Jom Ajak Anak-Anak Menonton Good Child TV - Kids' Songs and Rhymes di Youtube!



Jom Ajak Anak-Anak Menonton
Good Child TV - Kids' Songs and Rhymes di Youtube!

Hai korang semua... TB nak jemput tengok Channel Youtube satu ni.. Comel sangat-sangat kartun dia dan lagu-lagu dia pun sweet dan fun sangat-sangat.. Harraz terpaku masa pertama kali tengok tu.. siap senyum-senyum tengok kartun yang comel-comel dalam video-video di Good Child TV ni.. Try la bagi anak korang tengok.. Mesti diorang suka tau..


Macam TB, TB suka Channel ni sebab kartun dia berwarna terang dan cantik.. kartun pun comel dan berwarna-warni.. Nak pulak Harraz seorang yang suka menyebut apa yang dia lihat.. So, bila pasang satu-satu video tu memang sesuai sangatlah kan.. sebab tiap-tiap video tentang satu haiwan.. Panda, Kangaroo, Crab, Crocodile, Birds, Hippo, Monkey, dan banyak lagi..





Kalau TB pasang Good Child TV Harraz akan sebut nama haiwan tu.. dan yang bestnya dia dah kenal rupa haiwan tu dengan namanya sekali.. sampaikan bila tengok kat channel lain, dia dah tahu nama haiwan tu.. bagus kan ! elok sangat korang bagi anak tengok Channel ni.. 

Oh ya.. Channel ni masih baru, tetapi TB perhatikan team Good Child TV sentiasa up video terbaru dari semasa ke semasa.. So, korang jangan ketinggalan subscribe dan klik Butang Loceng tu untuk dapat info tentang video terbaru yang mereka akan up kan nanti..

Oh ya.... Tahukah korang good child tv yang nampak international ni sebenarnya hasil kerja kreatif orang Malaysia.  Haa.. jangan tak percaya tauu.. TB pun terkejut gak sebab masa mula-mula tengok macam video kids song and rhymes luar negara je.. rupa-rupanya orang Malaysia kita yang punya hasil kerja.. memang mantop kan!

Haa.. apa lagi.. Harraz dan pandai kenal haiwan dengan menonton Good Child TV ni.. korang lak.. taknak ke anak-anak happy dna belajar dengan menonton Channel best ni? 


Jom support dengan meng SUBSCRIBE CHANNEL ni supaya mereka dapat hasilkan lebih banyak lagu yang berkualiti selepas ini.. tak sabarnya TB nak tunggu video-video terbaru dari mereka!




WEBSITE :

FACEBOOK PAGE :






8 Ulasan

  1. Dia macam TV pembelajaran ya, budak2 boleh kenal binatang

    BalasPadam
  2. Nanti ank buah balik nk tunjuk kat dia hehe

    BalasPadam
  3. This is quite educational and fun too.

    BalasPadam
  4. Bagus ada channel education macam nih dekat youtube. Boleh ajak anak anak Mimi tengok nih

    BalasPadam
  5. wah menarik ni...boleh tunjuk dekat fariza nanti ni..bagus untuk anak-anak ni..terima kasih tb share

    BalasPadam
  6. Nanti nak download la tuk budak ni tengok. Senang dah dwnld.

    BalasPadam
  7. terima kasih sharing simpan bookmark dulu nanti boleh guna dekat anak2 saudatra

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama