Personalized Mug Special korang di WePrintGift !

Personalized Mug Special korang di WePrintGift !

Haa.. bestnya dapat abadikan sesuatu kenangan dan kata-kata indah di mug kesayangan kita kan? Sama juga dengan TB.. Suka sangat bila dapat luahkan apa yang ingin disampaikan buat orang tersayang pada mug comel ini. Haa.. mug comel ni TB nak hadiahkan buat Abah TB sempena Hari Lahir Abah yang dha lepas hari tu.. 6 Oktober 2017 .. Kebetulan TB masa tu berada di kampung suami kerana arwah bapa mertua telah kembali ke Rahmatullah pada 1 Oktober 2017 ( tengahari Ahad )... So, TB tak berkesempatan nak uruskan tentang hadiah.. just dapat wish aje di group family . Alhamdulillah Abah masih seperti dulu.. sihat-sihat aje.. Moga Allah beri kesihatan yang sempurna buat abah. tak lupa juga emak, kakak2 dan adik-adik semua.. Moga semua diberi kesihatan yang terbaik.. Aaamiinn..

Eh.. termelalut pulak yea.. ha.. disini TB nak cerita serba sedikit tentang Mug yang TB tempah di  website WePrintGift yang semakin dikenali ramai ni. Kenapa? kerana cara nak tempahnya sangat mudah, boleh guna design sendiri, dan cara nak order pun mudah sangat..

Panduan langkah demi langkah untuk membuat pesanan dalam WePrintGift di bawah ni.. 

Langkah 1 - Pilih produk anda

Langkah 2 - Buat reka bentuk anda sendiri

Langkah 3 - Tempatkan pesanan

Kalau korang memerlukan lebih banyak bantuan atau panduan untuk menempah, tengok je langkah berikut, ada Panduan Bergambar untuk memudahkan korang :

http://www.weprintgift.com/index.php?route=information/information&information_id=22

 
Oh ya.. masa TB tempah ritu, TB diberi peluang check balik nama tertera di Mug tu.. mula-mula macam diatas ni.. lepas tu TB minta ubah nama tu jadi "Tengkubutang" ayat yang bersambung.. tak nak gap.. so.. jadilah seperti di bawah ni.. hehehehe.. 

TB sengaja letak Tengkubutang tu sebab abah TB tahu TB ada blog dan tahu tengkubutang adalah nama pena TB dalam dunia Blogging.. hehehe.. Sampai masuk Surat khabar Utusan pun abah ingat lagi.. alahai.. terharu abah ni.. mengikuti perkembangan juga abah ni yea.. hehehe.. Oh ya.. kat situ ada kata-kata special yang TB selitkan.. kalau rajin zoom.. silalah baca.. kui3.. 

Ok lah.. Disin TB nak berkongsi juga selebihnya info tentang WePrintGift ni.. manalah tahu kot korang pun sedang tercari-cari company printing yang boleh print mug macam teman ni untuk personalized mug korang...? boleh terjah www.weprintgift.com

SEDIKIT SEBANYAK TENTANG WEPRINTGIFT

Mengenai WePrintGift
WePrintGift menawarkan sehingga 3,000 produk untuk anda pilih, dengan produk berkualiti tinggi, alat reka bentuk yang mesra pengguna dan kaedah percetakan yang tahan lama, jaminan wang 100% dan bantuan perkhidmatan pelanggan yang cepat, pasti korang boleh yakin dengan pengalaman membeli-belah yang menyenangkan di WePrintGift.

Adakah korang sedang mencari barang-barang gaya hidup untuk menghiasi rumah korang atau hadiah yang sederhana namun bermakna bagi orang yang korang sayangi??  haa.. WePrintGift adalah website yang betul untuk kornag terjah! yeay! jom baca lagi.. 

Mug Peribadi
Penggunaan Mug dirumah adalah perkara biasa kerana memang rata-rata dari kita pasti akan menggunakan mug betul tak? Sebab tu ia adalah perkara biasa di rumah atau di tempat kerja, dan semestinya ia juga merupakan pilihan yang popular untuk barangan peribadi dan hadiah!

WePrintGift menggunakan teknologi percetakan pemindahan haba, untuk mencetak foto, nama atau mesej mengikut reka bentuk yang kita fikirkan. korang boleh memilih untuk menggunakan alat reka bentuk yang mudah digunakan di laman web WePrintGift atau boleh design sendiri dalam Adobe Photo Shop atau ilustrator, kemudian hanya upload hasil design korang dan cetak! mudha giler kan!

Mug dari WePrintGift adalah :
Seramik
3.25 "Diameter, 3.75" Ketinggian
Mesin basuh pinggan mangkuk dan microwave
Terdapat dalam 11oz
Gred AA Gred dengan Kualiti Premium
Penuh dicetak dengan monogram, logo atau mana-mana imej di permukaan.
Boleh didapati dalam jenis Glossy & Matte
Tidak Memerlukan Pesanan Minimum (MOQ)

Semua orang harus mempunyai mug peribadi!

Pada masa kini, barangan yang boleh dipersonalized sendiri kini dah seperti trend, kerana semua orang ingin memiliki sesuatu yang unik serta lain daripada yang lain dan bermakna buat mereka mahupun buat orang tersayang.

Item peribadi adalah yang terbaik apabila ia adalah perkara umum yang anda gunakan setiap hari dan kerap, tidak hairanlah mug peribadi adalah salah satu pilihan yang paling popular untuk item peribadi atau idea hadiah! korang boleh membuat mug peribadi sama ada dengan foto, nama atau mesej dan apa saja! bermina nak order satu? dua? tiga atau many more?? jom terjah link-link dibawah ni utnuk order!

Website: www.weprintgift.com



E-mel: enquiry@weprintgift.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Daftar--> Jawab Survey--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik YOUGOV dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



14 Ulasan

  1. Cantiknya.. boleh buat personalize lagi tu

    BalasPadam
  2. The personalized mug look beautiful is they are available online love the fine printing and colour

    BalasPadam
  3. Personalised mugs make a very very thoughtful gift. Thank you for sharing this idea with us

    BalasPadam
  4. Thanks for sharing.. Loved the mug very much

    BalasPadam
  5. These personalized mugs looks wonderful. Best idea for gifting to someone Specail also. Like the printing over the mugs.

    BalasPadam
  6. Loved the mug print, it looks wonderful. and is one of the best idea for gifting.

    BalasPadam
  7. Personalised products are always amazing.. i loved the mug.. will definitely check them out!

    BalasPadam
  8. The mug looks beautiful. Personalized stuff make really nice gifting option!!

    BalasPadam
  9. I love customised cups and this one is having so detailed print. Loved it 😍

    BalasPadam
  10. Personalised gifts are always special.. This mug looks beautiful..

    BalasPadam
  11. Personalised gifts are always best gifting option I believe

    BalasPadam
  12. The print looks very clear and the service sounds very prompt. Good choice

    BalasPadam
  13. these personalized mugs look so good AND what a lovely gifting options.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama