FENOMENA MINYAK HERBA ASMA MUJARAB!! PASTIKAN ORI BARU BELI YE!

FENOMENA MINYAK HERBA ASMA MUJARAB!! PASTIKAN ORI BARU BELI YE!

Hari ni TB nak share tentang FENOMENA MINYAK HERBA ASMA MUJARAB. Minyak Herba Asma Mujarab ini dikeluarkan oleh Produk Warisan Insan yang semakin hari semakin mendapat tempat di hati pengguna, kelebihan minyak ini ialah ia mampu dengan kuasa Allah menjadi penawar/rawatan alternatif  untuk asma (lelah), semput, batuk, kahak dan selsema, TANPA Nebulizer, TANPA ubat/pil dan TANPA kos rawatan yang tinggi.  InsyaAllah.. 

Minyak herba Asma Mujarab sesuai untuk semua peringkat umur, dari bayi yang baru lahir sehinggalah kepada orang tua kerana testimoni yang diterima menunjukkan keberkesanan pada semua peringkat umur. 

Bagi ibu bapa yang ada masalah dengan anak yang susah nak tidur malam kerana kurang sihat, Minyak Asma Mujarab ini juga mampu membuatkan si anak tidur lena tanpa gangguan. 

Minyak herba Asma Mujarab juga boleh digunakan untuk masalah Gigitan Serangga, Luka, Tergeliat, Terkena Api, Bengkak, Lenguh, Sakit Gigi, Kembung / Sakit perut dan lain-lain.

Bagi teman yang pernah mencuba minyak ini, memang berpuas hati sangat kerana terasa seperti berangin bila disapu pada tempat yang bermasalah. Semestinya Minyak Herba Asma Mujarab adalah satu KEPERLUAN yang mesti dimiliki oleh setiap keluarga.

Haaa.. kalau korang nak tau lah kan, Cerita asal minyak ini mula dipasarkan sudahpun viral di dalam blog-blog dan facebook. Kisah ini bermula daripada hadiah yang diberikan oleh seorang nurse di hospital. 

Jom baca bagaimana bermulanya viral tengan Minyak Asma Mujarab ni.. 

Kisah benar~
Saya ingin kongsikan cerita semasa anak saya berumur 2 tahun mengalami batuk dan lelah yang kuat sehingga terpaksa sedut dengan mesin Nebulizer seminggu sekali di hospital.

Doktor membuat rawatan sedut lendir, nebulizer, ubat-ubatan dan lain-lain. Selepas itu, kesihatannya alhamdulillah sihat. Namun, bila umurnya 3 tahun lebih, anak saya diserang batuk dan seterusnya muntah beberapa kali. Bila di bawa ke klinik, doktor beritahu ianya lendir dan batuk biasa.

Doktor terus-menerus memberikan nebulizer kerana katanya bahaya bila semput. Oksigen boleh terhenti ke otak. Dari saat itu baru saya sedar yang anak saya ada semput.

Kebetulan pada hari saya bawa anak saya untuk sedut di hospital, ada seorang nurse simpati sangat melihat anak saya. Dia pun ceritakan pengalaman anak dia pun pernah mengalami situasi yang sama.

Dia suruh saya cuba ubat kampung. Dia hadiahkan pada saya satu botol minyak kampung tradisional, mana tahu minyak ini sesuai dengan anak awak, katanya. Sebab sebelum ini anak dia pun pakai minyak ini. Alhamdulillah dah tak semput lagi.

Tanpa fikir panjang sebab terlalu risau dengan kesihatan anak saya. Saya ambil dan ucapkan ribuan terima kasih kepada Nurse itu.

Dipendekkan cerita dalam masa seminggu secara istiqamah saya pakai pada anak saya, setiap kali lepas mandi. Pakai di dada, leher, tengkok, belakang dan tapak kaki. Alhamdulillah lelah anak saya semakin berkurang.

Dari seminggu sekali anak saya datang lelah, kini beransur ke sebulan sekali dan kini Alhamdulillah sudah semakin pulih sepenuhnya, dan tak perlu lagi ke hospital untuk sedut gas dengan mesin Nebulizer. Syukur sangat-sangat kepada Allah kerana minyak ini sesuai dengan anak saya.

Jika anak-anak kita batuk, sapu saja minyak akar kayu ini di atas tengkuk. Insya Allah baik… Semuanya dengan izin Allah samada minyak ini sesuai atau tidak dengan anak-anak kita.

Alhamdulillah anak saya sudah baik sepenuhnya dari batuk dan lelah (asma) yang teruk. Yang penting kita sebagai ibu bapa jangan putus berusaha berdoa dan ikhtiar untuk pastikan anak-anak kita sihat sejahtera.

Masa anak pertama saya kena lelah dulu memang tak sanggup nak tengok, muntah-muntah hinggakan terpaksa letak mangkuk di tempat tidurnya.

Apa-pun saya nak ucapkan jutaan terima kasih Nurse itu sebab kenalkan saya minyak tradisional ini. Sekarang minyak ini wajib ada dalam rumah saya. paling tidak pun 10 botol utk semua anak-anak. Kerana minyak ini sesuai untuk bayi baru lahir hingga ke peringkat dewasa.

P/S: Minyak Akar Kayu Lelah Atau Asma Ini Dijamin Halal Dan Selamat. Kerana Ianya Diproses Oleh Seorang Pakcik Di Kampung Yang Sentiasa Mengamalkan Perubatan Tradisional Asli.

Untuk pengetahuan korang, pada mulanya minyak ini berasal daripada seorang pakcik tua yang berada di Pantai Timur, Dia hanya menjual minyak ini pada orang-orang kampung berdekatan sahaja. Umurnya sudah menjangkau lebih 60 tahun. Seorang yang warak, dan juga seorang ahli masjid sepenuh masa.

Kerana pakcik ini mempunyai ramuan rahsia yang telah diwarisi turun temurun lebih 40 tahun yang lalu. Pakcik ini tak dapat nak kongsikan ramuan rahsianya walaupun dengan kenalan rapatnya. Elo juga macam tu kan.. supaya keaslian dan keberkesanan minyak itu terpelihara..

Keistimewaan Minyak Herba Asma Mujarab ini ialah dibacakan Doa dan selawat ketika memasak minyak ini, solat hajat doa sebelum dipasarkan pada orang ramai, sungguh kilang tidak mampu buat. Kerana mereka hasilkan produk hanya semata-mata untuk bisnes. Namun Minyak Herba Asma Mujarab ini dihasilkan dengan niat ikhlas pakcik inin untuk kesihatan semua.. 

TANPA Nebulizer, TANPA ubat/pil dan TANPA kos rawatan yang tinggi. Minyak Herba Asma Mujarab /rawatan alternatif  untuk asma (lelah), semput, batuk, kahak dan selsema, InsyaAllah.. 

Bukan 1 , bukan 2, bukan 3 orang yang memberi testimoni positif  tetapi telah berpuluh ribu orang memberi feedback positif tentang keberkesanan Minyak Herba Asma Mujarab ini.. Boleh tengok gambar dibawah ini.. ini sebahagian dari testimoni postif pengguna yang telah mengguna minyak ini.. (klik gambar untuk besarkan) .

= TESTIMONI DARI PENGGUNA =

Testimoni lain?? sila baca sini :
TESTIMONI POSITIF DARI PENGGUNA

BERHATI-HATI DENGAN MINYAK 
HERBA ASMA MUJARAB TIRUAN!!!

Oleh kerana Minyak Herba Asma Mujarab ini mendapat sambutan yang tinggi di seluruh Malaysia dan di luar negara seperti Singapore, Brunei, Thailand, Indonesia, Myanmar, Bangladesh dan India.

Maka ada pihak yang tidak bertanggungjawab telah meniru produk Minyak Herba Asma Mujarab ini. Mereka menggunakan labels dan design yang sama. Dan mereka juga cuba membuat R&D daripada Kilang tanpa kebenaran pemilik asal.

Ramai yang mengadu produk tiruan mereka ini tidak berkesan dan berbau seperti asap rokok. Warna jenih, cair dan kurang berangin.

Individu yang telah meng-klon produk Minyak Herba Asma Mujarab ini berjaya menipu ribuan pengguna di seluruh Malaysia.

Oleh kerana ramai yang sudah tertipu kerana tidak berkesan seperti yang dahulu. Jadi berikut adalah cara untuk mengenalpasti antara produk asli dan tiruan. Diharap pelanggan dan pembaca dapat membezakan antara original dan tiruan di pasaran (ianya penting kerana pastinya pengeluar asal amat menekankan keberkesanan penggunaan produk asli).

JOM KITA TENGOK CARA-CARA NAK KENAL PASTI  MINYAK HERBA ASMA YANG ORI ATAU FAKE!


TIRUAN PERINGKAT (1) PERTAMA
MINYAK HERBA ASMA MUJARAB TUKAR LABEL????

Minyak Herba Asma Mujarab ini TIDAK PERNAH TUKAR LABEL lain dan diproses melalui Kilang bertaraf GMP. Kerana ramuan rahsianya adalah warisan turun temurun daripada seorang Pak Cik tua di sebuah kampung. Ia diproses secara “HOMEMADE” sejak 40 tahun lagi.

Minyak Herba Asma Mujarab ini didaftarkan di bawah syarikat Enterprise (SSM) yang sudah lima tahun beroperasi di online dan offline. Pihak Minyak Herba Asma Mujarab Original ini tidak pernah sama sekali di daftar di bawah syarikat Minyak Herba Asma Mujarab SDN. BHD.


Mereka Penjual Minyak Asma tiruan ini telah menipu ramai pelanggan dengan mengatakan Minyak Herba Asma Mujarab ini telah menukar label. Padahal kami tidak pernah menukar label baru seperti ini sama sekali. Jangan mudah tertipu dengan taktik jahat mereka untuk mencari duit secara haram disisi agama islam.

Mereka juga akan menggunakan taktik jahat dengan mempromosikan GAMBAR-GAMBAR Minyak Herba Asma Mujarab Original yang mempunyai Hologram QR Code di belakang botol di Facebook atau media-media sosial yang lain. Kemudian mereka menghantar produk Minyak Asma ini pada pelanggan yang telah membuat pembayaran.

Setelah pelanggan bertanya kenapa dalam gambar lain, barang yang di order lain. Mereka akan menjawab dengan jawapan bohong iaitu “Kami Sudah Tukar Label”. Sila berwaspada!

Bagi pelanggan-pelanggan yang sudah tertipu, Mereka juga tidak akan pulangkan duit pelanggan setelah didesak beberapa kali. Mereka akan block whatsapp kalian sehingga kalian berasa tertekan.

TIRUAN PERINGKAT (2) KEDUA


Pembuat produk Minyak Herba Asma palsu juga berani menggunakan Meditag KKM palsu semata-mata untuk mengaburi mata pelanggan.
Pada peringkat awal, 200 ribu hologram berjaya ditampal di botol Minyak Herba Asma Mujarab yang original dari PAK CIK ini. Dan telah habis dipasarkan dalam masa satu bulan.

Tapi anda masih perlu berhati-hati, kerana tidak mutashil mereka yang tidak bertanggungjawab ini akan membuat hologram seakan-akan sama seperti ini juga. Dari peringkat ke peringkat mereka cuba meniru Produk Minyak Herba Asma Mujarab.

TIRUAN PERINGKAT (3) KETIGA
PATI HERBA ASMA??

Juga salah satu produk tiruan yang cuba mengambil kesempatan di atas minyak herba asma yang asli. Kami tidak pernah keluarkan versi “PATI HERBA ASMA”. Sila berhati-hati.

Mereka akan menggunakan ayat yang sama ketika membuat promosi, Produk mereka lebih baik dari yang asli, juga telah di R&D, GMP, dan KKM. Sedangkan sehingga sekarang mereka masih tidak mampu membuktikan produk tiruan mereka mempunyai R&D, GMP, dan KKM. Melainkan hanya dengan mempamerkan lesen Minyak Herba Asma Mujarab SDN. BHD. yang baru sebulan dua mereka daftarkan. JANGAN MUDAH TERTIPU !


CARA UNTUK PASTIKAN YANG ASLI

Setelah 27k Minyak Herba Asma Mujarab berjaya dipasarkan bersama hologram dalam masa dua minggu. Alhamdulillah! Kami telah tempah lagi 100k Hologram yang berkualiti tinggi beserta QR Code bagi menambahbaik dan memudahkan para pelanggan mengenalpasti antara produk Asli dan Palsu.

HOLOGRAM, QR CODE & NOMBOR SIRI AKAN DILEKATKAN DI BELAKANG BOTOL.
Lihat contoh gambar di bawah.


Anda boleh Scan QR Code ini dengan menggunakan Smartphone dan setiap produk yang di scan akan mempunyai nombor siri berbeza di dalam sistem website kami.

Hologram beserta sistem QR Code ini sudah dilekatkan dan sudah dipasarkan dari peringkat ke peringkat. So dengan cara ini korang boleh pastikan yang Original baru beli.




Kalau tak faham gak, nak mudah.. tengok je video kat bawah ni cara-cara nak kenal Minyak Herba Asma Mujarab yang Asli atau Tiruan .. 

Video penerangan tentang Minyak Herba Asma Mujarab.

haaa.. dah tengok video atas ni? baguss.. Untuk mendapatkan kepastian boleh hubungi HQ bahagian pemasaran  013 480 6787 (En. Hafis) .

RINGKASAN
Jika ada yang mendakwa Minyak Herba Asma Mujarab ini di bawah keluaran syarikat SDN. BHD. Maka ianya adalah produk tiruan & bukan dari ramuan rahsia tradisional Pakcik!

Gunakan tanpa was-was , kandungan bahan-bahan yang halal dan selamat digunakan untuk semua peringkat usia.

Setiap botol produk yang Original mempunyai Hologram, QR Code & Nombor siri. Kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya anda mendapat produk yang tidak asli.

Hendaknya seorang muslim menjadikan kejujuran sebagai sifat yang melekat pada dirinya, zahir dan batin. Di antara kejujuran yang seharusnya dimiliki seorang muslim adalah kejujuran dalam perniagaan, dengan tidak menipu atau pun melakukan pemalsuan dalam kondisi apa jua sekalipun. Kejujuran adalah penyempurna iman dan pelengkap keislaman seseorang.

قال تعالى: ÙŠَا Ø£َÙŠُّÙ‡َا الَّØ°ِينَ آمَÙ†ُواْ اتَّÙ‚ُواْ اللّÙ‡َ ÙˆَÙƒُونُواْ Ù…َعَ الصَّادِÙ‚ِينَ

Allah berfirman (yang artinya), ‘Wahai orang-orang yang beriman, bertakwalah kalian kepada Allah dan hendaknya kalian bersama orang-orang yang jujur.’ (Q.s. At-Taubah:119)


PASTIKAN ORIGINAL, BARU BELI.

HARGA JUALAN RM39

Ya, harga jualan pasaran Minyak Herba Asma Mujarab Ori adalah RM39 (tidak termasuk kos postage). hanya tambah RM10 sahaja untuk postage. 

Pihak HQ telah menetapkan harga yang selaras bagi setiap jualan, maka tiada isu main harga dan buang harga oleh seller kami.

Jika ada yang ternampak, mohon info kepada kami. Tindakan sewajarnya akan diambil ke atas mereka.  :)

Bagaimana cara untuk mendapatkannya? SILA HUBUNGI :


WEBSITE JUALAN : HERBAASMA.COM

FACEBOOK : MINYAK HERBA ASMA MUJARAB 

Untuk pertanyaan lanjut sila hubungi :  
HQ En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran) 
& Puan Nurul : 017 6239935 ( Produk Owner) 

SENARAI STOKIS/EJEN BERDAFTAR

#minyakherbaasmaoriginal #herbaasma #Herbaasmamujarab #minyakasma #minyakasmaoriginal #penawarasmamujarab 

So.. buat pembaca dan pengguna, berhati-hatilah ketika membeli minyak ini ye.. pastikan Ori baru beli tau! perhati betul-betul cara nak kenal minyak yang Ori dan fake..

Fakta Produk
1. Sesuai untuk semua peringkat umur.
2. Kegunaan utama : Asma (Lelah), Semput, Batuk, Kahak dan Selsema.
3. Ramuan : Minyak (habbatussauda’, zaitun, kelapa dara, gamat), herba dan akar kayu terpilih.
4. Hanya untuk kegunaan luaran sahaja.
5. Keluaran Melayu Muslim.
6. Isipadu : 30 ml

Minyak Herba Asma Mujarab yang Asli 
Ciri-ciri nyata :
1. Warna Label lebih gelap.
2. Menthol pada minyaknya terasa.
3. Minyaknya lebih pekat dan tidak berbau asap.
4. Penutup botol berwarna merah dan seal penutup tu berwarna hijau.
5. MHAM – minyaknya dimasak hingga sebati dengan bahan lain dan bahan lain itu tidak mudah    mendap kebawah seperti MHAM Tiruan.

Minyak Tiruan tu juga dengar khabarnya dah dapatkan seal penutup hijau yang sama dengan minyak MHAM asal. So, yang ni kena hati-hati lebih yea!

Minyak Herba Asma Mujarab Tiruan itu lebih sesuai dijadikan minyak urut kerana kandungan minyak kelapa daranya yang banyak.

Cara Penggunaan :
Sapu di leher, dada & dibelakang setiap kali lepas mandi dan sebelum tidur hingga pulih. Jika telah pulih, sapu apabila perlu sahaja.

Harga : 1 Botol RM39.00, Kos Pos (PosLaju) : RM10

TIPS MERAWAT BERSIN / SELSELMA / RESDUNG MENGGUNAKAN MINYAK HERBA ASMA MUJARAB


Tip merawat dan mengurangkan bagi mereka yang kerap bersin akibat selsema ataupun resdung. Letakkan sedikit minyak herba asma di tisu dan tekapkan ke hidung buat sedetik dua. InsyaAllah sedikit sebanyak ia membantu melegakan saluran pernafasan anda sekaligus mengurangkan anda dari terbersin setiap kali.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


5 Ulasan

  1. Balasan
    1. betul tu mimi.. melegakan dengan segera.. insyaAllah..

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  2. memang jadi fenomena.. kat tempat keje zaza pun ramai yg cari minyak ni

    BalasPadam
  3. Jangan Terpedaya dengan Fitnah

    Siapa mereka?
    Pihak yang berselindung di sebalik page fb,blog,website,tetapi tidak menonjolkan diri

    + Mereka buat iklan fb ads,iklan di google,malah iklan di web-web terkenal termasuklah Youtube khas untuk menjatuhkan produk orang lain

    + Kenapa anda harus meyakini kami,dan bukan pihak yang memfitnah?
    * Kami mempunyai identiti dan tidak bersembunyi
    * Produk kami mengikut garis panduan yang ditetapkan pihak berkuasa
    * Dalam proses mendapatkan kelulusan KKM
    * Memaparkan nama syarikat dengan jelas

    Persoalannya?

    + Jika benar produk kami tiruan,apa buktinya?Kenapa tidak ada tindakan yang diambil
    + Logikkah pemfitnah berpindah randah supaya tidak dapat dikesan,bersembunyi,blocked owner produk yang difitnah di fb dan whatsapp serta menolak untuk bertemu? Boleh berikan sebab?
    + Kami boleh berikan apa sahaja maklumat yang diminta,tetapi mereka tidak,anda mahu percayakan siapa?
    +Awas,mereka bijak mempermainkan nama agama dan membuatkan anda percaya mereka betul,malangnya tiada pengedar produk berkenaan yang mengenali pengasas mereka apatah lagi nama syarikatnya.Jika ada nama syarikatnya,sila Google supaya anda tahu kebenarannya dan apa isu yang mereka pernah hadapi.

    Tepuk dada tanyalah diri sendiri

    Nilailah dari mata hati

    Kami terpaksa memberi penerangan kerana terlalu banyak salah faham dan kekeliruan oleh pengguna.

    Pastikan ada logo MHAM,itulah produk keluaran syarikat kami.Kami hanya akan menggunakan hologram meditag dari KKM sahaja nanti,bukan hologram tempah

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama