Nuff

19 Mei 2015

PRODUK CODI DARI ASIA HERBAL BIOTECH (AHB) BERUPAYA MENYEMBUHKAN PENYAKIT

Produk berasaskan herba CORDYCEPS dengan penggunaan biotechnology |
Produk Cordy adalah satu siri berkhasiat yang dibangunkan menggunakan Cordyceps tertinggi yang dipatenkan, terhasil dari cendawan berharga dari China yang ditemui  sejak 1500 tahun yang lalu. Dibangunkan dengan falsafah menggabungkan pengetahuan lagenda dengan bioteknologi hari ini, Cordy telah mencipta produk yang menawarkan kita hanya yang terbaik untuk kesihatan yang baik .

hai.. pekabo semua,, sihat ke? heee.. gaya teman tanya ni macam dah lama bebeno tak update blog yea.. hehehehe... memang punnnn.. bz wehhh.. Ok lah.. biasalah.. teman kalau buka blog, ada masa selama beberapa minit aje.. tak boleh nak lama-lama.. sebab ada macam-macam kerja nak buat.. maka nya.. teman akan up satu entri yang penting sahaja buat sementara ni... 

dan entri yang paling teman nak up kan ialah tentang produk Cordy Juice, Codi Biosella, Daylite dan Codi Biosella .. Hari tu.. ada seorang rakan FB yang sangat-sangat baik hati telah menjadi pendengar masalah teman tentang Psoriasis.. ada yang taktau pasal psoriasis lagi? takpe.. klik je SINI atau nak lebih info pasal Psoriasis boleh je taip "Psoriasis" dekat kotak search di blog teman ini.. untuk tambah-tambah ilmu kan.. kadang kita taktau kita ada Psoriasis, ingatkan alahan kucing..
set untuk mereka yang mengalami Alergi kulit, Ekzema, Psoriasis
Oklah.. sambung balik citer tadi.. rakan FB yang baik hati itu namanya Deq Noor.. Semuanya bermula pada suatu hari tu, teman post tentang sakit kulit Psoriasis yang teman sedang hadapi ni.. dan dengan murah Deq Noor menyatakan ingin membantu.. pada hari yang sama Deq Noor pm teman dan bercerita tentang produk Cordy/Codi ni.. 

Memang banyak testimoni sahih yang menunjukkan produk Cordy yang memang berasaskan Cordyserp ini telah dikenali ramai dan terbukti berkesan untuk mereka yang mengalami Psoriasis/Ekzema.. mahupun sakit-sakit lain... kalau amalkan, InsyaAllah dengan kuasa Allah juga, penyakit akan sembuh..

Teman nak membeli agak keberatan sebab harganya yang boleh tahan mahal jugak kan.. ditambah pulak sebab dah berhabis banyak duit untuk mengubati Psoriasis tu.. Tapi kalau korang yang berkemampuan dan ada duit lebih tu.. teman sarankan eloklah korang amik ni.. sebab dah terbukti berkesan.. ada sorang pakcik tu.. Psoriasis dia tahap kronik.. selepas amalkan produk Cordy Juice ni.. kulit pakcik tu semakin hari semakin beransur baik.. dan sekarang pun dah elok kulitnya.. tengok gambar bawah ni..

Pakcik ni menderita sakit ICHTHYIOSIS lebih dari 25 tahun.. tetapi kini.. dia bersyukur telah sembuh walaupun bukan sepenuhnya.. kerana Psoriasis tiada ubat.. namun boleh dikawal jika ia dipantau dari awal..  

Testimoni dari pesakit Psoriasis.. Kesian kan tengok kulit macam tu.. dah tentu gatal dan pedih sangat bila garu.. teman pun macam tu gak.. tapi sekarang teman berpantang makan benda gatal untuk mengelakkan menggaru tempat yang terkena psoriasis tu.. Namun.. teman bersyukur.. Alhamdulillah, teman belum sampai ke tahap kronik macam ni..tapi tetap berjaga-jaga dikhuatiri ia merebak kalau tak dipantau.. 
Deq Noor bagi cuba dulu.. kalau OK, bolehlah teman beli.. tetapi memandangkan sekarang ni teman memang sangat-sangat perlu menyimpan untuk hal penting yang lain.. terpaksa tangguhkan dulu membeli.. tapi apa yang teman boleh katakan disini.. berpandukan kepada testimoni lain.. teman turut percaya produk ini memang berupaya menyembuhkan penyakit.. cuma kena ambil dengan teratur dalam tempoh sekurang2nya 6-8 bulan.. maybe setahun.. ikut pada sistem imun badan kita..
Yang ni untuk makan/minum sebelah siang

sedap gak Codi Biosella ni..
Yang ini untuk makan/ minum sebelah malam lak
sekotak ni ada 3 botol.. harga? boleh pm Deq Noor
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JOM BACA APA FUNGSI 
& KEBAIKAN 4 BARANG INI ...

CODI BIOSELLA


Codi BIOSELLA - Gabungan 4 Dalam 1 yg merangkumi

*Enzim Pencernaan, 
*Probiotik, 
*Fiber Pemakanan &
*Cordyceps.

Amalkan produk terbaru AHB ini untuk seisi keluarga anda SETIAP HARI bagi memastikan sistem penghadaman & usus kita sentiasa SIHAT!


 "MENCERNA, MENYERAP & MEMBERSIH dengan Codi BIOSELLA!" 

Codi Biosella 
 Botanical Beverage Mix Fruits and Vegetables with Cordyceps 
“Digestion, Absorption & Cleanse with Codi Biosella!” 

Codi Biosella is a superior combination of digestive enzymes from 60 types of fresh fruits and vegetables with advanced microbial fermentation technology, added with plant source probiotics (Lactobacillus sporogenes), dietary fiber and Royal Herbs Cordyceps. It is 100% natural, contains no artificial preservatives, flavouring or colouring. This will be the first complete functional food for better digestive health for you and family! 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CORDYBELLE

 500 Dalton Collagen untuk penyerapan yang paling baik
 Diperkaya dengan khasiat Protein Ikan dan CORDYCEPS

Apakah Cordy Belle?
Cordy Belle merupakan produk Asia Herbal Biotech yang terbaru bagi mengembalikan keremajaan dari segi luar dan dalaman badan anda. 

Formulasi Cordy Belle adalah minuman khasiat Beri, Ekstraksi epal, Manjakani (Quercus infectoria), Pueraria lobata dan inulin dan diperkayakan dengan Marin kolagen 500 Dalton dengan cordyceps untuk pemulihan keremajaan anda. Cordy Belle adalah produk ekslusif anda supaya kelihatan sihat dan cantik berseri saban hari.

Kenapa pilih Cordy Belle?

*Marin kolagen dari Korea bersaiz kecil, hanya 500 Da (produk biasa: 1000 – 3000 Da) yang terbukti paling berkesan dalam penyerapan gastrointestinal.

*Minuman enak terpaten yang kaya AOX.

*Ramuan herba mahal seperti Kultur Cordyceps Ekstrak, Manjakani Ekstrak, Pueraria Lobata Ekstrak untuk penjagaan dalaman dan luaran badan.

*Kaya Epal polifenol (procyanidin, catechin, phlorizin- appjfnol®) yang membantu kesihatan kulit, rambut dan sistem badan.

*Terbukit berkesan untuk meningkatkan kekenyalan dan ketegangan kulit.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CORDY JUICE

Biasa kita dengar Jus Manggis, Jus Goji, Jus Acai Berry, Jus Anggur.. Tetapi pernah tak kita dengar Jus Cordy? Apa itu Jus Cordy? 

Ianya gabungan dengan 2 bahan asas iaitu herba termahal di dunia Cordyceps dan 20 jenis jus buah-buahan yang melalui 1 proses yang menjadikannya bermolekul hexagon yang mempercepatkan proses penyerapan nutrien oleh sel2 badan.

Kebaikan JUS CORDY

* Anti Oksidan iaitu mengeluarkan toksik dalam badan

* Mengawal hati, paru-paru dan buah pinggang daripada tidak berfungsi

* Mengawal masalah pernafasan dan menambah baik sistem pernafasan

* Mengelakkan kelesuan serta sakit sendi dan otot

* Mengawal aktiviti tumor dan menggalakkan kesihatan kardiovaskular

* Membantu mempercepatkan penyembuhan penyakit

* Menambah baik peredaran dan mengawal tekanan darah

* Meningkatkan sistem imuniti dan memanjangkan jangka hayat

* Meningkatkan tenaga seksual lelaki dan perempuan

* Mengelakkan ketegangan dan melambatkan proses penuaan

* Meningkatkan stamina dan tenaga

* Mengurangkan penyakit kolestrol tinggi

* Meningkatkan keupayaan mental

Dapatkan Jus Cordy Sekarang! Hubungi Deq Noor untuk sebarang pertanyaan.Tempahan secara online atau telefon. Cordyceps kita adalah yang terbaik di dunia dengan khasiat 28 kali ganda dari cordyceps liar.

baca ni..
baca ni jugak..
Cordy Juice ni pal;ing sedap rasa dia..
warna dia macam ni..
sukatan sekali minum.. 30ml.. (goncang dulu yea)


Cordy Daylite

100% SERBUK CORDYCEPS (KAPSUL)

Keunikan
•Cordyceps kultur yang berkolaborasi dengan teknik bioteknologi daripada Universiti di China.

•Cordyceps Berpaten dengan WIPO (WO2005/058022A1)

•Tinggi kandungan aktif ingredien yang unggul jika berbanding dengan cordyceps liar.

MANFAAT
*Menyelaraskan sistem keimunan badan supaya rendahkan risiko penghidapan penyakit.

*Menyihatkan sistem pernafasan manusia dengan mengawalatur aktiviti paru-paru.

*Bertindak sebagai agen anti-tumor atau anti-kanser.

*Meningkatkan sistem peredaran darah untuk menpercepatkan penyingkiran tosik badan.

*Memberi tenaga dan stamina.

*Menyihatkan fungsi hati.


Cara-Cara / Step yang Deq Noor ajar hari tu.. 

Hari pertama pagi, ambil codibiosella 1 sachet dgn 150ml air, 30ml codi juize ( goncang dulu sblm minum) & 1 biji daylite..

Lepas minum nanti, akan rasa nak buang air besar & badan panas / gatal sikit.. Itu effect based on apa yg orang sebelum ini dah rasa..

Malam, ambil 30ml codi juize (goncang dulu sblm minum) & codibelle + 100ml air..

Kalau rasa boleh tahan, malam tu ambil 1 biji daylite juga...

Hari kedua pun sama...

Hari ketiga ambil codi juize dgn daylite 2x sehari..
tQ buat Deq Noor kerana sudi beri teman mencuba produk ini.. teman doakan Semoga Allah murahkan rezeki Deq Noor .. Aamiinn,,

Opss.. nak share rasa dia.. hemmm.. bagi teman.. rasa dia boleh diterima tekak.. hehehehe.. terutama Cordy Juice tu.. sedappp.. suka rasa dia.. hehehe.. tq yea Deq Noor

Jom Follow Blog Deq Noor
Deq Noor Blog

Jom Add
Deq Noor FB

Follow Intagram
Deq Noor Instagram

Whatsapp/SMS 0163364611 (DeQ Noor)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JOM CANTIK & KURUS DENGAN 
PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



Related Posts

2 ulasan:

  1. wahhh bagus yer produk ni... thanks for sharing...

    BalasPadam
  2. tgh search info produk, jumpa entry ini... thanks awak... awak jadi lah member... RM680 dah boleh jadi member & dapat 2 kotak codijuize tu. boleh beli sendiri lepas ni. produk ni memang bagus.... saya dah cuba, sebab itu saya kongsikan dengan awak... :)

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2