SKIN PS4 FAT / SLIM / PRO ADA DIJUAL DI SHOPEE


SKIN PS4 FAT / SLIM / PRO ADA DIJUAL DI SHOPEE

Hari tu TB baca banyak sangat komen-komen yang gitau tak tahu apa benda yang TB share dalam entri yang lepas tu.. Ada yang tak tahu apa kegunaan Skin yang TB iklankan hari tu.,. Haaa.. Kali ni TB sertakan sekali gambar Skin yang TB maksudkan tu.. Skin ni digunakan untuk membalut dan mencantikkan PS4 korang.. 

Kalau korang yang ada PS4 tu mesti jemu kot kalau asyik tengok hitam je PS4 korang tu kan.. Mesti terfikir nak bagi nampak lain sikit kan.. Supaya mata rasa best je tengok sebelum nak start main game tu kan..


Haaa.. yang main PS4 ni bukan ellaki je tau.. perempuan pun ada.. So, dont worry buat gegurl semua, design yang comey-comey pun ada untuk korang tau.. semuanya korang boleh tengok dekat link di bawah ni yea! ada lebih 700 design untuk di pilih...



Bagi peminat bola pun ada design jersi untuk balut PS4 korang.. haha.. apa lagi.. jom terjah.. beli kat shopee.. selamat.. takde risau apa.. INSTAGRAM HYPERGRAFIX dan PAGE HYPERGRAFIX yea! Thank You semua!

Dibawah ni TB bagi lagi contoh skin yang ada di Hypergrafix tu.. meh cuci mata dulu.. sorry gambar tu blur bukan sebab print blur.. tapi tangan orang yang snap gambar tu gigil.. hihihi.. gegar.. 










Amacam.. hensem tak PS4 diorang semua diatas? hensem kan? takkan korang yang ada PS4 tu nak tengok je? mestilah beli jugak kan.. sebab? sebab harga dia murah je.. RM55 je.. Nak beli Console dia je pun boleh.. ada dijual berasingan.. Ok .. jom terjah : 

Klik Sini untuk order ---> shopee.com.my/hypergrafix


Jangan Lupa LIKE sekali.. 

dan 



4 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama