Untuk Kaki Shopping!! PG Mall - Malaysia #1 E-Commerce Platform

PG MALL


Untuk Kaki Shopping!!
PG Mall - Malaysia  
#1  E-Commerce Platform


Hari tu TB asyik ternampak je kawan-kawan share pasal PG Mall, dan hari ni saja TB buka website PG Mall tu untuk lihat-lihat apa yang best kat website ni.. wah.. bila dah buka website ni, TB tengok terdapat bermacam-macam item yang boleh dibeli di website ni. TB yang kaki shopping online ni apa lagi, asyik scroll scroll scroll sampai ke bawah. Terjumpa macam-macam offer dan produk pilihan hati dengan harga yang berpatutan dan siap ada sale lagi tu!

Oh ya.. lupa nak cerita. Kalau korang nak tahu PG Mall ni apa, mari TB share sedikit info tentang PG Mall ni. Haa.. PG Mall ni adalah platform e-dagang yang ditubuhkan sejak 3 tahun yang lalu dimana mereka telah beroperasi dari tahun 2017 lagi. PG Mall juga merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan yang menjual produk-produk tempatan dan juga produk dari luar negara untuk mereka yang suka membeli belah secara online. 

Penjimatan Setiap Hari di PG Mall

Siapa tak suka produk Berkualiti Terbaik tetapi Harga yang Paling Mampu yang korang nak kan? haa.. Di PG Mall, setiap hari kita dapat lihat promosi yang boleh bantu kita berjimat dalam jangka masa panjang.

Untuk info korang lagi, PG Mall boleh diakses melalui laman web https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=317 ataupun melalui aplikasi telefon pintar yang boleh dimuat turun melalui App Store ataupun Google Play. Haa.. Selain tu kalau korang nak tahu Melalui kajian dan laporan dari  Iprice Insight Report, PG Mall juga antara platform e-commerce yang berada di ranking yang ke 3 teratas dimana ia sering dikunjungi pelanggan yang selalu membeli belah secara online. Pendek kata PG Mall ni dah jadi Kedai Online Rasmi buat mereka yang tiada masa nak keluar membeli belah dan tak mahu bersesak-sesak untuk shopping.. 

Pembeli PG Mall mempunyai pelbagai pilihan produk mulai dari Elektronik, Fesyen, Buku, Rumah & Kehidupan, Makanan & Minuman, Sukan & Riadah, Anak & Bayi, Kesihatan & Kecantikan, Otomotif hingga E-Voucher. Yang menariknya adalah jumlah produk PG Mall sentiasa meningkat setiap hari kerana PG Mall memperluaskan keluarga penjual / Seller / Kedai untuk menjual secara dalam talian di Malaysia di pasaran terbuka ini.


Jom Shopping di PG MALL 

Sejak MCO hari tu, TB memang semakin kerap shopping online je, seperti dah terbiasa bila setiap bulan ada je barang yang nak dibeli. Hehehe..  Yelah kan, kalau beli secara online ni mudah, tak perlu nak rushing bersiap nak keluar, tak perlu nak tempuh jammed, tak perlu nak berebut tempat parking, dan beratur panjang dekat kaunter. Malah kita boleh shopping online pada bila-bila masa je.. hanya klik klik klik, bayar dan tunggu barang sampai.. jimat masa, jimat kos minyak kereta,, segalanya mudah dan selamat. 


Kelebihan Shopping di PG Mall 

  1. Harga produk dan perkhidmatan adalah rendah dan mampu beli
  2. Menjimatkan masa, tenaga dan tiada had masa untuk shopping (bila-bila masa je)
  3. Mudah dan selamat (bekerjasama dengan kesemua perkhidmatan pengeposan yang sedia ada)
  4. Pelbagai diskaun dan cashback yang menarik
  5. Menyokong peniaga tempatan (produk dan barangan tempatan)
  6. Mempunyai sistem e-wallet/sistem pembayaran online (Maybank QRPay, TouchnGo e-wallet, Boost, GrabPay, Alipay)

wow store pg mall


Wow Store

Syoknya TB cuci mata melihat barangan-barangan dan item yang terdapat dalam website PG Mall ni.. Nak pulak ada buka-buka terus nampak banner PG Mall WOW STORE ni.. Haaa.. kalau korang nak tahu untuk belian produk yang tersenarai di WOW STORE ni, korang akan dapat menikmati Diskaun Storewide (sehingga 15%) tau! Untungnya kan, dapat diskaun pulak time shopping online di PG Mall ni. 

Ada lagi yang best, bagi kedai-kedai terpilih dalam WOW STORE ni korang juga akan dapat FREE SHIPPING bagi produk yang korang beli .. Apa yang menariknya Setiap bulan PG Mall sentiasa akan update senarai kedai-kedai yang mengambil bahagian dalam WOW STORE ni.

Haa.. Macam TB ni suka shopping pada hujung minggu, so terperasanlah yang kadang-kadang PG Mall ada buat Diskaun tambahan / diskaun hebat on weekend . So korang selalu-selalu lah jenguk website PG Mall ni yea untuk pastikan produk-produk yang korang mahukan ada diskaun pada hujung minggu ye! hehe.. 

Hahh .. apa lagi.. Jom cuci mata dekat WOW STORE tu.. Ada banyak produk dan item yang korang pasti akan terasa nak beli sangat-sangat! Klik Link di bawah ni :




pg mall

Hot Day Sales

Selain promosi kedai-kedai terpilih di Wow Store terdapat lagi promosi lain yang memberi penjimatan buat pembeli online macam kita, antaranya ialah :

Hot Day Sales

Dimana setiap hari ada 3 slots yang akan memaparkan barangan / produk yang dijamin harga terendah dimana korang akan dapat diskaun sehingga 80%  setiap hari.. wow!! Syoknya korang! Slots tersebut bermula dari 10 AM , 4 PM dan 9 PM Setiap hari. So.. jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan produk kegemaran korang dengan harga terendah! 


pg mall


Loveyou 3000

Sertai Kempen LOVEYOU 3000 dan Rebut Peluang Menangi Cabutan Bertuah RM3000

Haa.. ada lagi TB nak cerita.. satu lagi kempen yang menarik di PG Mall ialah Love You 3000 Campaign dimana setiap pembelian RM30 ke atas membolehkan korang berpeluang untuk memenangi cabutan bertuah PGMall c-wallet bernilai RM3000. Jadi, rajin-rajin lah shopping yea.. semakin banyak yang korang belanjakan, semakin tinggi peluang untuk menang



Cabutan bertuah diadakan 1x untuk setiap 2 minggu dan pemenang akan diumumkan pada 15hb dan 30hb setiap bulan. Cara Nak Sertai Kempen Love You 3000 ini mudah saja. Baca diatas ni :





Forever Cashback Up to 3.5%
Korang juga boleh menikmati cashback / pulangan tunai sepanjang sehingga 3.5% daripada jumlah perbelanjaan korang apabila korang share referred link korang kepada pengguna mahupun pembeli baru PG Mall. Mudah je kan nak dapatkan cashback sehingga 3.5%, hanya share link referral atau pautan kepada rakan-rakan korang lepas tu dah boleh dapat cashback bagi setiap pendaftaran melalui pautan yang korang share tu. 

PG MALL

ConsuMerchant Concept

Shop - Share - Earn
Konsep 'ConsuMerchant' ini sangat mudah dan ringkas. Korang hanya perlu lakukan 3 langkah iaitu shop - share - earn . Hanya dengan membuat pembelian peribadi di PG Mall, kongsikan review / pengalaman korang berbelanja dan korang akan dapat ganjaran setiap dari pembeli yang menggunakan pautan yang korang kongsikan. Malah, korang juga akan dapat ganjaran hasil belian peribadi juga. Ganjaran pulangan tunai dapat diperoleh setelah transaksi yang berjaya dibuat. Semakin banyak pautan rujukan yang dibelanjakan, semakin banyak wang tunai yang akan diperoleh oleh korang, di samping pulangan tunai yang diperoleh dari pembelian peribadi juga. Menarik kan?

Nak tahu lebih lanjut? Korang klik je link ni okay <https://pgmall.my/consuMerchant-concept>

Haa.. apa lagi jom buka website PG Mall dan rebutlah peluang membeli-belah di PG Mall dalam masa yang sama boleh dapatkan cashback juga!


Website:

Facebook: PGMallOfficial 

Instagram: PGMall.my  


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #Wowstore #Loveyou3k


28 Ulasan

  1. Dapat berjimat shopping kat PG Mall

    BalasPadam
  2. Jom shopping! Jimat dan byak promotion lg..

    BalasPadam
  3. Dulu confuse jgk dgn PG Mall dah lama2 and baca artikel ni ada faham lah jugak. Sama je boleh shopping macam biasa cuma sistem dia ada advance lagi menjimatkan rupanya!

    BalasPadam
  4. Memang berbaloi baloi soping di sini...kalau guna maybank siap ada cashback lagi, sapa yang taknak kannn...Sis dah menyoping dah hahahaha

    BalasPadam
  5. Bahaya betul la bila tengok banyak iklan PG Mall nie. Terus hati teringin nak buka dan shopping:

    BalasPadam
  6. Pg mall mmg dh terkenal dh skrg ni...bangga milik ank Malaysia

    BalasPadam
  7. Sekarang ni dah banyak sangat shopping mall online kan..
    Tinggal tunggu duit ada je. Hihi..
    Baru syok shopping..

    BalasPadam
  8. PG mall ni makin jadi feveret org ramai utk online shopping. Terbaekk

    BalasPadam
  9. Tengok jer PGMALLL mula laa rasa nak.shopping online..

    BalasPadam
  10. Dah masuk PGMall memang payah nak keluar. Penuh tau bakul shopping Sal. Nak bila ada discount memang tak tunggu lama..cepat je grab

    BalasPadam
  11. bestnya shopping dekat PG Mall ni, memang banyak sangat reward menarik untuk pengguna. Memang rezeki siapa yang dapat menang hadiah tu.

    BalasPadam
  12. Memang berbaloi-baloi kalau dapat shopping kat PG Mall ni... harga terbaik, produk menarik, tawaran kebaboom... memang tak cari lain dah... hehehehe...

    BalasPadam
  13. Good information about PG Mall. So brief and clear. Thank you for sharing this information. Enjoy your PG Mall shopping dear.

    BalasPadam
  14. PGMall antara platform online shopping yang kita suka! Sebab utama dapat cashback. Yeayyyy....

    BalasPadam
  15. This is one of my favourite site to shop as well since you will be getting lifetime of cashback. :)

    BalasPadam
  16. Kita ada install jugak PG Mall ni masa PKP hari tu..memang best sebab banyak barang dijual kat sana..lagi syok sebab bole bayar dengan mana2 e-wallet, tak terhada kepada satu2 e-wallet je..

    BalasPadam
  17. pg mall mmg dh terkenal dimalaysia walaupun baru 3 tahun bertapak...mudah untuk kita membeli belah...beri peluang pula tu untuk kita berniaga...

    BalasPadam
  18. bestkan shopping2 dapat duit. sama cam saya kat Shaklee, shopping2 dpt bonus. banyak lak tu. alhamdulillah

    BalasPadam
  19. menarik PGMall ni banyak produk murah ditawarkan dan paling penting byk promo dan cashback

    BalasPadam
  20. ramai sungguh bercakap pasal PG Mall nie. rasa nak membeli belah jugaklah dekat sana. mesti best sbb banyak promosi dan diskaun

    BalasPadam
  21. wow bestnya siap ada cashback lagi ni. hehe boleh shopping nanti

    BalasPadam
  22. oouuiii ouuiii ooouuii... tempat duit nak terbang lagi... hahhahah pantang baca shopping site.. mesti beli tak habis2

    BalasPadam
  23. Nowadays i also buy most of my things online, so it very convenient.

    BalasPadam
  24. shopping online memang berbaloi kalau banyak promo dan diskaun

    BalasPadam
  25. Thank you for dropping this post on Shopping di PG Mall and I hope keep posting. https://www.couponkoz.my/

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama