Althea x Get It Beauty Real Fresh Skin Detoxers Collaboration.


Althea x Get It Beauty Real Fresh Skin Detoxers Collaboration.


Haiii.. Cakkk.. Selamat beristirehat.. Huhu.  First time TB up entri blog di hari minggu camni.. Sebab teringat nak update tentang Althea Real Fresh Skin Detoxers ni lah.. Haa.. korang dah try ke Althea Real Fresh Skin Detoxers ni?

Kalau korang nak tahu.. Produk ini sangat special tau sebab Produk ini adalah kerjasama Althea Korea dengan Program TV Kecantikan paling Top di Korea iaitu GET IT BEAUTY.

Produk ni telah mendapat sambutan yang hangat di Korea dimana Bintang Kpop, Jeonghwa dari EXID pun tertarik hati mencubanya!

GET IT BEAUTY - Program TV Kecantikan paling Top di Korea

Didalam program ini banyak dikongsikan tentang tips-tips produk kecantikan dan trend dari Korea, didalam program ini  juga penonton  dapat pengetahuan dari mereka yang pakar dengan segala solekan, penjagaan kulit, gaya hidup, tip selebriti dan banyak lagi .

Jom kita lihat pengalaman, ulasan dan tips mereka menggunakan Althea x Get It Beauty Real Fresh Skin Detoxers. Berikut adalah video dari Program TV Top di Korea - Get It Beauty:


Ha.. cerita pasal Althea Real Fresh Skin Detoxers tadi.. TB dah cuba Althea Real Fresh Skin Detoxers ni dalam beberapa bulan dan TB sangat sukakannya..

Yang TB guna ni Althea Real Fresh Skin Detoxers dari variasi Green Tea.. Best Sangat bau dia!

Lepas guna je Althea Real Fresh Skin Detoxers ni kulit TB terasa seperti segar dan cerah sedikit . Oh ya.. Untuk mereka yang baru 1st time dengar tentang produk ni.. meh TB terangkan sedikit apa itu Althea Real Fresh Skin Detoxers ..




Althea Real Fresh Skin Detoxers ni ialah Masker pembersih 10 saat, 2-dalam-1 yang mengandungi bahan-bahan segar yang boleh membersihkan kulit disamping dapat menyumbang kulit kita dengan nutrien dan kebaikan.

TB dah jatuh cinta sangat dengan kedua-dua varian Real Fresh Skin Detoxers Rose (yang dibuat daripada kelopak rose Perancis + ekstrak untuk memperbaiki kulit) dan satu lagi Teh Hijau (mengandungi teh hijau Jeju + ekstrak untuk membersihkan).

Haaa.. meh tengok video TB masa dapat produk ni hari tu.. hehehehe.. giler excited uiii.. 


Opss.. nak tahu lebih lanjut tentang Althea Real Fresh Skin Detoxers  ni lagi? Korang boleh baca DI SINI (klik)

Haaa... Amacam?? Berminat untuk mencuba produk ini? Sila klik pautan untuk membuat pembelian anda hari ini dengan Promosi FREE SHIPPING !! Order kat sini --> https://my.althea.kr/real-fresh-skin-detoxer-set

Hemm.. TB pun nak tengoklah video dari Program TV Kecantikan paling Top di Korea iaitu GET IT BEAUTY ni.. Bestnya kalau dapat tengok rancangan ni sepenuhnya.. kan!


Untuk info lanjut tentang Althea 
boleh klik link2 dibawah :

Website : 

Facebook : 

Instagram : 





2 Ulasan

  1. Scrub dari green tea eh..
    Dgr macam menarik je.
    Walaupun tak pernah guna, tapi kita macam boleh rasa je benda ni best. .

    BalasPadam
  2. Zira tak pernah lagi pakai masker yang ni, Okey tak kulit? Apa kelebihannya

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama