Nity

Nuff

01 Ogos 2015

JAWATAN KOSONG DI IKEA CHERAS 2015

JAWATAN KOSONG DI IKEA CHERAS 2015 |
#IKEA Cheras yang baharu akan dibuka di Jalan Cochrane pada akhir tahun 2015! Memandangkan hari yang mengujakan ini semakin hampir, kini kami sudah bersedia untuk mengalu-alukan anda yang jujur dan rendah diri untuk menyertai kami dan membina karier idaman anda. 

Kami mempunyai lebih dari 300 kekosongan untuk membentuk satu pasukan yang bekerja menuju ke arah kehidupan harian yang lebih baik untuk kebanyakan orang. Oleh yang demikian, kami menyediakan pameran pekerjaan untuk mencari calon yang sesuai untuk posisi yang sesuai pada bulan Julai ini! Mari ke sini dan sertai kami, anda mungkin akan menjadi ahli seterusnya dalam keluarga besar kami ini.

Bekerja di Ikano Retail Asia bermaksud anda adalah sebahagian daripada suasana yang menyeronokkan dan dikelilingi pergerakan pantas. Lebih dari 1,800 orang bekerja di dalam gedung dan pejabat IKEA kami di Singapura, Malaysia dan Thailand, dan kami mempunyai rancangan untuk membuka lebih banyak gedung di setiap wilayah. Pekerja-pekerja yang berminat boleh menyertai projek atau mencuba jawatan lain di negara lain. Kami gembira dengan kerja kami, tetapi kami juga gembira menerima kedatangan teman sekerja yang baharu.

Ingin menyertai kami?
Lawati kami di Pameran Kerjaya IKEA Cheras
LOKASI: Hotel Vivatel, 85, Jalan Loke Yew, KL  (Peta lokasi)
TARIKH: 31 Julai, 1 & 2 Ogos 2015
MASA: 10:00 PG - 5:00 PTG

Haha.. Ok .. dah baca dah ye Iklan diatas ni? haaa.. itu je teman nak share buat korang yang sedang tercari-cari kerja kosong, samada sementara atau tetap.. boleh la mencuba.. mana tahu rezeki bekerja di Ikea yang sememangnya selesa, macam dok dalam rumah plak kalau berada di IKEA ni kan... Hoho.. apa-apa pun.. good luck yea semua.. lupa lak.. dibawah ni teman share jugak Video untuk rakan-rakan tatapi sebelum menghadiri apa-apa temuduga.. heeee.. yang ini untuk mereka yang berminat bekerja di IKEA je la ye.. huhu.. Video ini menunjukkan beberapa perkara yang HARUS dan TIDAK HARUS DILAKUKAN ketika temuduga kerja.


website :

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JOM CANTIK & KURUS DENGAN 

PANACEA BEAUTY


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
WOOP.COM.MY

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



Related Posts

5 ulasan:

  1. kalau single lagi leh kerja..hahaha

    BalasPadam
  2. saya mencari kerja part time..jika masih ada kekosongan mohon hubungi saya..terima kasih 0172592706

    BalasPadam
  3. saya mencari kerja part time..jika masih ada kekosongan mohon hubungi saya..terima kasih 0172592706

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masih ada kerja di Ikea Cheras ke. Saya mencari kerja. Kalau ada hubungi sy 0122275636

      Padam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2

nity 2