Nuff

31 Disember 2014

Ucapan Selamat Tahun Baru | Happy New Year

Rasa sayu je bila nak meninggalkan 2014 ni.. hati ni rasa macam pilu aje tetiba.. awatnya yea.. hu3.. apa2 pun.. sebelum korang terus membaca, buat peserta Giveaway 2 Year Blog Tengkubutang, Sila semak List pemenang di bawah ni yea.. klik Link kaler hijau tu.. OK.. Selamat Tahun baru Semua!!


Okeylah.. Sempena Tahun baru 2015 yang bakal menjelma ini, teman ingin menyusun 10 jari sekiranya ada terkasar bahasa, atau terguris hati korang ke.. secara tak sengaja mahupun ter sengaja.. teman mohon ampun dan maaf yea.. jangan simpan dalam hati yea.. So, sape2 yang taktau ayat apa nak sms atau ucapkan pada kawan korang.. meh tengok sini.. kita share sama2 yea.. 

Semoga damai dan kasih Allah mengisi setiap hari dalam hidup anda.Harap anda dan keluarga anda selamat dan bahagia. Selamat Tahun Baru 2015.

Dengan berjalannya waktu, setiap pengalaman dalam hidup adalah pelajaran, tapi cinta akan selalu menjadi kekuatan dalam perjalanan kehidupan. Selamat Tahun Baru 2015.

Harapan Tahun Baru ini Kita akan memiliki visi baru, misi baru, hidup baru, hari baru yang akan lebih baik dari hari kemarin .. Selamat Tahun Baru 2015 semua!

Selamat Tahun Baru .. Ucapkan selamat tinggal pada 2014 dan selamat datang  2015.. Semoga tuhan memberkati kita .. semoga tahun ini jauh lebih baik dari tahun lalu dan harapan bahawa kita selalu menjadi teman yang baik .. Selamat Tahun Baru 2015.

Iman membuat segala sesuatu menjadi mungkin. Harapan membuat segala sesuatu menjadi bekerja. Cinta membuat segala sesuatu menjadi indah. Semoga kamu memiliki semuanya untuk tahun baru ini, Selamat tahun baru 2015 .

Detik..demi detik, hari demi hari,hingga bulan demi bulan telah mengusung banyak cerita, suka..duka..menjadi warna nyata dalam hidup kita, tapi biarkan semua menjadi kenangan yang terpahat,kini tahun baru telah menyambut kita,tibanya kita memperbaiki kegagalan menjadi kejayaan, kita buka lembar kisah baru dengan semangat dan keceriaan Selamat tahun baru 2015.


Tahun Baru….
MOTIVASI & OBSESI BARU
PERBAHARUI LAGI DIRI KITA MENJADI LEBIH BAIK!!!
Selamat Datang 2015.

Tiada kata yang seindah lantunan syair.
Tiada mutiara yang secantik bidadari.
Tapi hari ini lebih dari hari sebelumnya, 
kerana tak lama lagi kita akan melewati detik pergantian 
yang banyak di tunggu jutaan manusia di dunia.
Hanya satu yang dapat aku lakukan dan berkata
Selamat tahun baru 2015.

|””|__|””|.*.*.*.*.
| APPY.*.*.*
|__|””|__|.*.*.*.*
*.*.*.*.*.*.*.*.*.
*. NEW YEAR 2015 *
*.==.== .*
2 U & UR FAMILY

GOD BLESS
B-egin withL-ove in ISLAM
E-xpect blessing
S-hare goodness
S-hine like the sun
l-nspire everybody
N-ever forget that
G-OD is with u always
Happy New Year 2015
Wishing u SUNLIGHT in u’r heart
SUCCESS in u’r path
ANSWERS to u’r prayers..
HAPPINESS in u’r life..
SMILE in u’r face..
Happy New Year 2015
FAITH makes all things possible,
HOPE makes all things work,
LOVE makes all things beautiful.
May you have all three in this New Year 2015


Matahari menyelinap dibalik bukit, sembunyikan kenangan hidup, menyimpan lembaran usang, menyambut hari-hari muda, sebentar lagi akan menjelang. Selamat datang tahun baru 2015, harapan baru dan perubahan.

Malam ini akan berlalu, minggu ini akan beranjak, bulan ini akan pergi, tahun ini akan meninggalkan. Sejarah kehidupan, catatan suka dan duka, menyongsong tahun baru. Selamat tahun baru 2015. Semoga selalu berjaya dan sejahtera.
hari berganti
bulan berganti
tahun pun berganti
tahun baru harapan baru
tetap semangat
masa lalu adalah kenangan
hari ini adalah goresan
hari esok adalah harapan
selamat tahun baru 2015
selamat tinggal kenangan
selamat datang harapan

let sun bring you hope
let stars bring you rightness
let love bring you happiness
let my message bring you the dream come true
happy new year 2015
wish you all the best

buka hati dapat cinta
buka tangan dapat persahabatan
buka mata dapat pemandangan
buka handphone dapat pesanan
buka pesanan dapat ucapan
SELAMAT TAHUN BARU 2015!!!

Cinta di bulan Febuari
Kedamaian di bulan MaC
Ketenangan di bulan April
Kesenangan di bulan Mei
Kegembiraan di bulan Jun hingga November
Dan keuntungan di bulan Disember
Semoga TAHUN BARU 2015 INI Tuhan memberimu…
12 bulan kebahagian
52 minggu kegembiraan
365 hari kejayaan
8760 jam kesihatan
52600 mInit keuntungan
3153600 detik keceriaan

Yesterday is memory. 
Today is a gift. 
ommorow is a Hope. 
Let’s begin New Year 2015 
with faith, love, peace and new hope.


No regret about the past…
No fear about the future…
New hopes & dreams in 2015…
Thankful to God for His blessings in 2015…
Happy New Year !!

Only open HEARTS receive LOVE
only open MINDS receive WISDOM
only open HANDS receive GIFTS
and..
only SPECIAL FRIENDS receive my Happy New Year greeting .
HAPPY NEW YEAR 2015 !!!

 Happy new year wishes Messages for Whatsapp

Yοu are Α dreamer, Αnd you are Αn achiever. Μay you dream Αnd achieve Βigger feats, with Εvery passing Υear. Αll the best fοr the New Υear.

Αnother fresh new Υear is Ηere.Αnother year tο live! Tο banish wοrry, doubt, Αnd fear, tο love Αnd laugh Αnd give!

Ηere is a ωishing that the cοming year is Αglorious οne. Τhat rewards all yοur future endeavors ωith success.

οne can go Βack in time tο change what Ηas happened. Sο work on yοur present to Μake yourself a wοnderful future. Happy Νew Year.

We Αre in the last mοnth of the Υear…. Just felt Ι should thank Εveryone who made Μe smile this Υear. Yοu are one οf them so Ηere’s a big Τhanks You.

New Υear begins, let υs pray that Ιt will be Α year with Ρeace, happiness Αnd abundance of Νew friends, Gοd bless us Τhrough out the Νew year.

Ηappiness keeps yοu sweet Trials Μake you strong Sοrrows make you Ηumble Success keeps yοu glowing & Gοd keeps you gοing. Μay you have Α greatest new Υear.

Wishing yοu a fabulous Νew year with full οf great achievements Αnd experiences. Α meaningful chapter ωaiting to be ωritten Happy New Υear.

Ιf you are nοt happy being single yοu will never Βe happy in Α relationship. Get yοur own life Αnd love Ιt first, Τhen share it.

Ι will no lοnger waste my Τime relieving the Ρast; Ιnstead I will spend Ιt worrying about Τhe future.

Credit to :

Related Posts

2 ulasan:

  1. Tudia ucapan.. hee Selamat Tahun Baru kak, semoga tahun ni lebih baik dari sebelumnya, in shaa Allah..

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New