Bagman Laptop Backpack dari Zalora.my memang ada Gaya!

BAGMAN Laptop Backpack
 Price : RM 89.00 (kalau ada coupon baucer jangan lupa guna yea!)

Apa Yang best tentang Beg ni.. 
Black Apple Green Laptop Backpack by Bagman features spacious compartment that can fit up to a 14" laptop. This bag is ideal for those who are constantly on the go with their laptop.

Yang penting cek ini dulu tau! sesuai tak dengan apa yang korang nak.. kalau boleh takmau la kecik sangat dan takmau le besar sangat kan.. 
Length x Width x Height
- 28cm x 11cm x 41cm

Lain-lain Yang best Tentang Bagman Laptop Backpack ni..
- 600D Polyester + PVC leather cloth
- Two main zip compartments
- Padded grab handle
- Padded adjustable shoulder straps
- Cushioned laptop pocket 
- Thick back padding for more comfort.
- Fits up to a 14" laptop
 Masa tak letak barang, nampak kempis dan tak berapa nampak lagi keseksian bag ini, cewah ayatt.. hahaha.. tetapi.. bila dah letak barang dan penuh barangnya.. wahhh.. look gorgeous kauuu... i like!
Haa.. yang ni teman dah isi barang dalamnya.. nampak smart kan.. tinggi pun cantikk je.. hehehe
Haa.. tali beg nya macam ni.. opss.. nampak tak span di belakangnya tu.. memang sangat-sangat selesa OK.. teman dah try pakai dulu.. wahahahaha.. opsss.. hubby taktau ni.. pagi tadi teman try.. hi2.. hope sangat hubby pun selesa dan suka dengan backpack ni kan.. 
 
 Jalur ni yang membuatkan teman suka dan tertarik dengan beg ini.. kerana sekurang-kurangnya walaupun beg ni hitam tetapi ada la juga pantulan atau kaler lain yang terselit untuk menampakkan elegannya kan.. idak le hitammm aje.. atau hitam putih macam tahi cicak tu.. hahaha.. opss..merepek!
Haa.. dalam dia macam ni.. alah gambo gelap le pulak.. tapi dalam ni apa yang teman leh katakan.. besar la jugak.. sebab teman leh masukkan wayar kabel komputer hubby yang besar gedabak tu.. dan ia membuatkan beg ini nampak tinggi dan cunn .. hehehehe.. 
Opssss.. Kalau beg beso camni idak le teman nak membeli.. hahahaha..
 
Haa.. design yang ni cantik kan?? Kat Zalora gak.. Gabungan merah dan hitam.. cantik..  tapi sayangnya size kecik sangat.. untuk orang ber basikal sesuai la.

Haaa.. agak2 ada tak sape-sape yang sedang cari beg laptop? hehehe.. kalau tak tau nak pilih yang mana.. boleh je try membeli beg ni.. teman suka design dia.. nampak simple tapi smart.. ditambah pula ada line Hijau tu.. taklah nampak beg tu hitam je sepenuhnya kan.. rasanya yang line hijau tu akan terlihat walau didalam tempat gelap.. itu salah satu sebab kenapa teman pilih bagpack ini untuk hubby teman.. ia tak besar sangat, tak lebar sangat dan sangat selesa di pakai kerana terdapat span di bahagian tempat untuk kita pakai.. rasa selesa sangat.. berpatutan lah harganya.. pada mulanya terasa agak mahal jugak, dah risau kualaiti beg yang tiba nanti tak berapa nak sepadan dengan harga.. tapi nasib baik la oke.. kan.. hehehehe.. hubby pun tak suka terlampau messy sangat.. ni pun dah Ok katanya.. 

KLIK SINI

|
|
V




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


JOM CANTIK & KURUS DENGAN 

PANACEA BEAUTY


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page

3 Ulasan

  1. Balasan
    1. memang selesa Ainaa.. heee.. sib baik hubby suka.. sebab yang ni 2nd choic sebenarnya.. yang dia suka mcm dalam gambar atas ni.. merah hitam tu

      Padam
  2. cntik dan simple...
    yg merah hitam tu cntik tp saiz pulak kecik...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama