COCO NO.1 - SKIN TIGHTENING CREAM MEMBANTU ATASI MASALAH SELULIT DALAM MASA 4 MINGGU!


COCO NO.1 - SKIN TIGHTENING CREAM | MEMBANTU
ATASI MASALAH SELULIT DALAM MASA 4 MINGGU!


Mana ada wanita yang tak stress bila tengok perut kendur dan menggeleber walaupun dah selesai berpantang kan.. dah la tu.. selulit sana sini, stretch mark pulak tu.. Takkan Nak Biar Je Mata Ni Redha Je Semua Tu Kan.. Haa... Hal ni banyak terjadi dekat ibu-ibu yang baru lepas bersalin betul tak?



Haa Kalau Korang Ada Masalah Macam Tu.. Meh TB Nak Tunjuk 1 daripada 2 produk dalam set All About Coco Postpartum Beauty Set ni yang dikatakan mampu menegangkan perut yang kendur dan menggelebeh dan juga mampu mengatasi masalah perut buncit dan gemuk air.

Eh sebelum tu meh baca dulu tentang produk dari All About Coco ni dan apa kelebihannya Produk dari All About Coco ni ..

Kelebihan All About Coco :
❤️ Menggunakan bahan kandungan premium
❤️ Minyak Kelapa Dara berkualiti tinggi yang diestrak tanpa haba
❤️ Formulasi dirumus khas oleh pakar di lab yang diiktiraf oleh KKM
❤️ Mendapat kelulusan KKM
❤️ Selamat digunakan oleh ibu menyusu
❤️ Kesan dalam 4 minggu



Disebabkan TB pun baru guna Coco No.1 Skin Tightening ni, so kita sembang pasal Coco No.1 ni je lah yea.. Dan TB akan share juga sedikit info tentang Coco No.2 di bawah ni nanti..

Coco No.1 Skin Tightening Cream
Coco No.1 Skin Tightening Cream menggabungkan bahan semulajadi seperti Minyak Kelapa Dara dan Tocotrienol (Vitamin E) yang memberikan khasiat awet muda dan keremajaan kulit sekaligus menghaluskan garisan selulit dan menjadikan kulit lebih lembut.

Set ni ada lotion panas untuk bantu hapuskan selulit dan minyak serum untuk bantu hilangkan stretch mark. Harap TB dapat balik perut tegang yang dirindukan sebelum raya ni kan.. eh eh.. puasa pun belum dah sebut-sebut pasal raya kannn.. hahaha

Oh ya, produk ni tak semestinya ibu-ibu sahaja yang boleh guna tau, tapi untuk mereka yang ada masalah selulit dan stretch mark pun boleh guna.

Tak Sabar Nak tengok Resultnya.. Dengar Cerita Dalam masa 4 minggu sahaja Perut rasa tegang dan badan rasa ringan!



Tekstur Coco No.1 Skin Tightening Cream ini adalah tebal tetapi ringan dan mudah diserap oleh kulit, memberikannya kelembapan yang diperlukan.


Mudah meresap ke dalam kulit. bau pun best, TB try sapu kat bahagian selulit di peha.. rasa berangin je masa sapu tu.. dan TB juga suka tahap kepanasan All About Coco Skin Tightening Cream ni sebab tak panas membara sangat dan tak la slow sangat panas nya.. hehehe.. kira tengah-tengah.. sedap je pakai lepas ia meresap.. 





SWIPE UNTUK LIHAT CONTEST YANG MEMBERI GANJARAN HADIAH LUMAYAN! atau terus ke ig -->> @allaboutcocoofficial . . Sape ler tak Stress kan bila tengok perut kendur, menggeleber, selulit sana sini, stretch mark pulak tu.. Takkan Nak Biar Je Mata Ni Tengok Je Semua Tu Kan.. Haa Kalau Korang Ada Masalah Macam Tu.. Meh TB Nak Tunjuk 1 daripada 2 produk dalam set All About Coco postpartum beauty set ni! . . Set ni ada lotion panas untuk bantu hapuskan selulit dan minyak serum untuk bantu hilangkan stretch mark. . . Tak Sabar Nak tengok Resultnya.. Dengar Cerita Dalam masa 4 minggu sahaja Perut rasa tegang dan badan rasa ringan! . . haa.. Yang kat TB ni Coco No.1, Coco No.2 TB tak try lagi.. Eh.. Apa beza Coco No.1 dan Coco No.2 ya? Jom baca kat bawah. . Coco No.1 adalah Skin Tightening Cream. ✅ dibuat daripada cold pressed VCO ✅ mengandungi vitamin e, ekstrak halia & temulawak ✅ bagus utk mengetatkan kulit yg kendur ✅ membantu merampingkan perut ✅ buang angin dalam badan ✅ melawaskan pembuangan ✅ melancarkan peredaran darah ❤️ sesuai utk ibu baru lepas bersalin atau yg mengalami masalah perut bunci & menggeleber . Coco No.2 ialah Stretch Mark Serum Oil ✅ dibuat daripada cold pressed VCO Bersempena dengan Hari Ibu, @allaboutcocoofficial telah mengadakan peraduan Cabutan Bertuah tau.. . . Boleh dapat 1 loket emassss katanyaa! Siapakah 2 mommy bertuah yang akan dapat loket emas ni? Haa boleh jadi korang ke mana tau kann.. . . So kalau nak menang, jom cepat2 hubungi ejen2 All About Coco atau terus je pergi ke www.cocomarket.asia. #allaboutcocoofficial #cocono1 #cocono2 ##allaboutcocopospartumbeautyset #liketovotee
A post shared by TENGKUBUTANG (ღ˘⌣˘áƒ¦) (@tengkubutang) on



Coco No.1 adalah Skin Tightening Cream.

Antara kelebihan Coco No.1 Skin Tightening Cream :
✅ Dibuat daripada cold pressed VCO
✅ Mengandungi Vitamin E, Ekstrak Halia & Temulawak
✅ Mengurangkan kesan selulit
✅ Menganjalkan kulit yang kendur dan menggeleber
✅ Menegangkan perut
✅ Menganjalkan kulit supaya kelihatan muda & halus
✅ Mengurangkan air berlebihan dalam badan
✅ Membantu membuang angin dalam badan
✅ Menyerikan kulit
✅ Membantu melembapkan kulit
✅ Melawaskan pembuangan
✅ Melancarkan peredaran darah
✅ Membantu menghilangkan gemuk air

Haaa.. cara guna dan bila masa yang sesuai nak guna senang aje.. macam TB ni TB selalu guna sebelum pakai bengkung atau corset.. hehehe.. opss.. terpecah rahsia lak.. haha.. TB memang tengah nak kuruskan pinggang ni.. tu pasai la TB pakai corset.. Haha.. TB akan sapukan di perut secara membulat mengikut arah lawan jam dan kemudian terus pakai bengkung/corset tu.. nyaman je rasa.. 


Haha.. satu lagi lagi masa yang paling sesuai untuk pakai krim ni ialah sebelum korang bersenam tu, Haa.. sapukan dulu Skin Tightening Cream supaya dapat bakar lebih banyak kalori semasa bersenam nanti. Yang ni pun antara salah satu cara paling cepat nak kempiskan perut selain buat sit up atau bicycle crunches. TB ni kadang rajin buat la.. kalau malas.. Zzzzzz jugak..hahaha


Haaa.. Sebenarnya TB pilih Coco No.1 ni sebab masalah utama TB sekarang ni ialah kejadian SELULIT yang semakin menjadi-jadi selepas TB bersalin.. huhu.. pulak tu TB jarang bersenam sebelum ni.. So, lemak pun syoklah melekat kat peha dan lengan.. Susah betul nak hilangkan sesluit tu..

Apa yang TB baca tentang Selulit ni, selulit ni terjadi bukan semata-mata sebab lemak yang terperangkap sahaja yeaa.. malah antara penyebab lainnya juga ialah kerana struktur dalaman kulit kita yang tidak sihat .

Sebab itu kita digalakkan untuk mengurut minyak kelapa dara ke bahagian yang ada selulit untuk melancarkan peredaran darah dan membantu menjana semula sel-sel kulit sihat, sekaligus merawat dan menyamarkan kesan selulit.

Haaa.. Coco No. 1 ni sesuai digunakan pada bila-bila masa je, tapi kalau korang nak tahu yang sebenarnya waktu paling best untuk guna Coco No.1 ni ialah pada waktu malam sebelum tidur. Sampai ke pagi krim ini akan bantu bakar lemak sebab panas dia tahan lama. Haaa.. sesuai sangat untuk ibu yang bersalin secara normal dan nak cepat ramping.

Haaa.. itu je yang dapat TB share kan serba sedikit tentang Coco No.1 Skin Tightening Cream ni setakat ni.. TB baru guna 3-4 kali baru, dan hasilnya TB akan share dan update disini selepas 4 minggu penggunaan ye.. 

Oh ya.. Disebabkan Coco No.1 ni ada kembar dia.. hehehe.. So TB selitkan sikti info tentang kembar dia, iaitu Coco No.2 Stretch Mark Serum Oil yang kegunaannya untuk membantu kurangkan kesan strecthmark serta berfungsi untuk mengatasi masalah-masalah lain juga.. boleh baca info nya dibawah ni yea.. Yang ni TB tak try lagi.. so tak dapat nak cerita pengalaman guna macam mana.. 


Coco No.2 ialah Stretch Mark Serum Oil

KHAS UNTUK IBU-IBU YANG BARU BERSALIN & AKAN BERSALIN TIDAK LAMA LAGI!

Selepas bersalin, memang akan ada ibu-ibu yang menghadapi masalah berat badan dan bentuk badan yang berlebihan serta tidak seperti sebelum mengandung, dan semestinya agak susah untuk kembali langsing selepas bersalin tetapi ianya bukan mustahil.

Ibu-ibu boleh dapatkan bentuk badan asal dan tampil hebat semula dengan set penjagaan badan All About Coco yang berasaskan Minyak Kelapa Dara yang diestrak secara semulajadi.

Formulasi All About Coco adalah unik dan inovatif dicipta oleh pasukan R&D bertauliah dan telah disahkan selamat oleh KKM.

Coco No 2 Stretch Mark Serum Oil mampu membantu ibu untuk :
✅ Mengurangkan kesan selulit & stretchmark
✅ Menganjalkan kulit supaya kelihatan muda & halus
✅ Mengurangkan air berlebihan dalam badan
✅ Membantu membuang angin dalam badan
✅ Membantu menyeimbangkan warna kulit berbeza akibat stretchmark
✅ Menyerikan kulit
✅ Membantu melembapkan kulit
✅ Mampu menyerap jauh ke dalam kulit dan memecahkan molekul lemak


Cara Guna :

Sapu Coco No 2 Stretch Mark Serum Oil 3 kali sehari pada sebelah pagi, petang dan malam sebelum tidur.

Kalau korang nak tahu, TB sebenarnya takde strecthmark di perut tau, sikit pun takde.. bukan bangga ke apa, tapi sebab TB amalkan sapu something kat perut masa start dari awal kehamilan lagi, sebab TB tahu apabila perut makin besar, kulit bahagian luar perut kita akan meregang dan perut akan membesar di bahagian tengah dahulu dan bila dah sampai 6-7 bulan, kita akan terasa kulit seperti ditarik dari bahagian tepi dan bawah pusat. So, untuk mengelakkan stretch mark ni kita dah kena start sapu minyak di perut seawal 3 bulan lagi ye.. 

Untuk ibu hamil, sapu Stretch Mark Serum Oil 3 kali sehari untuk mencegah stretch mark dan buang angin. Untuk ibu lepas bersalin pula, sapu 3 kali sehari dan urut ke arah dalam untuk dapatkan efek slimming.

Haa.. itulah serba sedikit info tentang Coco No.2 Stretch Mark Serum Oil.. Haaa.. Ni TB nak bagi tahu satu pengumuman pulak.. bagi ibu-ibu yang sedang pregnant mahupun dalam pantang tu, boleh lah dapatkan All About Coco Postpartum Beauty Set untuk persediaan dalam pantang kerana ; 

Jom cepat2 hubungi ejen2 All About Coco atau terus je pergi ke :

Website :


Facebook :


Instagram :






Kalau Nak order Coco No.2 je.. Boleh klik link bawah ni yea

Coco No. 2 - Stretch Martk Serum Oil


atau nak order set terus.. klik link bawah ni.. berbaloi2 tauu..


Coco Wonder 2 in 1 pack




15 Ulasan

  1. Wahhh bagusnya! Bagi yang mahu menjaga penampilan memang penting ni. Boleh la nanti nak suggest dekat kawan-kawan yang mencari benda ni. Siap ada contest loket emas pula tu! Menarik ni!

    BalasPadam
  2. Rawlins suka sebab ada kebaikan minyak kelapa dara di dalamnya maka semua boleh pakai kan. Rawlins macam teringin nak try untuk guna sebelum bersenam - mudahan menghilang la lelemak degil kan

    BalasPadam
  3. Selulit lah benda paling dibenci kaum wanita. Sebab nampak mencacatkan. Nak juga hilangkan selulit ni. Nak cuba produk ni lepas ni mana tau menjadi.

    BalasPadam
  4. Masalah selulit tuh yang kita tak suka kan. Rasa nak sagat je selukit tuh. Tapi macam nak try je produk coco ni Yela boleh hilang selulit yg ada ni walaupun tak banyak tapi tetap mencacatkan penampilan tau

    BalasPadam
  5. Next time nak preggy kena beli ni siap2.. memang masalah selulit time preggy liez memang teruk. Sampai gatal2 dan pedih.. bila dh habis pantang selulit still ada.. makan bertahun nak hilangkan.. boleh la cuba ni nnt00

    BalasPadam
  6. Rugi masa saya pregnant dulu tak kenal lagi benda ni. Kalau tak memang dah grab dah. Masa pregnant dulu agak teruk jugak selulitnya. Gatal gatal kulit semua ada

    BalasPadam
  7. Bagus ye krim Coco ni. Macam-macam fungsi ada dalam satu botol. Bolehlah cadangkan krim kat sedara yang sedang mengandung sekarang ni. Bestlah untuk pun boleh guna ni

    www.maisarahsidi.com

    BalasPadam
  8. menarik krim ni. boleh la nk kurangkan kesan selulit yang ada lepas bersalin kan. nice sharing TB. thanks!

    BalasPadam
  9. Wah nampak menarik krim ni. Boleh membantu masalah selulit lemak diperut ni. Nk trylah nnti. hehehe

    BalasPadam
  10. Owh utk selulit rupanya. Ingatkan krim muka tadi. Packaging comel sgt. Agak2 kalau sapu ni lemak-lemak kat peha boleh hilang tak? Rasa panas dia tu boleh kuruskan peha x? Hehhe

    BalasPadam
  11. segan bila nak cerita pasal selulit ni tapi ya.. kakak pun ada masalah yang sama.. hee~ nanti nak try lah Coco ni..

    BalasPadam
  12. TB, onie tertarik dengan Stretch Mark Serum Oil tu. Menarik! Lelagi untuk ibu yang baru lepas bersalinkan. Kenalah jaga penampilan juga. Sukalah bila ada produk ni. Best~

    BalasPadam
  13. Nampak menarik produk ni. Nanti nak cuba. Bleh kongsi satu keluarga. Hehehe. Anak lelaki banyak betul parut. Kita plak stretch marks. Bleh la pakai berjemaah. Hehe

    BalasPadam
  14. Wah! Bagus sangat ni! Bolelah cx cuba guna! Almaklum bila jadi mak² ni, selulit banyak bertapak. Ahhaha! Memang bagus bila based dia is VCO. Semua org tahu kebaikan dia. So no wonder produk dia baik ntk semua. Boleh cuba nantilah!

    BalasPadam
  15. Tegang la kulit akak lepas ni... hahahaha. Nampak menarik produk ni.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama