dalam ibadah kerja kita.. ok.. masa terlalu mencemburui teman.. Jumpa lagi.. Assalammualaikum.. 
Jangan lupa.. Doa pagi ... jemput juga baca ni.. untuk memotivasikan diri kita sendiri..
AURA PAGI : Mengapa Usahawan Berjaya


JOM CANTIK & KURUS DENGAN 
PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page

19 Mei 2015

PRODUK CODI DARI ASIA HERBAL BIOTECH (AHB) BERUPAYA MENYEMBUHKAN PENYAKIT

Produk berasaskan herba CORDYCEPS dengan penggunaan biotechnology |
Produk Cordy adalah satu siri berkhasiat yang dibangunkan menggunakan Cordyceps tertinggi yang dipatenkan, terhasil dari cendawan berharga dari China yang ditemui  sejak 1500 tahun yang lalu. Dibangunkan dengan falsafah menggabungkan pengetahuan lagenda dengan bioteknologi hari ini, Cordy telah mencipta produk yang menawarkan kita hanya yang terbaik untuk kesihatan yang baik .

hai.. pekabo semua,, sihat ke? heee.. gaya teman tanya ni macam dah lama bebeno tak update blog yea.. hehehehe... memang punnnn.. bz wehhh.. Ok lah.. biasalah.. teman kalau buka blog, ada masa selama beberapa minit aje.. tak boleh nak lama-lama.. sebab ada macam-macam kerja nak buat.. maka nya.. teman akan up satu entri yang penting sahaja buat sementara ni... 

dan entri yang paling teman nak up kan ialah tentang produk Cordy Juice, Codi Biosella, Daylite dan Codi Biosella .. Hari tu.. ada seorang rakan FB yang sangat-sangat baik hati telah menjadi pendengar masalah teman tentang Psoriasis.. ada yang taktau pasal psoriasis lagi? takpe.. klik je SINI atau nak lebih info pasal Psoriasis boleh je taip "Psoriasis" dekat kotak search di blog teman ini.. untuk tambah-tambah ilmu kan.. kadang kita taktau kita ada Psoriasis, ingatkan alahan kucing..
set untuk mereka yang mengalami Alergi kulit, Ekzema, Psoriasis
Oklah.. sambung balik citer tadi.. rakan FB yang baik hati itu namanya Deq Noor.. Semuanya bermula pada suatu hari tu, teman post tentang sakit kulit Psoriasis yang teman sedang hadapi ni.. dan dengan murah Deq Noor menyatakan ingin membantu.. pada hari yang sama Deq Noor pm teman dan bercerita tentang produk Cordy/Codi ni.. 

Memang banyak testimoni sahih yang menunjukkan produk Cordy yang memang berasaskan Cordyserp ini telah dikenali ramai dan terbukti berkesan untuk mereka yang mengalami Psoriasis/Ekzema.. mahupun sakit-sakit lain... kalau amalkan, InsyaAllah dengan kuasa Allah juga, penyakit akan sembuh..

Teman nak membeli agak keberatan sebab harganya yang boleh tahan mahal jugak kan.. ditambah pulak sebab dah berhabis banyak duit untuk mengubati Psoriasis tu.. Tapi kalau korang yang berkemampuan dan ada duit lebih tu.. teman sarankan eloklah korang amik ni.. sebab dah terbukti berkesan.. ada sorang pakcik tu.. Psoriasis dia tahap kronik.. selepas amalkan produk Cordy Juice ni.. kulit pakcik tu semakin hari semakin beransur baik.. dan sekarang pun dah elok kulitnya.. tengok gambar bawah ni..

Pakcik ni menderita sakit ICHTHYIOSIS lebih dari 25 tahun.. tetapi kini.. dia bersyukur telah sembuh walaupun bukan sepenuhnya.. kerana Psoriasis tiada ubat.. namun boleh dikawal jika ia dipantau dari awal..  

Testimoni dari pesakit Psoriasis.. Kesian kan tengok kulit macam tu.. dah tentu gatal dan pedih sangat bila garu.. teman pun macam tu gak.. tapi sekarang teman berpantang makan benda gatal untuk mengelakkan menggaru tempat yang terkena psoriasis tu.. Namun.. teman bersyukur.. Alhamdulillah, teman belum sampai ke tahap kronik macam ni..tapi tetap berjaga-jaga dikhuatiri ia merebak kalau tak dipantau.. 
Deq Noor bagi cuba dulu.. kalau OK, bolehlah teman beli.. tetapi memandangkan sekarang ni teman memang sangat-sangat perlu menyimpan untuk hal penting yang lain.. terpaksa tangguhkan dulu membeli.. tapi apa yang teman boleh katakan disini.. berpandukan kepada testimoni lain.. teman turut percaya produk ini memang berupaya menyembuhkan penyakit.. cuma kena ambil dengan teratur dalam tempoh sekurang2nya 6-8 bulan.. maybe setahun.. ikut pada sistem imun badan kita..
Yang ni untuk makan/minum sebelah siang

sedap gak Codi Biosella ni..
Yang ini untuk makan/ minum sebelah malam lak
sekotak ni ada 3 botol.. harga? boleh pm Deq Noor
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JOM BACA APA FUNGSI 
& KEBAIKAN 4 BARANG INI ...

CODI BIOSELLA


Codi BIOSELLA - Gabungan 4 Dalam 1 yg merangkumi

*Enzim Pencernaan, 
*Probiotik, 
*Fiber Pemakanan &
*Cordyceps.

Amalkan produk terbaru AHB ini untuk seisi keluarga anda SETIAP HARI bagi memastikan sistem penghadaman & usus kita sentiasa SIHAT!


 "MENCERNA, MENYERAP & MEMBERSIH dengan Codi BIOSELLA!" 

Codi Biosella 
 Botanical Beverage Mix Fruits and Vegetables with Cordyceps 
“Digestion, Absorption & Cleanse with Codi Biosella!” 

Codi Biosella is a superior combination of digestive enzymes from 60 types of fresh fruits and vegetables with advanced microbial fermentation technology, added with plant source probiotics (Lactobacillus sporogenes), dietary fiber and Royal Herbs Cordyceps. It is 100% natural, contains no artificial preservatives, flavouring or colouring. This will be the first complete functional food for better digestive health for you and family! 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CORDYBELLE

 500 Dalton Collagen untuk penyerapan yang paling baik
 Diperkaya dengan khasiat Protein Ikan dan CORDYCEPS

Apakah Cordy Belle?
Cordy Belle merupakan produk Asia Herbal Biotech yang terbaru bagi mengembalikan keremajaan dari segi luar dan dalaman badan anda. 

Formulasi Cordy Belle adalah minuman khasiat Beri, Ekstraksi epal, Manjakani (Quercus infectoria), Pueraria lobata dan inulin dan diperkayakan dengan Marin kolagen 500 Dalton dengan cordyceps untuk pemulihan keremajaan anda. Cordy Belle adalah produk ekslusif anda supaya kelihatan sihat dan cantik berseri saban hari.

Kenapa pilih Cordy Belle?

*Marin kolagen dari Korea bersaiz kecil, hanya 500 Da (produk biasa: 1000 – 3000 Da) yang terbukti paling berkesan dalam penyerapan gastrointestinal.

*Minuman enak terpaten yang kaya AOX.

*Ramuan herba mahal seperti Kultur Cordyceps Ekstrak, Manjakani Ekstrak, Pueraria Lobata Ekstrak untuk penjagaan dalaman dan luaran badan.

*Kaya Epal polifenol (procyanidin, catechin, phlorizin- appjfnol®) yang membantu kesihatan kulit, rambut dan sistem badan.

*Terbukit berkesan untuk meningkatkan kekenyalan dan ketegangan kulit.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CORDY JUICE

Biasa kita dengar Jus Manggis, Jus Goji, Jus Acai Berry, Jus Anggur.. Tetapi pernah tak kita dengar Jus Cordy? Apa itu Jus Cordy? 

Ianya gabungan dengan 2 bahan asas iaitu herba termahal di dunia Cordyceps dan 20 jenis jus buah-buahan yang melalui 1 proses yang menjadikannya bermolekul hexagon yang mempercepatkan proses penyerapan nutrien oleh sel2 badan.

Kebaikan JUS CORDY

* Anti Oksidan iaitu mengeluarkan toksik dalam badan

* Mengawal hati, paru-paru dan buah pinggang daripada tidak berfungsi

* Mengawal masalah pernafasan dan menambah baik sistem pernafasan

* Mengelakkan kelesuan serta sakit sendi dan otot

* Mengawal aktiviti tumor dan menggalakkan kesihatan kardiovaskular

* Membantu mempercepatkan penyembuhan penyakit

* Menambah baik peredaran dan mengawal tekanan darah

* Meningkatkan sistem imuniti dan memanjangkan jangka hayat

* Meningkatkan tenaga seksual lelaki dan perempuan

* Mengelakkan ketegangan dan melambatkan proses penuaan

* Meningkatkan stamina dan tenaga

* Mengurangkan penyakit kolestrol tinggi

* Meningkatkan keupayaan mental

Dapatkan Jus Cordy Sekarang! Hubungi Deq Noor untuk sebarang pertanyaan.Tempahan secara online atau telefon. Cordyceps kita adalah yang terbaik di dunia dengan khasiat 28 kali ganda dari cordyceps liar.

baca ni..
baca ni jugak..
Cordy Juice ni pal;ing sedap rasa dia..
warna dia macam ni..
sukatan sekali minum.. 30ml.. (goncang dulu yea)


Cordy Daylite

100% SERBUK CORDYCEPS (KAPSUL)

Keunikan
•Cordyceps kultur yang berkolaborasi dengan teknik bioteknologi daripada Universiti di China.

•Cordyceps Berpaten dengan WIPO (WO2005/058022A1)

•Tinggi kandungan aktif ingredien yang unggul jika berbanding dengan cordyceps liar.

MANFAAT
*Menyelaraskan sistem keimunan badan supaya rendahkan risiko penghidapan penyakit.

*Menyihatkan sistem pernafasan manusia dengan mengawalatur aktiviti paru-paru.

*Bertindak sebagai agen anti-tumor atau anti-kanser.

*Meningkatkan sistem peredaran darah untuk menpercepatkan penyingkiran tosik badan.

*Memberi tenaga dan stamina.

*Menyihatkan fungsi hati.


Cara-Cara / Step yang Deq Noor ajar hari tu.. 

Hari pertama pagi, ambil codibiosella 1 sachet dgn 150ml air, 30ml codi juize ( goncang dulu sblm minum) & 1 biji daylite..

Lepas minum nanti, akan rasa nak buang air besar & badan panas / gatal sikit.. Itu effect based on apa yg orang sebelum ini dah rasa..

Malam, ambil 30ml codi juize (goncang dulu sblm minum) & codibelle + 100ml air..

Kalau rasa boleh tahan, malam tu ambil 1 biji daylite juga...

Hari kedua pun sama...

Hari ketiga ambil codi juize dgn daylite 2x sehari..
tQ buat Deq Noor kerana sudi beri teman mencuba produk ini.. teman doakan Semoga Allah murahkan rezeki Deq Noor .. Aamiinn,,

Opss.. nak share rasa dia.. hemmm.. bagi teman.. rasa dia boleh diterima tekak.. hehehehe.. terutama Cordy Juice tu.. sedappp.. suka rasa dia.. hehehe.. tq yea Deq Noor

Jom Follow Blog Deq Noor
Deq Noor Blog

Jom Add
Deq Noor FB

Follow Intagram
Deq Noor Instagram

Whatsapp/SMS 0163364611 (DeQ Noor)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JOM CANTIK & KURUS DENGAN 
PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


18 Mei 2015

TANDA-TANDA AWAL PENYAKIT KANSER

WORDLESS WEDNESDAY punya entri.. so teman gunakan kesempatan ini untuk update entri yang tak banyak nak menaip.. tapi kena taip jugak sebab teman tak biasa up gambar tanpa caption.. or penerangan apa-apa .. hehehehehe.. so, untuk gambar atas ni.. teman saja nak share dengan korang Tanda-Tanda Awal Penyakit Kanser.. jom kita baca.. K byeee.. (rushing giler menaip!)



JOM CANTIK & KURUS DENGAN 
PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page

PSORIASIS - SAKIT KULIT (Pertumbuhan Abnormal Sel Kulit)

Sharing Is Caring | Untuk kawan-kawan yang mengalami Psoriasis, disini teman share kan info tentang Psoriasis ini dan alternatif yang boleh diambil utnuk menyembuhkannya (walau bukan sepenuhnya).. mari baca sama-sama.. kalau berkemampuan apa salahnya mencuba kan.. jangan biar ia bertambah kronik.. Semoga cepat sembuh yea kawan-kawan.. jom baca sampai abes..

Psoriasis berpunca daripada pertumbuhan sel-sel abnormal kulit dan ketidaknormalan fungsi sel darah putih (sel limfosit T) apabila kadar pembahagiannya melebihi kadar penanggalan sel kulit mati.

Pada seorang individu yang sihat, kadar proses penggantian sel-sel kulit berlaku secara perlahan-lahan dan mengambil masa 28-30 hari.


Manakala sel-sel kulit pesakit psoriasis pula akan membahagi lebih cepat kerana kecelaruan sistem imun badan yang menghantar isyarat untuk mempercepatkan proses kitaran kulit dalam tempoh 3-7 hari sahaja.


Sel-sel kulit mati yang berlebihan ini akan menimbun lalu membentuk sisik putih yang tebal pada tompokan timbul berwarna kemerahan. Kemudian ia akan menjadi gatal dan penyakit ini boleh memberi kesan kepada kuku, jari tangan dan kaki serta menyebabkannya berlekuk.


Biasanya kulit penghidap psoriasis akan menjadi berbintik atau bertompok merah, membengkak dan kulit pada bahagaian berkenaan akan menebal dan mengeras. Adakalanya tompokan sel yang mati ini berubah menjadi hitam akibat kehadiran melanin.


Bagaimanapun, penyakit yang dicirikan dengan kulit kering dan mengelupas ini menyebabkan ia kelihatan hodoh sehingga para pesakit merasa malu dan rendah diri.


JENIS PSORIASIS


1. PSORIASIS PLAK, yang meliputi 80 hingga 90 peratus kes. Biasanya berlaku pada bahagian kulit kepala, lutut, siku dan bawah belakang yang kelihatan berkerak serta kemerahan.


Plak berbentuk kemerahan pada kulit yang dilitupi sisik putih perak. Sisik itu sebenarnya gumpalan sel kulit yang telah mati.


Di bahagian kepala, ia berbentuk kelemumur teruk dan boleh bertukar menjadi tompokan bersisik tebal atau dikenali sebagai psoriasis kulit kepala.


2. PSORIASIS GUTATE, yang biasanya menjangkiti di kalangan kanak-kanak dan orang yang lebih muda, bertompok kecil seperti air hujan pada anggota badan.


Psoriasis guttate berlaku dalam bentuk bertompok. Kadang-kadang ia juga terjadi dalam bentuk bintik kecil dan bersisik. Guttate sering berlaku pada badan, lengan dan kaki.


3. PSORISIS PUSTULAR, yang biasanya mempunyai cirri-ciri gelembung yang mengandungi nanah.


GEJALA PSORIASIS

1. Kelemumur yang keterlaluan pada kulit kepala.
2. Ruam psoriasis biasanya diiringi kegatalan.
3. Sakit sendi atau Psoriasis arthritis berlaku pada sendi kecil jari dan ibu jari atau sendi lebih besar seperti tulang belakang sehingga menimbulkan kesakitan dan bengkak.
4. Perubahan pada kuku.

PUNCA PSORIASIS

1. Ubat-ubatan seperti hormon steroid.
2. Ubat darah tinggi .
3. Makanan yang mengandungi bahan kimia dan toksid.

RAWATAN DI PUSAT PERUBATAN HOLISTIK

Penghidap psoriasis perlu memahami betul-betul tentang apa itu penyakit psoriasis. Apapbila sudah memahami, baru mereka menyedari rawatan yang sesuai. Ini penting kerana gejala penyakit ini sukar di ramalkan.

Keadaan ini menyebabkan kekecewaan dan kehampaan jika pesakit tidak memahami tentang gejala penyakit psoriasis. Begitu juga, di Pusat Perubatan Holistik, para pesakit perlu memahami tentang apa itu yang di namakan ‘Healing Crisis’.


Healing crisis ialah tindak balas ubat sebelum berlakunya penyembuhan. Biasanya para pesakit psoriasis akan dibekalkan penawar gelombang elektromagnetik dengan potensi yang agak tinggi supaya dapat membunuh gelombang penyakit yang ada dalam tubuh pesakit psoriasis.


Ketika pesakit psoriasis memakan ubat psoriasis yang dibekalkan oleh Pusat perubatan Holistik, kemungkinan seminggu pertama gatal akan bertambah sedikit. Ini kerana gelombang penawar elektromagnetik yang dibekalkan akan bertembung dengan gelombang asal penyakit atau gelombang organ seperti kulit sehingga ‘amplitude’ kedua-dua gelombang tadi membesar.


Di dalam ilmu fizik fenomena ini dikenali sebagai ‘Constructive Wave Interference’. Apabila ini berlaku, sakit akan bertambah sedikit. Namun, apabila sisten imun kulit sudah berfungsi dengan baik penyakit akan di singkirkan dan pesakit akan menuju ke arah penyembuhan.


Oleh kerana tenaga yang digunakan amat tinggi, maka gelombang tenaga elektromagnetik yang dibekalkan mampu menembusi sel-sel kulit yang mati sehingga ia dapat memperlahankan proses penggantian kulit seperti biasa.


Perubatan Holistik juga mampu membekalkan tenaga gelombang elektromagnetik sehingga sistem imun kulit dapat berfungsi secara semulajadi sehinga mampu menyahkan melanin yang berlebihan.


SARANAN

Bagi mereka yang mengidap Psoriais kronik sila tinggalkan pemakanan sea food (makanan laut) atau ikan yang tidak mempunyai sisik, seperti sotong, ketam, kerang, siput, ikan keli, ikan sembilang, pari, ikan duri, belut dan seumpamanya. Kerana ikan-ikan ini dikenali sebagai pembersih kekotoran di laut dan sungai. Haiwan ini juga diciptakan untuk memakan pelbagai jenis bahan buangan termasuk toksik-toksik yang boleh menyebabkan pelbagai jenis penyakit seperti cancer (barah).

Bagi mereka yang sudah mempunyai penyakit Psoriasis, bererti memparahkan lagi keadaan sedia ada. Manakala dari segi saintifik pula, ikan yang tidak mempunyai sisik mudah diserang virus (kuman), segala radiasi, toksik dan bahan kimia. Antara hikmah Allah S.W.T. menciptakan sisik adalah sebagai sistem pertahanan tubuh badan haiwan tersebut.


Ikan tenggiri, kembung, parang, tongkol, bilis dan seumpamanya termasuk jenis yang bersisik dan boleh dimakan walaupun sisiknya kecil dan sedikit.


Sebenarnya, ikan yang tidak bersisik ini mengandungi logam jenis ‘kadmium’ yang boleh didapati dalam bateri, plastik serta baja fosfat.


Biasanya, kadmium digunakan dalam galvani dan elektropenyaduran dalam bateri, konduktor elektrik, pembuatan aloi, plastik selain memantapkana baja fostat.


Kandungan kadmium juga dikatakan mampu menyebabkan pemakannya berisiko menghidap kanser payu dara, kanser prostat dan berupaya melemahkan fungsi hati dan buah pinggang.


Selain menjadi bahan kimia pengganggu endokrin (EDC), kadmium juga mempunyai kesan buruk ke atas organ tertentu dalam tubuh kerana kadar serapan bertambah jika kekuraangan kalsium dan zat besi.


Biasanya rawatan psoriasis di Pusat Perubatan Holistik mengambil masa 6 bulan hingga setahun. Kerana kami perlu membersih dan membuang hormon streroid, bahan kimia dan toksid yang selama ini merosakkan sisitem imun kulit pesakit psoriasis. Jika kesemuanya ini sudah dapat disingkirkan, Insya-Allah pesakit psoriasis akan menuju ke arah penyembuhan. 


Untuk rawatan secara online berkaitan masalah kulit sila klik di sini.

Sumber maklumat dari, 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


13 Mei 2015

REMPAH AYAM GORENG TANDOORI MABELES SEDAP!!

REMPAH AYAM GORENG TANDOORI yang mabelesss! | heee.. Cer tengok gambar atas ni, nampak menyelerakan tak buat korang yang sedang lapar dan belum breakfirst ni? hehehehe.. Nin dia... Roti Canai bersama Ayam Tandoori masak sendiri.. Yeeehaaaaa.. Haha.. Eleh sonang bona pun nak masak ayam tandoori ni.. Guna rempah dia je.. Semudah ABC.. Rasa dia nyum nyumm.. Sedappp.. Ada sape berminat? Meh la pm fb Embun Beauty House atau direct whatsapp terus no. Ni: 011-125 027 52 .. Beli banyak jimat post.. Buat stock.. Bulan puasa nak dekat dah.. hee..
Haiii.. haa.. hari ni teman nak buat review pasal Rempah Tandoori lak.. hemm.. korang tau tak sekarang ni tak sesukar dulu nak menyiapkan hidangan simple tapi sedap? haaa.. hanya dengan rempah asli ni sahaja korang boleh dapat makan hidangan yang sedap dan cepat.. yeaaa.. cepat masak nya.. sedap lak tu.. bayangkan masa bulan puasa nanti.. korang tak tahu nak masak apa untuk sahur, dan tak ada benda yang boleh menaikkan selera untuk makan sahur.. 

Korang ada pilihan untuk buat Ayam Tandoori ni haaa.. mudah dan sedap.. ratah ayam je pun dah.. nyum2.. 

heee.. actually teman dah try rempah ni.. 1st time guna, teman masak ayam tandoori.. masyaAllah.. masa masak tu (dalam pemanggang ajaib) mudah aje.. pastu kan.. sedang masak tu, tiba-tiba naik bau dia yang lazat..  bau diaaa.. fullamak.. buka je pemanggang ajaib tu.. dan semerbak dan menyentap baunya.. pergh.. bila dah masak.. wallaweh.. gigit sikit, udah terasa fuhhh.. mantopppp.. 

haaa.. ini bukan review suska2 yea.. ini memang review teman dah try.. siap teman call lagi Agen yang jual rempah Tandoori ni.. siap tayang gambar kat dia hasil masak malam tu.. hahahaha.. puas hati dan sedap.. yang penting mudah.. yang penting jimat masa.. yang penting sedap macam kat kedai.. 

hehe.. teman nak cepat punya pasal.. masak tak garing sangat.. tapi kalau garing memang lagfi sedap melatop tau.. heeee jom lah try beli.. simpan stok untuk bulan puasa sekali.. jom!!

Untuk Order :
pm FanPage ===> Embun Beauty House
atau whatsapp/call - 011-125 027 52


Untuk Order :
pm FanPage ===> Embun Beauty House
atau whatsapp/call - 011-125 027 52


Untuk Order :
pm FanPage ===> Embun Beauty House
atau whatsapp/call - 011-125 027 52

Haaa..nampak gambar atas ni? bukan ayam saja yang boleh kita masak guna Rempah Ayam Tandoori ni.. tetapi Sotong pun boleh.. Ubi Kentang pun boleh... Ikan Keli pun boleh.. ikan biasa pun boleh... Udang lagi la boleh.. sedap wooooo.. nyum2.. cepat lah try beli.. teman tak tipuuu.. sedappp!!

Untuk Order :
pm FanPage ===> Embun Beauty House
atau whatsapp/call - 011-125 027 52

ubi kentang.. nyum2.. 
Untuk Order :

Untuk Order :
pm FanPage ===> Embun Beauty House
atau whatsapp/call - 011-125 027 52

Bungkusan luar.. hanya gaul dan goreng aje yop.. yonggg
Untuk Order :

Untuk Order :
pm FanPage ===> Embun Beauty House
atau whatsapp/call - 011-125 027 52

banyak stok lagi nih.. tapi jangan lambat.. nanti melepas..
Haaa.. ni Rempah Ayam Goreng Belacan pulak.. hehehe.. yang ni teman tak rasa lagi.. kalau dah rasa teman akan buat review yea.. yang pasti teman tau.. gerenti sedappp.. nyum2!
Yang ni pun stok baru sampai kata agen tersebut... Rempah Ayam/Daging Kicap.. 



Haa.. bagi sesiapa yang nak jadi agen, nak buat duit di bulan ni dan bulan ramadhan nanti.. silalah contact no tertera diatas ni yea.. boleh tambah pendapatan di bulan Ramadhan..  tQ



Untuk Order :
pm FanPage ===> Embun Beauty House
atau whatsapp/call - 011-125 027 52


BACA JUGA Entri berkaitan Embun Beauty House, sila KLIK link dibawah :




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



JOM CANTIK & KURUS DENGAN 
PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


nuffy2

adseng

Innity Mobile

GA New