Nuff

03 Disember 2014

NUR SHAFIQA A.K.A EQA HELENA | INSTAGRAM GADIS CANTIK DITOREH MUKA

Tengah baca post-post kat Instagram, tetiba ternampak gambar sorang awek cun.. dan rasa macam pernah tengok je gambo tu.. Ho.. patutlah.. gambar Eqa Helena rupanya.. Tak kenal? teman pun tak kenal.. tahu pun sebab TERSEBAR ceita kes samun baru-baru ni di rumah gadis cantik ni.. 
Errrrrrr.. Korang Tak tau citer?? meh BACA SINI dulu... 

Tadi lepas tertengok gambo Eqa Helena ni, teman pun klik la Instagram dia.. memang cantik sangat2 orangnya.. sejuk mata memandang nengok.. atas ni ialah Instagram Gadis yang bernama Nur Shafiqa  yang ditoreh mukanya (tempoh hari punya berita).. atau lebih dikenali sebagai Eqa Helena di laman FB dan Instagram nya.. 

sekali lagi nak cakap.. Cantik sangat orangnya.. putih gebu, berseri-seri je wajah dia.. kesian dia, bila cantik sangat pun diri tak selamat pulak.. ada jer yang dengki, ada je yang berniat jahat kat orang cantik macam dia.. 


PUNCA SEBENAR NUR SYAFIQA DITOREH MUKA KERANA DENDAM…?


Sebenarnya sehingga kini masih belum dapat dikenalpasti  punca berlakunya kejadian tu.. samada dendam atau sebaliknya.. Tapi ada terbaca satu info tentang ni selepas berlakunya kejadian tersebut.. kononnya Gadis cantik ini dikatakan menjadi mangsa kes dendam berikutan bekas teman lelakinya yang tidak puas hati kerana dia bertunang dengan lelaki lain.
Wallahualam.. berita ini tidak diketahui sejauh mana kesahihannya. Apa pun, mari kita doakan agar Nur Shafiqa cepat sembuh dan boleh menjalani kehidupannya seperti biasa.

hemm.. hope Eqa Helena cepat sembuh yea.. Tabahkan hati yea.. InsyaAllah.. parut-parut tu boleh hilang.. cuma Trauma dan Fobia aje kita harap Eqa Helena dapat hadapinya.. Hope si penjahat tersebut dapat ditangkap.. dan menerima balasan sewajarnya.. 



info dari Blog :


Related Posts

9 ulasan:

  1. hurmm, sejauh mana kebenarannya kita pun tak tau, tapi apa-apapun semoga beliau cepat sembuh..memang cantik dan manis orangnya...

    BalasPadam
  2. Semoga cepat sembuh...memang sedap mata memandang...insya Allah, ada hikmah semuanya

    BalasPadam
  3. semoga die cepat sembuh..tak tau mana yang benar..kita doakan jela die

    BalasPadam
  4. Setiap yang berlaku ada hikmahnya. Dugaan Allah nak bagi ni cepat . Tabahkan hati. Semoga cepat sembuh :)

    BalasPadam
  5. Smbga gdis ni sembuh Amin

    BalasPadam
  6. kaki kikis memang patut kena tores la muka dia...
    kalau nak kat lelaki tu cakap nak
    kalau tak nak cakap tak nak la jgn korang nak kikis duit dia...
    kalau benar perempuan ni kaki kikis padan muka la dgn dia....
    pi mampos lagi bagus

    BalasPadam
  7. kaki kikis memang patut kena tores la muka dia...
    kalau nak kat lelaki tu cakap nak
    kalau tak nak cakap tak nak la jgn korang nak kikis duit dia...
    kalau benar perempuan ni kaki kikis padan muka la dgn dia....
    pi mampos lagi bagus

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2