11.11 Double Digit Sales Gold & Jewellery , KBBM & Super Brand Store

pg mall

11.11 Double Digit Sales Gold & Jewellery , 
KBBM & Super Brand Store



Wah.. PG Mall buat sale lagi untuk semua penggemar emas ni.. hehe.. siapa yang tak suka emas kan.. even orang lelaki pun sibuk belikan emas untuk pasangan dia.. Sebab tahu emas ni lah harta yang tak boleh direbut kalau dah belikan untuk pasangan sebab ia dah menjadi hadiah dan hakmilik wanita  tu sepenuhnya.. Sebab itu wanita suka dihadiahkan barang kemas tau.. haa.. orang lelaki patut tahu tu?.. Tips ambil hati wanita.... haa gituu..  

Memandangkan tu sekarang ni PG Mall sedang buat Tawaran Hebat 11.11  Barang Perhiasan Wanita,  apa kata terjah websiote PG Mall ni kejap untuk lihat barangan kemas yang dijual di sini.. Ada banyak pilihan untuk korang beli, design pun cantik-cantik.. Jangan ter rambang mata sudah bila dah berada dalam website PG Mall ni.. hehehe.. Oh ya.. selalin Tawaran hebat 11.11 Barang perhiasan wanita, terdapat juga tawaran untuk barangan kategori KBBM & Super Brand Store.. rugi tak grab tau!

PGMall


TENTANG PG M,ALL

Oh ya.. lupa nak cerita. Kalau korang nak tahu PG Mall ni apa, mari TB share sedikit info tentang PG Mall ni. Haa.. PG Mall ni adalah platform e-dagang yang ditubuhkan sejak 3 tahun yang lalu dimana mereka telah beroperasi dari tahun 2017 lagi. PG Mall juga merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan yang menjual produk-produk tempatan dan juga produk dari luar negara untuk mereka yang suka membeli belah secara online. 


Penjimatan Setiap Hari di PG Mall

Siapa tak suka produk Berkualiti Terbaik tetapi Harga yang Paling Mampu yang korang nak kan? haa.. Di PG Mall, setiap hari kita dapat lihat promosi yang boleh bantu kita berjimat dalam jangka masa panjang.


Untuk info korang lagi, PG Mall boleh diakses melalui laman web https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=721  ataupun melalui aplikasi telefon pintar yang boleh dimuat turun melalui App Store ataupun Google Play. Haa.. 

Pg mall


Selain tu kalau korang nak tahu Melalui kajian dan laporan dari Iprice Insight Report, PG Mall juga antara platform e-commerce yang berada di ranking yang ke 3 teratas dimana ia sering dikunjungi pelanggan yang selalu membeli belah secara online. Pendek kata PG Mall ni dah jadi Kedai Online Rasmi buat mereka yang tiada masa nak keluar membeli belah dan tak mahu bersesak-sesak untuk shopping.. 

Pembeli PG Mall mempunyai pelbagai pilihan produk mulai dari Elektronik, Fesyen, Buku, Rumah & Kehidupan, Makanan & Minuman, Sukan & Riadah, Anak & Bayi, Kesihatan & Kecantikan, Otomotif hingga E-Voucher. Yang menariknya adalah jumlah produk PG Mall sentiasa meningkat setiap hari kerana PG Mall memperluaskan keluarga penjual / Seller / Kedai untuk menjual secara dalam talian di Malaysia di pasaran terbuka ini.


Jom Shopping di PG MALL 

Sejak MCO hari tu, TB memang semakin kerap shopping online je, seperti dah terbiasa bila setiap bulan ada je barang yang nak dibeli. Hehehe.. Yelah kan, kalau beli secara online ni mudah, tak perlu nak rushing bersiap nak keluar, tak perlu nak tempuh jammed, tak perlu nak berebut tempat parking, dan beratur panjang dekat kaunter. Malah kita boleh shopping online pada bila-bila masa je.. hanya klik klik klik, bayar dan tunggu barang sampai.. jimat masa, jimat kos minyak kereta,, segalanya mudah dan selamat. 


Kelebihan Shopping di PG Mall 

  1. Harga produk dan perkhidmatan adalah rendah dan mampu beli
  2. Menjimatkan masa, tenaga dan tiada had masa untuk shopping (bila-bila masa je)
  3. Mudah dan selamat (bekerjasama dengan kesemua perkhidmatan pengeposan yang sedia ada)
  4. Pelbagai diskaun dan cashback yang menarik
  5. Menyokong peniaga tempatan (produk dan barangan tempatan)
  6. Mempunyai sistem e-wallet/sistem ‘payment gateway’/ pembayaran online (Maybank QRPay, TouchnGo e-wallet, Boost, GrabPay, Alipay)


Haa.. SELESAI  sudah perkenalkan sedikit info tentang PG Mall ni.. ni TB nak share pulak offer-offer menarik yang sedang berlansung ketika ini sehingga bulan Disember nanti.. 


Tawaran Diskaun Di PGMall JEWELLERY

PGMall JEWELLERY


Untuk membuat pembelian Eksklusif dari 10 hingga 12 Nov 2020, korang boleh masukkan kod-kod dibawah ni ye. Untuk mendapatkan diskaun semasa membuat pembelian nanti.


PGJewel -: KBBM30

Aurora -: FPX10

Tai fook -: KBBM30

Muzium Emas PG -: FPX10


Kalau korang semua nak tengok barangan kemas atau apa-apa sahaja barang perhiasan wanita yang ada dijual di PGMall ni, korang boleh klik link ni ye >> https://pgmall.my/gold-jewellery-day

Terdapat pelbagai pilihan disitu yang boleh korang boleh tengok dan silap-silap boleh rambang mata. dibuatnya, tak tahu mana nak pilih..  Sudah sinonim wanita dan emas tberpisah tiada, kan! So.. buat lelaki yang tercari-cari hadiah best untuk pasangan korang.. apa kata jenguk website PG Mall Jewellery ni.. Pasti ada yang berkenan di hati pasangan tu.. Nak senang biar pasangan tu pilih sendiri.. haha.. 



Kempen Membeli Barangan Malaysia ( KBBM)

Haa.. Tadi kat atas tu mesti ada tertanya-tanya   KBBM tu apa.. hehe.. TB pun pada mulanya tertanya jugak apa maksud   KBBM tu.. Rupa-rupanya    KBBM ialah short form bagi   Kempen Membeli Barangan Malaysia  .. Haaa.. kalau korang nak tahu selain dari barang perhiasan wanita, di PG Mall juga sedang ada offer untuk KBBM & Super Brand Store .


Tawaran ini bermula dari bulan Julai yang lalu sehingga bulan Disember ini, PGMall ada menawarkan jualan barangan tempatan. Contohnya Beli produk keperluan rumah, barangan runcit, barangan Kanak-kanak dan Bayi, barangan penjagaan Kesihatan & Kecantikan, Automotif & Sukan, Peralatan Elektronik, Fesyen dan sebagainya.


PG Mall


Oh ya.. disamping itu mereka juga mempunyai slogan yang tersendiri iaitu Sokong Produk Tempatan dengan #BarangBaikBarangkita .. Haa.. kan bagus kita sokong produk tempatan, bagus asangat inisiatif PG Mall buat kempen gini.. barangan tempatan pun ada standart dia jugak, betul tak?

Haaa.. Dekat mana korang boleh tengok barang-barang ini? Korang just klik link ini okey >> https://pgmall.my/proudly-local-campaign


PGMall


PGMall



Antara kedai yang terpilih dan terlibat untuk KBBM ialah :-

• Dr.Irma Skincare | https://pgmall.my/DR.-IRMA-SKINCARE

• Foodzyla | https://pgmall.my/Foodzyla-Shop-1

• Herbal | https://pgmall.my/Herbal

• Pagoda | https://pgmall.my/PAGODA-1

• SIN SING COFFEE OFFICIAL STORE | https://pgmall.my/SIN-SING-COFFEE-OFFICIAL-STORE-1

• Prowell | https://pgmall.my/Prowell-1

• Sin Teo Hiang Biscuits Sdn Bhd | https://pgmall.my/Sin-Teo-Hiang-Biscuits-Sdn-Bhd-1

• Sin Lian Seng & Sons Sdn Bhd| https://pgmall.my/seller.../Sin-Lian-Seng-amp;-Sons-Sdn-Bhd

• Sabahborneo123 | https://pgmall.my/Sabahborneo123-1

• NFA Mismis | https://pgmall.my/NFA-MISMIS



PG Mall


PGMall


PG Mall


Okay, selain dari tu, kalau korang semua tak pasti, kedai mana yang terpilih untuk jualan Super Brand Store pula, korang boleh tengok link yang TB sediakan dibawah ni ye. Bolehlah shopping puas-puas di situ okeh.


1. P&G Official Store | https://pgmall.my/P-and-G-Official-Store

2. BRAND'S SUNTORY (M) SDN BHD | https://pgmall.my/BRANDS-SUNTORY-(M)-SDN-BHD

3. REVLON Official Store | https://pgmall.my/REVLON-Official-Store-1

4. Crocs | https://pgmall.my/CROCS-1

5. Nestlé Online Store | https://pgmall.my/Nestl%C3%A9-Online-Store-1

6. Julie's | https://pgmall.my/Julies

7. Focus Point | https://pgmall.my/Focus-Point-1

8. GINTELL (M) SDN BHD | https://pgmall.my/GINTELL-(M)-SDN-BHD-1

9. Skechers Malaysia| https://pgmall.my/Skechers-Malaysia

10. vivo Malaysia | https://pgmall.my/vivo-Malaysia-1

11. HURIX'S| https://pgmall.my/HURIXS-1

12. G2000 Malaysia Official Store | https://pgmall.my/G2000-Malaysia-Official-Store-1


 Haa.. Sementara ada tawaran promosi yang hebat.  apa tunggu lagi? Shop now & Add to Cart now ! 


About PGMall:
Website: www.pgmall.my

Facebook: 
www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: 

Telegram : 




#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #1111sales #superbrandstore #Stayathome 






15 Ulasan

  1. woohoo!!! my favorite shopping platform!!!

    BalasPadam
  2. Ala...lupa nak singgah 11.11...tapi takpe sebab kempen beli barangan Malaysia tu masih on kan. So nanti bolehla singgah dan borong ..

    BalasPadam
  3. Thanks for sharing the promotion codes, time to shopping! PG mall never fails me!

    BalasPadam
  4. Dekat PG Mall ni Marsha tak beli barang lain. Marsha dok beli gold bar dekat pg museum dan aurora. Pastu pernah beli rantai dan cincin kat pg jewel.

    BalasPadam
  5. PG Mall ni LH suka sebab dia ada kempen jual barang tempatan. Nak belanja pun trusted.

    BalasPadam
  6. PG Mall memang best! Dah beberapa kali beli barang dkt sini. Banyak promosi menarik pulak tu :)

    BalasPadam
  7. Memang, emas ni bukan setakat cantik, tapi boleh buat investment (hehehe alasan nak shopping).

    BalasPadam
  8. Kalau sebut PGMall ni mmg terus teringat emas sbb lain dr ecommerce portal lain

    BalasPadam
  9. Sisyat boleh lama mengadap PGMall ni sebab dok tengok emas tu. Pastu berangan, yang ni nak beli laa.. 😅

    BalasPadam
  10. Erm... tengah nak cuci cuci mata juga tengok emas ni..

    BalasPadam
  11. Suka tengok barang kemas di PG Mall ni. Macam-macam design cantik ada. Diskaun dan tawaran hebat pun banyak.

    BalasPadam
  12. Kte selalu gak soping guna pgmall tapi tak pernah soping emas maybe sebab kte tak berapa suka emas hehe tp nnt nak try la

    BalasPadam
  13. PGmall ni sekali kalau bkk apps dia, memang kompom melekat lee dalam cart tau..adeiii sale 11.11 pun sama, dah menunggu gak ni barang sampai hahahaha

    BalasPadam
  14. PG Mall ni bagus la jadi one-stop center untuk pengemar emas... now ada banyak discount pulak dari brand lain2..

    BalasPadam
  15. Kerana penangan 11.11 lah kita habis beribu juga lah beli macam-macam barang hehehehe tapi nak buat macam mana beli kepeluan bukan kehendak wakakakakak. Kat PG Mall pun banyak kita beli ni...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama