Nuff

04 September 2018

Kenali Era Baru Industri MATA WANG CRYPTO Bersama AI Trades


Kenali Era Baru Industri
MATA WANG CRYPTO Bersama AI Trades

A cryptocurrency (atau mata wang crypto) adalah aset digital yang direka bentuk untuk berfungsi sebagai medium pertukaran yang menggunakan kriptografi yang kuat untuk mendapatkan transaksi kewangan, mengawal penciptaan unit tambahan, dan mengesahkan pemindahan aset. 

Kriptografi / mata wang crypto adalah sejenis mata wang digital, mata wang maya atau mata wang alternatif. Cryptocurrency menggunakan kawalan terdesentralisasi berbanding dengan wang elektronik terpusat dan sistem perbankan pusat Kawalan desentralisasi setiap kerja-kerja cryptocurrency melalui teknologi lega didistribusikan, biasanya sebuah blockchain, yang berfungsi sebagai pangkalan data transaksi kewangan awam.


Bitcoin, yang pertama dilepaskan sebagai perisian sumber terbuka pada tahun 2009, secara umumnya dianggap sebagai cryptocurrency pertama yang terdesentralisasi. Sejak pelepasan Bitcoin, lebih dari 4.000 altcoin (varian alternatif Bitcoin, atau kriptografi lain) telah dibuat.


Dan terkini Aitrades.co adalah antara company yang menjadi pilihan dan kegemaran semua ketika era ini.. Airtrades.co adalah company yang sangat positif dan perniagaan profesional kerana ia adalah syarikat timbangtara dan pengeluaran mesin ATM BTC crypt yang pertama di dunia.

Oleh itu, pada asasnya, apakah itu cryptocurrency?

Daripada perkataan itu sendiri kita dapat melihat bahawa ia mempunyai kaitan dengan kriptografi dan mata wang.

Cryptocurrency atau MATA WANG CRYPTO adalah medium nilai pertukaran (sama seperti wang biasa) yang wujud dalam dunia digital dan bergantung kepada penyulitan, yang menjadikan transaksi selamat.

Cryptocurrency adalah bentuk pembayaran alternatif kepada wang tunai, kad kredit dan cek. Teknologi di belakangnya membolehkan anda menghantar terus kepada orang lain tanpa melalui pihak ketiga seperti bank. Ini bermakna kita tidak perlu menggunakan keselamatan sosial atau skor kredit sebagai cagaran dan membolehkan kita menjadi samaran tanpa alasan.

Dengan kata lain, kriptografi adalah seperti sistem perakaunan maya. Mereka menyimpan rekod semua transaksi. Transaksi dibundel ke dalam blok, yang ditandatangani secara kriptografi (dengan itu "mata wang") dan klien melakukan penandatanganan mendapat sejumlah unit mata wang maya (dan berpotensi bayaran urusniaga) sebagai ganjaran untuk melakukan kerja pengiraan tanda tangan kriptografi .

Kita boleh menghantar wang kembali kepada keluarga tanpa menanggung kos antarabangsa yang tinggi jika kita bekerja di negara yang berbeza. Pedagang tidak perlu risau tentang penipuan pembayaran atau pemeriksaan tidak sah kerana orang hanya boleh membelanjakan apa yang mereka ada.

Cip cryptocurrency yang paling terkenal adalah, tentu saja, Bitcoin, yang membuat semua orang penasaran tentang topik crypto oleh kenaikan letupan dan telah menjadi standard de facto untuk cryptocurrencies. Sekiranya mahu mempelajari lebih lanjut mengenai Bitcoin,

Selain Bitcoin, terdapat beberapa kriptografi yang penting seperti Ethereum (ETH), Litecoin (LTC), Dash dan Ripple (XRP). Tetapi perkara yang paling penting ialah sekarang kita boleh melancarkan cryptocurrency kita sendiri! Tetapi mari kita ringkaskan perkara utama:

Penjumlahan, cryptocurrency adalah cara pembayaran yang sangat baru yang menjadikan semua transaksi selamat dan membantu menghilangkan perantara yang diwakili oleh bank, yang juga menyumbang kepada pengurangan yang signifikan dalam yuran komisi.

Ciri utama cryptocurrency - keamanan - disediakan oleh teknologi Blockchain - rangkaian komputer yang mempunyai salinan identik pangkalan data dan mengubah rekodnya dengan persetujuan yang sama berdasarkan matematik tulen.

Selain itu, terima kasih kepada salah satu kelebihan utama Blockchain - kontrak pintar - menjadi mungkin untuk membuat cryptocurrency kita sendiri dan mengeluarkan token kita sendiri.

Token adalah jenis cryptocurrency yang diterbitkan secara persendirian, unit nilai yang sesebuah organisasi mewujudkan untuk mengawal selia dan mentadbir sendiri model perniagaannya, dan memberi kuasa kepada penggunanya untuk berinteraksi dengan produknya sambil memudahkan pengedaran dan perkongsian ganjaran dan faedah kepada semua pihak berkepentingan.





Era Baru Industri MATA WANG CRYPTO 
Bersama AI Trades




MATA WANG CRYPTO yang pertama dibuat adalah Bitcoin kembali pada tahun 2009 oleh Satoshi Nakamoto. Hari ini, terdapat ratusan MATA WANG CRYPTO lain, sering disebut sebagai Altcoins. 

Apa Itu Bitcoin?
Bitcoin adalah merupakan crytocurrency dan sistem pembayaran digital yang telah dicipta oleh Satoshi Nakamoto (Jepun). Erti lain bagi Bitcoin adalah sistem kewangan atas talian yang tidak terikat pada mana-mana bank dan tidak terikat dengan mana-mana negara. Bitcoin menjadi open source pada tahun 2009.

Apa Kelebihan Bitcoin?
Bitcoin yang dikatakan open sources bermaksud tiada sesiapa yang memiliki currency Bitcoin. Tidak seperti US Dollar, Ringgit Malaysia yang dipegang oleh bank dan juga kerajaan. Segala pemprosesan Bitcoin seperti pindahan wang tidak dapat dikesan oleh mana-mana pihak menyebabkan ramai yang suka menggunakannya. Contohnya, untuk pindahan wang keluar negara, pasti akan ada caj perkhidmatan tetapi dengan Bitcoin, sebarang pindahan adalah secara PERCUMA. Hasil daripada kajian di laman sesawang, rata-rata orang di luar negara sukakan Bitcoin kerana ianya sangat pantas dari segi perpindahan wang. Sekitar 10 minit sahaja pindahan wang selesai.

Terkini kita semakin kedengaran tentang perkembangan mata wang crypto Era baru industri MATA WANG CRYPTO bersama AI Trades. jom kita Kenali Era Baru Industri MATA WANG CRYPTO Bersama AI Trades


Apa Itu AI Trades?



Tentang AI Trades

AI Trades adalah merupakan sebuah laman web yang menyediakan perkhidmatan:

PERDAGANGAN
Membeli, menyimpan dan menjual MATA WANG CRYPTO atau cryptocurrency paling selamat.

TIMBANG TARA
Analisis tawaran yang paling menguntungkan di pasaran dengan bantuan AI.

PERLOMBONGAN (MINING)
Pembangunan robot AI untuk pemilihan dan pengekstrakan MATA WANG CRYPTO atau cryptocurrency yang terbaik.

ATM
Pengeluaran crypt untuk penggunaan media digital peribadi yang selesa.

ALTCOINS
Pelaburan ALTCOINS yang menjanjikan keuntungan yang maksimum.

ICO
Projek penyelidikan yang memasukan pasaran dan pengambilan bahagian di dalam sektor yang paling berjaya.

Semuanya berada dalam satu tempat sahaja iaitu di AI Trades. Satu Platform yang selamat dicipta di dalam dunia MATA WANG CRYPTO ataupun cryptocurrency. Ia juga dicipta mudah untuk usahawan dari benua yang berlainan, Profesional IT, peniaga profesional dan pasukan perundangan yang berkelayakan. Ini membantu kita lebih memahami mentaliti orang di negara yang berlainan dan menggunakan pengetahuan ini untuk meningkatkan perniagaan.

AI Trades sedang membangunkan perisian yang paling maju dalam rangka untuk mencapai tahap kewangan baru bersama-sama. 


Di bawah adalah senarai produk-produk yang ditawarkan oleh AI Trades:



Sudah semestinya apa yang kita nampak sekarang Bitcoin dan MATA WANG CRYPTO memang akan menajdi pilihan ramai suatu ketika nanti, dan pastinya yang memang sudah berilmu tentang Matawang Crypto ni sangat beruntung kerana pada masa itu pastinya merekalah anatar orang pertama yang bijak memulukan langkah pertama.. 

dan untuk itu, bagi yang berani dan sukakan sesuatu cabaran baru yang menguntungkan.. apa kata jom daftar di AI Trades, lock your position dengan mendaftar di AI Trades sahaja, dan selepas itu segalanya akan diuruskan. Opss.. dont worry, Daftar tu PERCUMA sahaja.

klik Link website AI Trades dibawah ni untuk Register.. Good Luck semua!



Daftar Sekarang:
Facebook:

YouTube:

What’s App:
+6281331603988




Sumber dan gambar :
source from google






Related Posts

6 ulasan:

  1. paham sikit2 pasal ni..pening juga..hehee

    BalasPadam
  2. susah sikit nak paham benda2 macam ni..hahaha.. lagipun benda baru macam ni memang perlukan pendedahan yang lebih. Bila paham baru ada minat.

    BalasPadam
  3. Pernah juga dengar tapi tak paham ni skit je

    BalasPadam
  4. Agak tak faham jugak ttg bitcoin dan benda ni.. Kena study betul2 dulu

    BalasPadam
  5. Botcoin ni pernah baca sikit2 dulu tp x berapa nak faham. Thanks for the article :)

    BalasPadam
  6. Dh baca tp masih x faham. Kena de yg terangkan ni

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New