Coming Soon!! Sony PS5 Skins, Wraps & Covers




Coming Soon!! Sony PS5 Skins, Wraps & Covers 


Wahhh.. Sejak pengumuman rasmi dari Sony Interactive Entertainment Singapore Private Limited (SIES) pada 11 Disember 2020 hari tu, ramai yang sibuk buat video unboxing bagai.. Penuh di Google dan Youtube gamer-gamer share review diorang tentang PlayStation 5 (PS5) yang menjadi impian ramai gamer ni.. Haaa.. ada yang awal-awal beli terus unboxing dan videokan, ada yang terus tak sabar nak rasmi sampai lupa nak buat video.. hehehehe.. Apa yang pasti.. kedatangan PS5 kali ni sangat dinantikan semua, almaklumlah.. rekaan kali ni nampak lain dari yang lain.. tak sama macam yang lepas-lepas.. 


ps5 2020


Kalau nak tahu.. PS5 dijual dalam 2 Edisi. Edisi Digital PS5 dan Ultra HD Blu-ray. Harga untuk Edisi Digital PS5 / versi digital ialah RM 1,869 dan Harga PS5 dengan pemacu cakera Ultra HD Blu-ray ialah RM 2,299.

Model PS5 menggunakan pemproses khusus yang sama dengan CPU dan GPU bersepadu untuk grafik kesetiaan tinggi hingga 4K, serta SSD berkelajuan tinggi yang sama dengan I / O bersepadu yang akan memberikan pemuatan / loading yang cepat. 

Namun, tak kiralah korang beli yang mana satu, korang tetap dapat keistimewaan yang hampir serupa juga.. korang tetap dapat menikmati pengalaman permainan transformatif yang sama tanpa mengira PS5 mana yang korang pilih kerana kedua-dua model PS5 menawarkan rasa imersi yang mendalam melalui DualSense Wireless Controller dan kemampuan audio 3D, 

Ramai yang berkongsi tentang excitednya mereka menunggu PS5 mereka tiba kerana ramai juga yang join Pre-Order pada 12 November lepas, dan selepas dah terima PS5 diorang.. macam perayaan pulak TB tengok di FB semua dok share-share.. 

Sebab pasti ramai yang tidak sabar untuk merasmikan games unik dari Playstation seperti Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, Call of Duty: Black Ops Cold War dan Demon’s Souls, Judul eksklusif dari SIE Worldwide Studios akan dijual pada harga mulai MYR 209 hingga MYR 299 di PS5!

Eh sebenarnya TB bukan nak cerita pasal PS5 sebenarnya.. TB nak cerita pasal Skin PS5 dari @Hypergrafix sebenarnya. Sekarang Owner Hypergrafix dalam proses nak up kan pelbagai design untuk skin PS5, so.. taklah nampak boring PS5 korang tu kan.. Terdapat lebih dari 1000+ design untuk dipilih, So, nantikan design-design menarik di hypergrafix ye.. 



sony ps5 skins,


Yang paling best.. ada full wrap .. rajin-rajin jenguk Shopee hypergrafix yea.. ! Jom cuci mata tengok design-design yang akan keluar nanti .. PS5 skin hypergrafix nanti akan ada 4 pilihan, simple wrap, simple wrap custom, 100% full wrap, 100% full wrap custom, 



skin ps5





Tahniah juga buat Hypergrafix sebab dah dapat Preffered Seller dari Shopee! Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Rezeki.. Tumpang Happy.. Good Job
HYPERGRAFIX
.. Kekalkan Momentum.. Semoga terus Success..

Save The Date :
14.12.2020 (Monday) become Preferred Seller by Shopee ..


Sony PS5 Skins, Wraps & Covers


Sony PS5 Skins, Wraps & Covers

god of war

Sony PS5 Skins, Wraps & Covers

Sony PS5 Skins, Wraps & Covers

Sony PS5 Skins, Wraps & Covers

Sony PS5 Skins, Wraps & Covers

Sony PS5 Skins, Wraps & Covers

Sony PS5 Skins, Wraps & Covers

Sony PS5 Skins, Wraps & Covers



buy here :

Follow Instagram Hypergrafix :















0 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama