Nuff

27 Mei 2017

DOA HARIAN RAMADHAN | HARI KEDUA

DOA HARIAN RAMADHAN | HARI KEDUA

Ya Allah! Mohon dekatkanlah aku kepada keridhaan-MU dan jauhkanlah aku dari kemurkaan serta alasan-MU. Mohon berilah aku kemampuan untuk membaca ayat-ayat-MU dengan rahmat-MU, Wahai Maha Pengasih dari semua yang Pengasih!. Amiin

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


29 Ogos 2014

DOA AWET MUDA & BADAN SIHAT

DOA AWET MUDA & BADAN SIHAT
Doa petua awet muda & kecergasan badan
Doa Awet Muda & Sihat Tubuh Badan | 
Pinjam bait2 kata ini... "Kesihatan tubuh badan antara nikmat Allah yang amat besar. Bila nikmat yang diberi ditarik sedikit, barulah kita sedar yang kita manusia penuh lalai." Barulah ingat nak baca doa sihat tubuh badan. jom kita baca ramei2...

1. Doa awet muda: Jom hafal dan beramal

“Wahai Tuhan, aku berlindung kepada Mu daripda kelemahan dan ketuaan dan aku berlindung kepada Mu daripada timpaan bala bencana, kecelakaan dan nasib  yang buruk. Ya Allah, daku (insan) yang lemah, kuat dan segarkanlah diriku, ya Allah Yang Maha Pengasih.”
  • Amalkan baca doa awet muda di atas. Mudah-mudahan badan kita sentiasa segar dan cergas untuk menunaikan ibadah kepada Allah.
doa sihat tubuh badan
“Ya Allah kurniakanlah kesihatan pada badanku, ya Allah kurniakanlah kesihatan kepada pendengaranku, ya Allah kurniakanlah kesihatan kepada penglihatanku, ya Allah hamba berlindung kepada Mu daripada kekufuran dan kepapaan, ya Allah hamba berlindung kepada Mu daripada kesengsaraan azab kubur, tiada tuhan melainkan Engkau.”

Baca pada waktu pagi dan petang. InshaaAllah, badan, telinga dan pendengaran menjadi sihat serta minda aktif lagi beraura positif.

22 November 2013

MEMATIKAN SIHIR DALAM RUMAH

Salam.. hari tu teman ada share pasal entri DOA-DOA PELINDUNG DARI SIHIR kan, hemm.. ni teman ada terjumpa satu lagi untuk amalan.. kalau ustaz2 pun akan suruh buat macam ni untuk pendinding umah kita dari dimasuki/terkena buatan orang...hope ia dapat membantu tp ingat yea.. perlu yakin ketika melakukannya..

Nota : ada yang mengatakan bahawa ia sesuai dilakukan untuk rumah sahaja, kalau Kedai dikhuatiri lak orang tak nampak kedai kita tu.. hemmm.. just share disini.. Wallah hu alam... 

nuffy2

adseng

Innity Mobile

GA New