MILIKI BENTUK BADAN MENARIK DENGAN WAIST SHAPEE DAN BODY SHAPER DARI SHAPEE


MILIKI BENTUK BADAN MENARIK DENGAN
WAIST SHAPEE DAN BODY SHAPER DARI SHAPEE


Hai.. hari ni TB nak kiongsikan cerita tentang shapewear dari Shapee yang TB dah try pakai iaitu Waist Shapee dan Body Shaper yang masing-masing mempunyai fungsi 3D Micro Massage Technology.


Selain tu kalau korang nak tahu Shapewear dari Shapee ini bukan sahaja harganya mampu milik, malah fungsi 3D Micro Massage Technology itu sendiri yang unik dan lain dari yang lain.

Bagi yang baru 1st time dengar jenama Shapee ni, kalau korang nak tahu Jenama Shapee bukanlah jenama baru di Malaysia tau, Jenama ni dah terkenal pun dimana-mana. Sana sini orang dok review dan bercerita tentang produk dari Shapee ni.. 

SHAPEE adalah Jenama Utama Shapewear Moden dan Maternity 
Jenama SHAPEE ditubuhkan pada tahun 2012 dan merupakan salah satu jenama terkemuka pakaian shapewear dan produk materniti moden dengan lebih 50,000 pelanggan yang berpuas hati di Malaysia & Singapura.

SHAPEE terkenal dengan Japan 3D Micro Massage Technology yang inovatif untuk membentuk badan di bahagian atas & bahagian bawah. Reka bentuk SHAPEE semestinya dihasilkan untuk langsing, licin, dan mengangkat tanpa menjejaskan keselesaan atau gaya.

Seperti yang pihak Shapee katakan ,

"Kami berusaha keras untuk menyampaikan produk kami pada nilai yang luar biasa dan kepuasan pelanggan kami adalah keutamaan kami".

SHAPEE menggabungkan teknologi dan fesyen untuk menyediakan fabrik yang indah dan gaya untuk wanita moden. 

High Waist Body Shaper (Black)
RM75.00

High Waist Body Shaper membantu wanita kelihatan menarik walau dimana jua berada. 

Maklumat produk

- Pinggang dan bentuk badan Langsing terutama di bahagian perut  .
- Zon berbentuk menyasarkan perut dan memberikan sokongan penuh keselesaan dalam pergerakan.
- Menyediakan rasa rembut dan keselesan yang lengkap dari garis bra ke lutut.
- Ringan untuk keselesaan sepanjang hari.

Haa.. ni TB nak share dulu pasal Body Shaper dari Shapee ni, Body Shaper ni TB suka giler sebab ia mempunyai fungsi 3D Micro Massage yang membantu membentuk dan mengurangkan masalah lemak di bahagian perut, bahagian bawah belakang, pinggul, punggung, dan paha serta dapat membantu menganjalkan bentuk punggung. 

Body Shaper dari shapee ni materialnya bagus sekali.. TB dah try sarungkan.. materialnya amat selesa dipakai.. ia mempunyai fungsi 3D Micro Massage Technology yang membolehkan kita mendapatkan bentuk badan badan yang diinginkan.. 3D Micro Massage technology adalah teknologi dari Jepun yang membantu membentuk tubuh badan idaman pada kawasan tertentu.


Dibuat daripada high quality material (elastane & spandex), disarankan untuk memakai Body Shaper dari Shapee ini 5 hingga 8 jam sehari. Paling menarik, ia memberi kesan instant shaping sejurus selepas kita memakai Body Shaper dari Shapee ini.

Body Shaper ni dipakai dari bawah bra hingga ke lutut, so memang betul-betul nampak fit aje body kita masa pakai ni.. Yang TB boleh katakan ialah jenis fabrik yang digunakan amat selesa dan tidak panas, serta tidak terlalu ketat, kira nak bergerak tu tiada masalah la kan.. Bila pakai Body Shaper ni terasa perut yang buncit tidak kelihatan.. peha nampak kecil sedikit.. dan punggung nampak 'terletak' .. sebab apa? haa.. boleh tengok caption di gambar seterusnya yea..


Yang ni dibahagian depan Body Shaper tu yea.. Zon berbentuk ala diamond menyasarkan perut dan memberikan sokongan penuh keselesaan dalam pergerakan. Haaa..kat sinilah 3D Micro yang TB katakan tu.. ia bertindak membentuk badan kita dan menyembunyikan lemak-lemak yang ada.. heee..


Yang ni pulak bahagian belakang Body Shaper, nampak tak yang TB tunjuk tu.. itulah bahagian yang berfungsi menaik dan membentuk punggung kita.. haaa.. teruja tak??


Fabrik jenis lembut, tidak panas dan amat selesa dipakai walaupun sewaktu tidur.. hehehe.. TB dah try pakai waktu tidur.. memang selesa..


Yang ni pula bahagian peha tu, masa nak sarung, senang sangat-sangat sebab bahagian bawah sekali ni meregang lembut apabila disarungkan ke peha..



Waist Shapee

Sukanya TB kalau dapat miliki bentuk badan yang cantik macam zaman anak dara dulu.. huhuhu. mustahil lah kan! .

Eh.. sape kata mustahil.. boleh je.. janji yakin dah usaha itu penting.. disamping tu . meh kita tambahkan usaha dengan membeli dan memakai Waist Shapee dari https://www.theshapee.com/ ni
Waist Shapee
RM65.00

Haaa.. yang ni TB dah try jugak.. best sangat sebab tak perlu zip, tak perlu kancing.. sangat mudah cara pakainya.. just sarungkan dari bawah aje.. dan yang menariknya ia boleh cover perut dari bawah bra hingga ke sebahagian peha.. nampak sangat awesome gitu.. Cuma apabila duduk tu, yang bahagian bawah tu seperti berlipat sedikit.. mugnkin TB salah pakai kot.. But Overall semua OK bagi TB.. TB suka dengan kekemasan jahitan fabrik nya..


Nampak tak ada Jalur-jalur tu.. haaa.. jalur-jalur tu lah yang membentuk perut dan bahagian pinggang/pinggul kita..

Jom Drop inches & add curves! Cari penyelesaian terbaik untuk memiliki bentuk badan yang menawan supaya nampak berkeyakinan dalam apa jua pakaian yang dipakai.. yeayy!

Product details
– Membentuk pinggang dan perut menjadi rata (tidak buncit)
– Sangat selesa dipakai kerana ianya tanpa cangkuk atau wayar
– Mampu sembunyikan lemak2 degil.. haha

jom dapatkan di :


15 Ulasan

  1. wow nampak curvy je la bila pakai shapee ni, I pun pakai memang suka sangat snagat

    BalasPadam
  2. Alaaaa...kalau Sally mesti x muat dah ni...kekeke

    BalasPadam
  3. ada saiz ke shapee ni TB... nak beli gak la.. hihihihi

    BalasPadam
  4. boleh up konfiden level bila pakai shaper ni kan

    BalasPadam
  5. wow. cantik shaper ni. sesuai nak sembunyikan lemak-lemak extra within second kan ;)

    BalasPadam
  6. lelaki boleh pakai gak kan? hehe

    BalasPadam
  7. Pergh kalau pakai mesti berbntuk yang kita idamkan..bestnya

    BalasPadam
  8. nak beli juga la corset ni, harga pun boleh tahan murah

    BalasPadam
  9. Lelaki boleh pakai tak cover buncit perut?

    BalasPadam
  10. Menarik. Bolehlah akak cuba nanti bagi mengurangkan buncit..hihi

    BalasPadam
  11. Ini terbaik ni. Ramping like miss universe lepasni.

    BalasPadam
  12. Untuk kaum wanita mmg cukuo ideal ni! Haha. Boleh tingkatkan konfiden!

    BalasPadam
  13. Bagus juga produk ini nampaknya boleh rekemen kepada yang nak ada bentuk badan yang menarik

    BalasPadam
  14. Kalau amalkan bengkung, mesti pakai shapee pun tak susah. Bleh la cuba nanti. Grip sedap ke tak? Nanti bg tau feedback.

    BalasPadam
  15. Macam mana kalau Momi pakai ek? hahahaha mesti kelakar haha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama