LIFEBUOY DAN GLOBAL HANDWASHING DAY - 15 OKTOBER 2017

LIFEBUOY DAN GLOBAL HANDWASHING DAY
- 15 OKTOBER 2017

Haa..  petang-petang gini TB nak share tentang sambutan hari Mencuci Tangan dengan betul bersama Lifebouy ni.. hehehe.. Sempena tahun ke-10 Global Handwashing Day, tahun ini Lifebuoy sedang merayakan sambutan terbesar dengan kempen '#High5forhandwashing' untuk menggalakkan kesedaran Cara Mencuci tangan yang betul di seluruh dunia.

Trademark bagi kempen ini dilakukan dengan Perbuatan memberikan High 5 bukan hanya tanda sejagat yang menghubungkan orang di seluruh dunia melalui ucapan dan perayaan, kini mengambil peranan sebagai "tanda" bahawa kita yakin tangan kita bersih . Jom buat High 5.. hehehe..

Menjaga tangan agar sentiasa bersih melalui cara mencuci tangan dengan betul adalah salah satu langkah yang paling penting dalam memastikan kesihatan dan kesejahteraan seseorang.


Melalui kempen '# High5forhandwashing', Lifebouy menggalakkan orang ramai untuk memuat naik foto 'High 5-ing' yang paling kreatif di platform media sosial mereka untuk menandakan ikrar mereka untuk tangan yang bersih dan yakin.

Untuk setiap gambar yang dimuat naik di media sosial dengan hashtag #High5forHandwashing, Lifebuoy berkomited untuk mengajar lima kanak-kanak yang betul-betul membasuh tangan. Oleh itu, lifebouy dengan sukacitanya mengundang anda untuk mengambil bahagian dalam kempen menyertai komitmen Lifebuoy untuk mengajar 1 juta kanak-kanak dengan kebiasaan membasuh tangan yang betul pada 2018 dengan mengumpul 200,000 High5s.



3 Ulasan

  1. jmput join sni

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/comeback-giveaway-by-raydah-alhabsyi.html

    BalasPadam
  2. anak-anak memang patut dididik cara cuci tangan dengan betul.. - jmr23.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama