LAST DAY SUBMIT PENYERTAAN GIVEAWAY 2 YEAR BLOG TENGKUBUTANG!!!
Setelah tempoh Giveaway dilanjutkan kerana sengaja beri laluan kepada peserta untuk melengkapkan syarat-syarat disamping memberi kepuasan kepada Sponsor yang sudi menaja hadiah untuk Giveaway kali ni.. Bukan apa la kan.. sponsor dah sudi sponsor hadiah.. tapi kenaikan LIKE dan Followe tak seperti yang diharapkan.. sebab tu teman tekankan supaya korang cukupkan syarat.. inilah keadilan namanya.. jangan lupa jasa sponsor.. heee.. ok lah.. bagi yang dha cukupkan syarat itu, bagusssss.. dan bagi yang belum lengkapkan syarat2.. please tunaikan segera okeh! 

Bagi yang belum menyertainya.. sila klik Link ini --->

3 Ulasan

  1. kann, kesian para sponsor dah sponsor, yang nak join ramai tapi lengkapkan syarat takmau. kecewa sgt

    BalasPadam
  2. Alamak.. Tak jujur lah mcm tu.. Syarat kan dah bgtau kena like semua.. Kenalah buat.. Jujur nya sya xminat nak buat satu² like² semua ni.. So, baik xpyh join.. Hihi.. Kesian kat yg sponsor hadiah tu..

    BalasPadam

Catat Komen

Lebih baharu Lebih lama

TB MOBILE

tengkubutang nity

GA New