TANGGAL MAKEUP SEPANTAS 10 SAAT DENGAN IMAAN SUCI FACIAL WIPES


TANGGAL MAKEUP SEPANTAS 10 SAAT
DENGAN IMAAN SUCI FACIAL WIPES

Hai korang.. TB nak sembang pasal satu Tisu ni haaa.. Tisu yang dah dikenali ramai dan dah ramai yang menggunakannya termasuk lah artis-artis.. Tisu yang TB nak cerita ni ialah Imaan Suci Facial Wipes by Imaan World..

Kegunaan Imaan Suci Facial Wipes ini adalah untuk mencuci kesan-kesan makeup atau kotoran serta debu di wajah. Baru-baru ni semasa di kampung hubby TB terlupa bawa balik Imaan Suci Facial Wipes ni.. TB terbawa tisu basah yang lain.. Hubby TB masa tu tengah nak rehatkan diri sebab baru berhempas pulas di dapur memasak untuk adik beradiknya yang ramai.. huhu..


TB pulak tengah cuci makeup di muka sebab tak tahan pakai makeup lama-lama (baru selesai kenduri), tiba-tiba hubby TB kata nak satu wipe tisu.. dia pun lap kat muka dia.. lepas tu dia kata.. nape pedih? hari tu sedap je guna? TB pun gelak dan cakap.. yang tu imaan Suci Facial Wipes memang la tak pedih bila lap muka.. tapi terlupa nak bawak balik..


Habis tu yang ni bukan yang tu la?? taknak lah.. sambil letak balik kat atas bungkusan wipe tisu tu.. eh eh.. macam tu pulak dia.. haaa.. kann.. lelaki pun suka Imaan SUci Facial Wipes ni weh.. sebab tahu dia tak pedihkan muka bila kita lap muka.. rasa segarkan muka lagi ada.. muka rasa bersih dan tak berminyak kata hubby teman yang pernah try pakai imaan tisue ni.. 


Oh ya.. sebenarnya terdapat 3 jenis tisu yang korang boleh dapat. Fungsi yang berbeza tetapi kandungannya baik untuk kulit dan memudahkan kita lakukan kerja harian













10 Ulasan

  1. Senang kan tisu ni..boleh tggal makeup within 10sec..mudah nak amik wuduk

    BalasPadam
  2. wahhh
    bagus lah
    sekejap pakai dah tanggal

    BalasPadam
  3. kman suci wipes ni pernah guna juga dlu. ada blogger bagi sekotak. fuhhhh hehehe mng best pakai

    BalasPadam
  4. Teringin betul nak cuba Tisu Pembersih Imaan ni. Nak bersihkan makeup dengan sempurna. Senang nak simpan dan handbag bawa ke sana sini.

    www.liahasty.com

    BalasPadam
  5. mcm2 pilihan jgk yek... blh cuba jgk ni

    BalasPadam
  6. ada tisu ni,senanglah nak tanggalkan make up...kulit pun jadi bersih

    BalasPadam
  7. bagus jugak ni. sbb sll kalau naik moto mesti balik sapu dgn towel jadi hitam. penuh asap. huhu

    BalasPadam
  8. 😉pernah try, pau tisu iuzira time blogger kelas mekap..nasib lah dia sealer iman ni..tp mmg.best..lembut.mwangi

    BalasPadam
  9. Wet tissue ni memang ada dalam beg akak untuk sental make up. Best sangat

    BalasPadam
  10. Ada pilihan lain rupanya...bagus untuk kulit wajah kita ..sebab ada wet tisu yang buat kulit kering.tapi yang ni melindungi kulit kita lagi...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama