KALENDAR CUTI-CUTI UMUM 2015


Belum habis tahun 2014 tapi dah terbelek2 kalendar untuk tahun 2015 yeaaaa.. ha2.. sebenarnya teman teringat kat kakak kat Ofis tempat teman bekerja dulu.. Kak Has namanya.. dia cukup pandai mengaturkan percutian bersama keluarganya.. setiap yang dia rancang, pasti akan berjalan lancar.. Happy tengok diorang menghabiskan masa bercuti bersama-sama..Kak Has memang sentiasa peka dan bijak menguruskan cuti-cutinya.. hee.. opss.. takmau puji lebih2.. Ok lah.. yang benonya teman saja nak share dengan korang Kalendar Cuti Umum bagi Tahun 2015 ni haa.. kot lea korang memang tercari-cari dan kot lea ada perancangan nak buat majlis kawen ke, nak bercuti ke luar negeri/negara ke... haa.. bila dah tau tarikh-tarikh yang sesuai pasti semua akan berjalan lancar.. ye tak.. heee.. Jom tinjau2.. 


KALENDAR CUTI UMUM DAN SEKOLAH 2015

Untuk merancang percutian mahupun aktiviti lain perkara utama yang diperlukan adalah kalendar tahunan bagi mengetahui senarai cuti umum di Malaysia .

Manakala untuk cuti persekolahan atau cuti semester perlu merujuk kepada takwim atau perincian persekolahan tahun 2015 mengikut penggal yang akan dikeluarkan pihak bahagian pengurusan sekolah harian Kementerian Pendidikan Malaysia


Kalendar Tahun 2015 Malaysia

Senarai Perincian Cuti Tahun 2015
Credit to : My Sumber

3 Ulasan

  1. erm...boleh lah nk plan holiday tahun depan...hehehehehe

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama