Nuff

22 September 2015

Nikmat Bantal Busuk !!! Kartun

Nikmat Bantal Busuk!! |
hehehehe.. Bila Bantal Busuk kena basuh... hilang bau nikmat nya yea... ehehehe.. tetiba rasa nak tergelak sebab teringat masa mula-mula kawen dulu, baru pindah KL dan duduk dengan encik hubby, teman mengemas lah macam biasa, pastu tetiba rasa nak basuh bantal2 yang agak berkurun lama (hubby guna start dia belajar kat universiti dulu rasanya) lama giler.. 

So faham2 jela kan.. baunya.. asyemm.. huhuhu..  kekabunya pun dah entah rupa mana.. hahahaha.. teman pun dengan rajinnya.. membasuh bantal2 itu dan terus campak dalam mesin basuh.. kasi putarrrrrr.. (masa tu mesin basuh semi auto je.. kasi putar aje laa.. mujur bantal pun dah kecut.. muat je masuk dalam mesin basuh tu.. hahahaha...

Sekali bila hubby balik umah.. terkejut dia nengok bantal dia tersidai kat luar balcony atas ampaian tu.. uhuhuhu.. muka macam sedih je.. alohhh.. mana ku tahu yang dia pun ada sindrom bantal busukkk... wakakakakakkk..

then bila bantal dah kering hubby pun pegang bantal dia macam kartun dalam gambar atas ni.. sambil berkata macam kartun tu kata jugak..cuma tukar mom jadi my wife..  wakakakakakakkk.. adoiyaiii.. sejak hari tu, dia dah takde bantal busuk dah.. hahahahaha.. elok jugak kan.. kesiann.. 

Haha.. Actually kartun kat atas tu memang menggambarkan sebijik macam hubby teman ritu.. hahaha.. teman pun tepeklah gambo ni kat sini, teman ni kan kalau nak buat entri mesti akan letak gambo kartun yang comey2 dan ada mesej macam kat atas tu.. hehehe.. sapelah kartunis dia kan.. saja tengok sape yang lukis.. O.. lukisan oleh.. J&Y Productions


Saja tengok dan scroll ke bawah lagi.. wahhh.. banyak giler kartun bermesej yang comel2 .. semua kartunis Malaysia yang lukis.. pergh.. cun-cun belaka kartun diorang.. korang nak tengok ke? boleh je tengok kat sini.-->13 Kartunis Malaysia Yang Awesome ni! Nak tauu.. Ada kartun miaw comey sekali tauuu.. alalala.. itu yang teman geram tuuu.. minat sungguh kartun yang ada terselit muka kucen tu haaa.. hahahaha.. jom kita terjah 13 Kartunis Malaysia Yang Awesome ni!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

7 ulasan:

  1. hahahaha kami sekleuarga da sindrom bantai bucuk

    BalasPadam
  2. aloh.. kecian encik hubby.. haha Lissa pun ada sindrom bantal busuk. paling pantang bila kena basuh atau tukar sarung bantal tu... semalaman tak dapat tidur. hahaha

    BalasPadam
  3. hehehhe kalu bdk kecik comei jek tp sbb bdk beso kelako lak.... kire ok lah lps tu dia dh lupe bantal busuk kn

    BalasPadam
  4. hihhi.. cik en xde dah sindrom ni.. ahahha

    Mari lawat blog cik en
    Nurfuzie.Com
    Cik en mencari sponsar untuk GA cik en
    Pencarian Sponsor Give Away Nurfuzie Dot Com #1
    Entry terbaru cik en mengenai
    Apa Itu Lotus Birth?

    BalasPadam
  5. assalamualaikum tuan rumah. maaf lambat kunjung balas. baru buka blog. hehe. blog kita bersawang. niway, salam kenal :D

    BalasPadam
  6. Awwww... cute .. I love the cartoon.. hehehe

    BalasPadam
  7. Haha...kesian dia. Tapi, lagi elok kalau bantal tu sudah wangi kan. Nyaman saja.

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New