Nuff

30 Januari 2013

MACAM2 yea.. PRODUK JEPUN UNTUK WANITA YG NAK CANTIK.. HU2.. PATUTLEA SEMUA CANTIK2.. =)

Haii.. Nak Cantikk? nak Comeyy? jom baca entri nih!
Warga Jepun sejak puluhan tahun lalu terkenal dengan kecerdasannya menciptakan berbagai alat dan inovasi menarik. Beberapa inovasi tersebut sangat berguna, misalnya saja peralatan elektronik, otomotif dan bidang kecantikan. Tapi.. ada juga beberapa produk kecantikan buatan Jepun yang aneh dan belum diketahui keselamatan serta efektivitasnya. meh kita dok tengok apa barang2 kecantikan 2.. jommm

1. Pemancung Hidung
Sudah menjadi rahsia umum jika banyak warga Asia Timur dan Asia Tenggara yang ingin memiliki hidung mancung. Hidung mancung menjadi tolak ukur kecantikan dan ketampanan.
Cara kerja produk di atas adalah memasangnya pada hidung, dipakai 3 minit dalam sehari. Ada bateri di dalamnya yang dapat memancarkan getaran elektrik. Berdasarkan iklannya, cetakan hidung dan getaran tersebut dapat memancungkan hidung.

2. Penghilang Kerutan Mulut dan Pipi
Kerutan tak hanya terjadi di dahi dan sekitar mata, tetapi juga di dekat bibir dan garis senyum. Penemuan dari Jepun ini mungkin boleh membantu walau aneh.
Alat ini dipakai di bibir dengan cara latihan pernafasan. Latihan ini akan menguatkan otot pipi dan rahang, sehingga dapat mencegah penuaan di daerah pipi dan sekitar mulut. Latihan ini dapat dilakukan setiap hari dengan 10 - 20 kali tarikan nafas dalam satu sesi latihan.

3. Kacamata Anti Kerutan Mata
Kerutan atau garis halus yang muncul di sekitar mata adalah musuh wanita. Berbagai krim dan suntik kolagen sering dilakukan untuk mencegah dan menghilangkannya.
Nah, benda yang terlihat seperti kacamata renang ini adalah inovasi menghilangkan kerutan mata. Bahagian dalam kacamata dapat memberi pijatan yang dapat menghilangkan kerutan mata. Cara memakainya cukup di pasangkan pada mata selama 5 minit dalam sehari.

4. Alat Untuk Meniruskan Wajah
Banyak wanita yang tidak suka dengan pipi tembem atau bentuk wajah bulat. Banyak orang yang bertanya-tanya mengapa wajah gadis-gadis Jepun sangat kecil dan mungil. Apakah Anda ingin memiliki wajah ala gadis Jepun?
Alat ini berfungsi untuk membuat wajah seseorang menjadi tirus dan mungil. Cara kerjanya adalah dengan memberi tekanan pada pipi dan daerah dekat rahang. Walaupun terlihat menyakitkan, alat ini sangat nyaman digunakan dan tidak menimbulkan rasa sakit.

5. Alat Pencetak Senyum Menawan
Senyum adalah kosmetik yang paling cepat dan efektif untuk memancarkan kecantikan. Sayangnya, tak semuawanita memiliki senyum manis.
Sekilas, alat ini mirip dengan pemutih gigi. Alat ini adalah cetakan yang dapat menyeimbangkan bentuk senyum pada pipi dan wajah. Tak hanya itu, boleh menguatkan rahang dan gigi. Digunakan selama 5 minit dalam sehari.

6. Wajah Tirus Dengan Latihan Mulut
Hanya dengan mengucapkan A, I, U, E, O, wajah Anda bisa menjadi kecil mungil tanpa operasi plastik, percaya?
Alat ini diperbuat dari silikon yang elastis dan digunakan sebagai alat latihan. Harus dipakai di bibir lalu mengucapkan huruf hidup (A I U E O) dengan keras. Fungsinya adalah membuat 12 otot wajah bekerja dan membuat bentuk wajah lebih sempurna.

Apakah Anda tertarik dan berani mencuba produk kecantikan Jepun di atas?
hati2 yea,, berubah jadi cantik xpe.. jangan berubah jadi peot sudah.. huhuhu hehehe....

Related Posts

8 ulasan:

  1. he he he...masalahnya betul2 efektif atau buat habis duit jer...ekekeke...

    BalasPadam
  2. hehe macam kelakar pun ada jugak

    BalasPadam
  3. singgah balas kunjungan sambil follow ;)

    BalasPadam
  4. dah lama folo sini...huhu..macam2 diaorg kan...padahal dah comel dah..putih melepak

    BalasPadam
  5. confirm bole cantik ke pakai ni? he2

    BalasPadam
  6. Farah-->ha3.. entahlea.. mcm2 sgt kang muka jadi apa nanti.. hih3

    Nadia-->kelakar tang mulut 2 kann.. hih3.. muncung semacam j.. =))

    Intan berlian-->tQ.. =) .. bila nk wat GA yg latest 2?

    nieyxzha-->ada blog lagi satu.. http://kucenkucenbelog.blogspot.com/.. sy letak awk dlm senarai bloglist kat bawah situ..

    BalasPadam
  7. lawak je...tang mulut yg tak leh tahan..

    BalasPadam
  8. heh3.. nk cntik cmtu lea gayanyaa.. =P

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2