jus dara vogue

Jus Dara Vogue : Jamu Moden Bantu Jaga Kesihatan Dalaman Luaran Wanita  


Hari tu TB ternampak Instagram artis cantik yang bernama Linda Hashim yang sedang mempromosikan produk Bumiputera kita yang bernama JUS DARA VOGUE . Kelihatan makin cantik Linda sekarang ni, rupa-rupanya ada rahsia disebaliknya yea.. Patutlah pun! Menerusi perkongsian Linda menerusi akaun IG miliknya tu, dia mengamalkan Jus Dara Vogue ni sudah lama.

 

TB pun saja nak tengok sampai habis video tu, sekali ternampak Biego (suami Linda) yang juga pelakon drama, ikut sekali consume Jus Dara Vogue bersama-sama Linda! Wah? lelaki pun boleh minum jamu Jus Dara Vogue ni juga ke? Terbaiklah! Tak pernah lagi TB jumpa lelaki minum jamu sebelum ni.

 

Jus Dara Vogue


Bila lihat Linda yang makin cun dan bahagian di sisi suami dia tu, TB pun tergerak hati juga untuk survey pasal produk ni, gara-gara ternampak lelaki pun boleh minum jus ni juga, of courselah TB rasa hairan. Yelah, kalau lelaki pun boleh minum, boleh la suruh hubby TB tu minum juga.. itupun kalau dia nak mencuba la. Terus terang, hubby TB ni susah sikit nak consume apa-apa produk kesihatan. Takut katanya.. huhu..

 

Tapi kalau TB tunjuk kat dia kandungan dan bahan-bahn selamat yang terdapat dalam Jus Dara Vogue ni, pasti hubby turut rasa nak mencuba. Bukan Jus biasa-biasa ya. Ini JUS BUAH DELIMA PENUH khasiat terbaik dari herba & buahan SEMULAJADI tau!

 

Mudah Minum Dengan Rasa Sedap Buah Delima

Nenek Moyang kita dah amalkan bahan begini sejak dari dulu lagi dan untungnya sekarang kita sudah dapat yang PALING MUDAH DALAM 1 SACHET untuk jaga kesihatan luaran dan dalaman tubuh masing-masing. Rugi kalau tak amalkan.

 

Ini barulah betul-betul boleh dikatakan sebagai Jamu Moden yang dapat memudahkan kita untuk jadi sihat dan cantik. Tak payah nak masuk hutan cari bahan nak buat jamu dah macam dulu. Sekarang ni beli je lepas tu just koyak sachet, terus tuang ke mulut dan telan sampai habis. Haa.. senang kan.. hehehe

 

Ewah.. TB beria cerita seolah-olah macam dah cuba Jus Dara Vogue ni. Sebenarnya, memang TB dah cuba minum Jus Dara Vogue ni pun. Dah seminggu consume, sedap sangat rasa Jus Dara Vogue ni! Nama je jamu tapi rasa ‘jamu moden’ ni sedap sangat-sangat! Ni kalau bagi hubby rasa, agaknya mahu bersachet-sachet dia nak minum. Sekali dah rasa, tentu hubby tak rasa takut-takut untuk minum macam dulu lagi.

 

Jus Dara Vogue, Jamu Moden Yang Bersifat Ready To Drink!

 

TB tertarik nak mencuba Jus Dara Vogue ni selepas buat survey tentang jamu moden rasa delima ni. Menurut info yang TB dapat, Jus Dara Vogue mempunyai 1001 kebaikan dan terus dari sumber semulajadi. TB dapati ianya terbukti berkesan dengan perkongsian ramai  testimoni dari ramai pengguna setia produk ini.

 

Paling buat TB rasa yakin nak cuba bila terbaca yang produk ni sudah lama dipasaran dah semakin menjadi pilihan No.1 di Malaysia dikalangan mereka yang mahu kekal cergas, cantik dan lebih sihat berbanding dulu. Nak pulak datang dengan pakej rasa Jus Dara Vogue yang sedap! Nak consume pun mudah sangat kerana didatangkan dalam sachet yang ready to drink.

 

Dikeluarkan Oleh Tejja Herbs Dengan Harga Berpatutan

 

Untuk pengetahuan korang Jus Dara Vogue ini dikeluarkan oleh syarikat TEJJA HERBS iaitu sebuah company bumiputera yang aktif menghasilkan produk dengan menggunakan bahan semulajadi. Produk mereka telah Lulus KKM dan mempunyai Sijil Halal .

 

Tejja Herbs ialah Syarikat yang telah lama bertapak di pasaran Malaysia dan syarikat ini telah berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) 002215435 -D . Segala produk dari TEJJA HERBS dijamin keasliannya 100%. 

 

Berapa harga? Cerita pasal harga, Jus Dara Vogue ini dijual pada RM 49.90 dan bagi TB harga ini pada tahap yang sangat berpatutan. Yang penting ia diiktiraf KKM & Halal JAKIM .

 

Dah makin panjang lebar TB membebel pasal Jus Dara Vogue ni, korang faham ke apa yang TB cuba sampaikan ni? heheheh.. Ok lah.. bagi yang masih pening lalat tentang apa yang TB cuba sampaikan, di sini TB bantu beri info yang lebih detail untuk korang yang baru nak kenal dengan produk Jus Dara Vogue yang TB dah cuba ni. Di sini TB akan share dengan korang serba sedikit info tentang kelebihan produk Jus Dara Vogue untuk dalaman dan juga luaran tubuh kita. Jom baca sama-sama .

 

 jus dara vogue


APA Itu Jus Dara Vogue & Bahan Yang Terkandung Di Dalam Jus Moden Ini

 

 APA ITU JUS DARA VOGUE?

Jus dara Vogue merupakan minuman kesihatan yang di formulasikan khas untuk gadis, wanita berkahwin dan wanita monoupose. Ia membantu wanita-wanita yang mengalami masalah dalaman seperti Faraj berair , kentut faraj , Keputihan dan vagina longgar. Selain itu ia juga melancarkan darah bagi mereka yang menghadapi Haid tidak stabil. Memantapkan Punggung dan payudara yang kecut dan kendur. Sesuai juga untuk ibu-ibu yang menyusu bayi.

 

Bagi yang mengalami lesu badan, kebas,sakit sendi, sakit tumit dan kerap sakit kepala juga boleh amalkan jus ini untuk memberi kesegaran pada tubuh badan selain ia juga membantu menbuang lemak dan menyingkirkan angin serta toksik dalam badan. Dalam masa yang sama juga ia membantu mengencangkan tekstur kulit.

 

minuman botani

 

APAKAH CIRI-CIRI JUS DARA VOGUE?


Jus Dara Vogue adalah seperti JAMU dalam bentuk MODEN dengan pelbagai khasiat untuk tubuh bertindak seperti JUS PERAPAT yang boleh membantu merawat masalah keputihan dan haid yang tidak teratur.


Mempunyai rasa masam manis yang sedap dengan bau yang ‘harum’ (tidak seperti jamu tradisional biasa) . Mudah diminum dan senang untuk di bawa ke mana saja . Boleh diamalkan oleh anak dara, wanita sudah berkahwin, wanita sudah melahirkan anak, wanita yang telah menopaus dan juga KAUM LELAKI.


Boleh beli untuk diamalkan suami isteri sebagai minuman rutin setiap hari

Namun perlu diingatkan, bahawa Jus Dara Vogue ini tidak digalakkan bagi wanita yang sedang mengandung & ketika dalam haid. Jadi jika kebetulan sedang ating bulan, hentikan dulu sementara kemudian boleh sambung ambil semula kemudian

 Jus Dara Vogue


APAKAH KANDUNGAN BAHAN DALAM JUS DARA VOGUE INI?

 

Kandungan yang terdapat di dalam Jus Dara Vogue  ini ada banyak jenis sebenarnya. JUS DARA VOGUE dalam bentuk  pati asli dan ianya diadun daripada 12 jenis ramuan iaitu :

 

  • Delima
  • Kunyit Hitam
  • Madu
  • Kurma
  • Kacip Fatimah
  • Epal
  • Manjakani
  • Vitamin C
  • Akar serapat
  • Sireh
  • Pegaga
  • Lobata

 

 

Jus Dara Vogue

KELEBIHAN KHASIAT DARI BAHAN-BAHAN ALAMI YANG DIGUNAKAN

 

KUNYIT HITAM – Mengubati dan menetang serangan penyakit kanser,penyakit kulit, cacing dalam badan, bagus untuk awet muda,sangat baik untuk membuang lemak di dalam perut dan menurunkan berat badan,menambah daya antibodi, melawan penyakit, Menghilangkan jerawat dan jeragat,membantu merawat lenguh badan,sendi dan tulang, Membantu penyembuhan diabetes,mengubati penyakit katarak,mengubati asam urat(kejang betis), dan mampu menolak aura negatif dalam badan.



ALMOND – Melembabkan dan menghaluskan kulit,menyingkirkan sel kulit mati,mencerahkan kulit,
Mengatasi Kerutan penuaan, menyihatkan dan melebatkan rambut serta rawatan kelemumur, Menjaga kilauan rambut,meningkatkan daya Ingatan, memperkuatkan sistem saraf, juga mampu menambah darah serta menguatkan imunisasi terhadap bayi yang disusui, mampu membantu meringankan rasa sakit otot yang tegang.


HABATUSAUDA – Anti bakteria, mengatasi penyakit diabetes atau kencing manis, membantu dalam menstabilkan kadar gula dalam darah, meningkatkan sistem imun tubuh,mencegah dan membunuh perkembangan sel kanser,membantu melancarkan pembuangan angin, mengatasi sakit perut,menghangatkan badan, menambah susu badan,membaiki sistem pencernaan tubuh.


KACIP FATIMAH – Mengembalikan tenaga semasa dalam pantang, meningkatkan nafsu seks, mengurangkan masalah kesakitan semasa haid dan mengurangkan gejala menopaus atau putus haid. Dapat merawat angin dalam perut (kembung perut), cirit-birit berdarah, penyakit kelamin dan buasir, awet muda kerana kacip fatimah mampu mencegah penuaan.


SIREH - Mengubati penyakit asma,Menyembuhkan radang tekak,Mengubati luka dalaman, mengubati demam atau suhu badan tinggi, mengelakkan rabun mata,melancarkan haid, mengatasi keputihan dan Menghilangkan bau mulut


MANJAKANI - membantu melambatkan proses penuaan, mencantikkan kulit, membantu mencegah jerawat, mencegah diabetes dan asma,, mencegah kanser serviks dan payudara, Membantu merawat keputihan dan bau tidak menyenangkan, menegangkan oto-otot faraj,mengurangkan lebihan mukus dan lelehan di vagina, menstabilkan hormon dan melancarkan peredaran darah, membantu memberi tenaga dan Memperbaiki tahap penglihatan mata.Ia juga dapat menguatkan gigi dan tulang Memelihara kebersihan mulut. Sangat mujarab untuk merawat luka dalaman dan luaran



LOBATA – Melangsingkan badan, melambatkan proses monopaouse, meremajakan sel kulit, membesarkan dan memperindah bentuk payudara, Menegangkan dan memperindah bentuk punggung,
Merapatkan otot rahim, melancarkan haid Menghitamkan serta menyuburkan rambut, Mengurangkan migrain Mengatasi masalah sukar tidur, menghalang pertumbuhan sel kanser serta mengurangi berat badan serta meningkatkan pembakaran lemak. Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
Menghalangi penyakit pada vagina dan saluran kencing (bladder) Mengetatkan vagina. menghilangkan bau badan dan bau peluh. Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain. Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih ‘muda’, mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara),menegangkan kulit yang kendur. Melambatkan proses penuaan.


KURMA – Memenuhi nutrisi yang diperlukan oleh tubuh. Membantu mengatasi masalah pencernaan dalam tubuh,mencegah penyakit jantung dan diabetes. Bermanfaat bagi ibu menyusui,Mencegah usus terkena bakteria, mencegah osteoporosis dan menjaga kesehatan tulang. Dapat digunakan untuk penurunan berat badan, membantu untuk meningkatkan libido dan membantu untuk mengatasi penyakit anemia.

  

jus dara untuk lelaki dan perempuan

Khasiat Jus Dara Vogue Yang Sesuai Untuk Lelaki Perempuan

 

Di sini TB senaraikan khasiat Jus Dara Vogue dalam bentuk point 

agar terang mata korang untuk membacanya dengan lebih mudah. Jus Dara Vogue dikatakan mampu bertindak seperti JUS PERAPAT dan mampu untuk membantu wanita dalam merawat masalah keputihan dan haid yang tidak teratur. 


Selain itu , terdapat banyak lagi kelebihan Kelebihan Jus Dara Vogue untuk WANITA ini seperti :

1.     Boleh bantu beri tenaga pada tubuh badan

2.     Membantu mengawal paras kolestrol dan gula di dalam darah

3.     Sesuai di minum ketika dalam pantang lepas bersalin

4.     Gadis, wanita berkahwin dan wanita menopause

5.     Faraj berair & kentut faraj

6.     Keputihan dan vagina longgar

7.     Haid tidak stabil

8.     Menyuburkan rahim & peranakan wanita. Baik untuk wanita yang sukar mendapatkan zuriat

9.     Lesu badan, kebas, sakit sendi tumit dan kerap sakit kepala

10. Berpantang dan menyusu bayi

11. Boleh bantu banyakkan susu

12. Beri rasa kenyang untuk kurangkan nafsu makan

13. Naikkan semula punggung jatuh dan payu dara yang kecut dan kendur

14. Membuang lemak dan menyingkir angin serta toksik dalam badan

15. Menegangkan dan mencerahkan kulit

16. Memancarkan seri wajah

 

Jus Dara Vogue ini sangat sesuai diamalkan oleh anak dara, wanita yang telah berkahwin, wanita lepas bersalin dan yang telah menopaus pun boleh amalkan. dan paling menarik, KAUM LELAKI pun boleh amalkan minum jus ni.. 

 

Haaa.. Cerita pasal ni, korang nampak tak ramuan semulajadi yang tersenarai di atas? Sebab tu lah lelaki pun sesuai juga amalkan Jus Dara Vogue ni sebab bahan-bahan yang terkandung dalam jus ni semua bahan natural dan selamat di konsumsi baik wanita mahupun lelaki. Jom kita tengok apa Kelebihan Jus Dara Vogue untuk LELAKI pulak .

 

1.     Bantu beri tenaga pada tubuh badan

2.     Kurangkan rasa penat dan lesu

3.     Membantu mengawal paras kolestrol dan gula di dalam darah

4.     Bantu masalah kebas, sakit sendi tumit dan kerap sakit kepala

5.     Beri rasa kenyang untuk kurangkan nafsu makan

6.     Membuang lemak dan menyingkir angin serta toksik dalam badan

7.     Bantu Kempiskan perut yang boroi

8.     Boleh bantu turunkan berat dengan amalan pengambilan yang betul

9.     Menegangkan dan mencerahkan kulit

10. Memancarkan seri wajah


Haa.. jangat ingat perempuan saja yang boleh minum Jus Dara Vogue ni yea, lelaki pun boleh minum. Lagi best bila suami isteri yang minum jus ni. Lepas ni boleh beli untuk diamalkan suami isteri sebagai minuman rutin setiap hari. Tak payah beli banyak-banyak produk. Beli JUS DARA VOGUE ni boleh share ja. Bestkan.

 

 

 Tejja Herbs Perkenalkan Packaging Baru Jus Dara Vogue Dalam Bentuk Sachet


Bagi yang pernah lihat packaging lama Jus Dara Vogue yang dalam botol dulu pastinya akan menyukai packaging terbaru Jus Dara Vogue ini, kerana pihak Tejja Herbs telah mengambil langkah bijak dengan memperkenalkan packaging baru Jus Dara Vogue dengan konsep ready to drink. Ini kerana packaging baru dalam bentuk sachet ini kelihatan lebih moden, lebih mudah untuk dibawa ke mana-mana saja, lebih senang untuk terus minum serta merta dan juga lebih praktikal untuk penyimpanan. Boleh selit dalam beg tangan mahupun poket seluar atau poket baju sebab saiznya yang comel je.. 

 

Packaging lama yang sudah ditukar kepada packaging baru

 

kurus ramping


Haa.. Inilah rupa Jus Dara Vogue yang TB dah try tu.. Ni Packaging Baru Tau.. Packaging lama dia, jusnya dalam botol . Packaging baru tapi rasa dan khasiat dia masih sama. ramuan pun still yang sama dan terbaik untuk kesihatan dalaman dan luaran .

  

Jus Dara Vogue

Haa.. ini dia packaging lama dia.. menarik dan tertarik juga kan.. 

 

jus dara vogue

Dari jus dalam botol kini ke sachet yang mudah dibawah, mudah di konsumsi.. terbaik.. 

jus dara vogue
 Lihatlah, terdapat banyak khasiat  dalam Jus Dara Vogue ni, rugilah bagi sesiapa yang tak nak cuba ni


Jus dara vogue


 Dalam bentuk sachet yang ready to drink, mudah dibawa kemana-mana, saiz yang comel untuk diselit di celah-celah beg tangan, poket baju  mahupun poket seluar. sangat-sangat moden Jamu ni kan!

 

 

jus dara vogue

 

Satu kotak ni berharga RM39.90 dan kandungannya 250ml / ada 15 sachet kesemuanya.. TB ambil 2 sachet sehari, 1 sachet untuk siang, satu sachet lagi minum pada waktu malam sebelum tidur . 

  


 

Haaa.. selain Linda Hashim, ramai lagi artis berkeluarga yang dah amalkan Jus Dara Vogue ni.. antaranya Watie Elite, Azza Elite, Adira, Lisdawati, dan ramai lagi lah.. Semua amalkan Jus Dara Vogue ni, patutlah cantik, sihat, berseri dan bertenaga je diorang ni.. termasuklah Sharifah Shahora ni.. Dah lama TB berkenan tengok dia sebab lawa je dia.. Walaupun dah berumur tetapi badannya maintain je lansing, muka pun elok je berseri-seri. Siapa setuju dengan TB? 

Sebab tu TB pun tertarik nak try juga minum Jus Dara Vogue ni.. hehe.. kalau dapat amalkan lagi bagus. Sebab rasa jus ni pun sedap sangat...  Nak consume pun mudah sangat.. 


Kaedah Penggunaan : Cara Minum Jus Dara Vogue 

1. Ambil 2 sachet setiap pagi & malam. 

2. Minum banyak air putih bagi mempercepatkan kesan penggunaan. 

3. Simpan di tempat sejuk selepas dibuka. 


Testimoni Review Pengalaman Sendiri Selepas Amalkan Jus Dara Vogue 

OK, sekarang TB akan kongsikan pula pengalaman TB selepas minum Jus Dara Vogue ini selama seminggu. Ini bukan semata-mata testimoni untuk review sebaliknya selepas TB minum Jus Dara Vogue mengikut cara penggunaan yang disyorkan, terdapat banyak perubahan yang TB rasa telah berlaku pada tubuh. 

Yang pertama, badan rasa lebih ringan bertenaga tak macam selalu. Dulu rasa lemau je bila bangun pagi tapi sekarang ni dah tiada lagi rasa MALAS. Selain tu TB suka jus ni sebab ia membuatkan tubuh kita berbau wangi dan aura wajah kita nampak lebih berseri-seri berbanding dulu. 

Selain tu badan rasa segar dan tiada lagi sakit sengal badan. Perjalanan darah pun rasa macam lebih lancar. Oh ya, bagi ibu yang menyusu tu, rasanya boleh cuba minum jus ni tau kerana bagi ibu yang menyusu badan, lepas minum jus ni insyaAllah susu badan akan menjadi lebih banyak. Testimoni pengguna lain juga ada kongsikan tentang ni. 

Sekarang TB sedang tabah tunggu kesan yang lagi satu ni. Ramai yang kata lepas minum Jus Dara Vogue ni boleh dapat bentuk tubuh badan yang lebih menarik. Makin kempis perut dan boleh bantu mngeratkan hubungan suami isteri juga.. hehe.. 

Banyak lagi kebaikkan #jusdaravogue ni kena cuba dan rasai sendiri ok 


Jus Dara Vogue

 

Boleh Jana Pendapatan Sampingan Bersama Jus Dara Vogue Dengan Menjadi Agen atau Dropship

 

Ha.. ini ada berita baik buat mereka yang memerlukan pendapatan sampingan dalam situasi pandemik ini. Pihak Tejja Herbs telah membuka peluang kepada yang berminat untuk menjadi ejen atau dropship untuk menjual Jus Dara Vogue ini termasuklah produk mereka yang lain seperti Dr. Beau Serum. Yang bestnya korang tak perlu keluarkan modal untuk join jadi agen atau dropship. So, bolehlah jana pendapatan sampingan terus. 

 

TB faham didalam situasi Pandemik ni, pastinya ramai yang hadapi masalah dengan pekerjaan dan ada juga yang berhadapan dengan situasi mencabar dalam urusan mencari rezeki untuk kelansungan hidup. Ada juga yang diduga dengan pelbagai dugaan seperti dibuang kerja dan ada juga yang terpaksa hadapi masalah bisnes yang semakin parah dan syarikat hampir gulung tikar.

 

Dan TB doakan semoga dengan peluang yang Tejja Herbs tawarkan ini serba sedikit dapat membantu meredakan kebimbangan mereka dalam menghadapi situasi yang mencabar ini .

 

Ok lah, last sekali, buat korang yang tertarik nak beli Jus Dara Vogue ni, boleh lah membuat pembelian melalui website Tejja Herbs yang TB sertakan dibawah sekali ni yea.. 


  \JUS DARA  VOGUE


JUS DARA VOGUE by Tejja Herbs

Harga Pada Kotak | SEM Rm 49.00 | S/S Rm59.00

 

Alamat :

No 16, 1, Jalan Equine 10 C

Taman Equine 43300 Seri Kembangan, Selangor.

 

Untuk Pembelian dan info lebih lanjut mengenai Jus Dara vogue:

 

Website : https://tejjaherbs.com/

Facebook : https://www.facebook.com/jusdaravogue/

Instagram : https://www.instagram.com/jusdaravogue_hq/


19 Ulasan

  1. Jus dara vogue ni memang banyak khasiat untuk kesihatan kita semua kan. Selain itu harganya juga amat berpatutan dan mampu milik. :)

    BalasPadam
  2. Banyak juga manfaat jus ni ye..untuk sakit kepala pun boleh ☺️

    BalasPadam
  3. banyak ingredients herbal yang dia guna, rasa yakin bila minum. Khasiat dia pun banyak so berbaloi la beli 39 sekotak!

    BalasPadam
  4. nama pun vogue haaa , nanti boleh cuba ...tengok packagin dia pun menarik dan senang nak bawak pi mana2 kan sebab dalam bentuk sachet gitu ....idakler guna cara lama pakai botol ....

    BalasPadam
  5. Buah delima memang sedap dan baik utk kesihatan dan nama jenama ni pun unik .... cantik sesuai dengan produk Jus Dara Vogue lagi...

    BalasPadam
  6. Kalau nengok bahannya tekak agak menolak nak telan, tapi sebab ada campuran delima tu, mesti sedap rasanya kann... nak cuba cari laaa...

    BalasPadam
  7. Lelaki pun boleh consume? Bagus nie. Kesihatan dalaman sebenarnya membawa kepada kecantikan luaran kan - so memang wajib jaga luar dalam tak kisah laki perenpuan ye tak

    BalasPadam
  8. I am new to Jus Dara Vogue . thanks for sharing this product for women to keep our beauty. price dia OK

    BalasPadam
  9. Senang minum.. Terus macam tu je.. Bahan pun semua elok untuk tubuh badan. Mesti rasa dia sedap.. Woww tengok linda lawa betul

    BalasPadam
  10. Bagus ya suami isteri pun dua2 boleh consume. Tak payah beli supplemen asing2.

    BalasPadam
  11. banayk khasiat untuk kesihatan kita ni. memang patut cuba

    BalasPadam
  12. Bila baca manfaat dan kelebihan Jus dara voque memang sangat bagus dan sesuai untuk dicuba keatas diri sendiri maklumlah dah 40 serries kena jaga kesihatan

    BalasPadam
  13. Menarik juga Jus Dara Vogue ni.. sesuai untuk kaum lelaki juga duhal.. Banyak pulak kebaikan mengamalkan produk ni ye.. Worth to try it out la..

    BalasPadam
  14. Suka dengan jamu jenis moden mcm ni. Sedap dan senang nak consume

    BalasPadam
  15. Harga memang berbaloi untuk satu kotak jamu yang banyak khasiat. Rasa macam nak belilah.. bukan senang nak jumpa jamu yang sedap.

    BalasPadam
  16. Ramai members i yang guna produk ni dan cakap memang best coz banyak kebaikannya. So far saya belum pernah try lagi. Hehe

    BalasPadam
  17. kenapa nampak macam menarik ni ????????????? atie tak pernah try lagi, nanti nak cari lah, dah tau kebaikan produk baru confident..

    BalasPadam
  18. banyak juga produk kesihatan macam ni sekarang. bagus juga untuk mereka yang nak jaga kesihatan dalam dan luaran

    BalasPadam
  19. wah nama produk pun dah catchy kan.. memang tertarik juga nak cuba. khasiat pun memang banyak khas untuk wanita .boleh la cuba nanti

    BalasPadam

Catat Komen

Lebih baharu Lebih lama

TB MOBILE

tengkubutang nity

GA New