Nuff

27 November 2016

JOM BUANG TOKSIN DENGAN PASSION D'TOX

JOM BUANG TOKSIN DENGAN PASSION D'TOX

Haa.. Petang-petang gini rasa nak bercerita sikitlah tentang toksin yang selalu je orang kita ambil remeh sahaja walhal toksin tu kalau dibiarkan lama terbenam dalam badan boleh jadi racun tau.. Sebab tu kadang kita tak perasan badan kita selalu tak sihat, perut meragam, sembelit, demam dan selsema serta batuk atau sakit kepala yang mengambil masa begitu lama untuk sembuh. Haa.. Itu tanda-tanda bahawa badan kita banyak toksin la tu tau.

Kalau korang belum tahu, meh nak share dengan korang sedikit info berkaitan toksin ni..

Salur makanan (usus) merupakan organ imun yang terbesar, Bila ia mula menua, sistem imun dan kebolehan badan untuk melakukan detoksifikasi akan mula berkurang secara semulajadi.

Berat badan akan bertambah tanpa kita sedar dan agak susah untuk mengembalikan berat ideal seperti dahulu kecuali dengan diet dan senaman yang teratur dan berdisiplin.

Maka sebab itu kita perlu mencari alternatif lain untuk memastikan berat badan yang bertambah dapat dikurangkan sebelum terlambat (menjadi lebih gemuk). Salah satu caranya ialah.. mengamalkan Detox..

Apa itu Detox
Detox atau detoksifikasi adalah merupakan suatu proses pembersihan dari segala macam kotoran dan racun-racun yang secara tidak sengaja atau tanpa kita sedar telah masuk di dalam badan kita dalam jangka masa yang lama.

Detox merupakan proses penyingkiran bahan toksik atau buangan dari tubuh badan manusia.

Badan manusia mempunyai sistem detox sendiri iaitu hati, usus dan ginjal. Apabila kita berpuasa, badan akan melakukan proses detox semulajadi.

Detox dilakukan untuk memastikan sistem penghadaman usus bekerja dengan sepatutnya dan memastikan kulit bersih serta segar. 

Selain itu ia juga turut memastikan sistem buah pinggang kita berjalan dengan lancar.

Kebetulan TB baru tahu satu produk D'tox ni, namanya Passion D'tox.. Rasa agak tertarik je nak mencuba.. Haaa.. Korang nak tahu lebih info tentang Passion D'tox ni tak? boleh baca infonya dibawah ini ye.. 


APAKAH ITU PASSION D'TOX ?
Passion D'tox adalah suplemen hebat yang mengandungi Markisa dan pelbagai serat dan vitamin C dan E dan kaya dengan buah beri. Minuman kesihatan ini menyediakan banyak serat untuk menyekat karbohidrat berlebihan dan kalori dari makanan harian anda.

Dengan menjadikan jus sihat ini sebahagian daripada rejim diet anda akan menggalakkan pertumbuhan bakteria baik, menjadikan sistem pencernaan anda sihat berbanding sebelum ini!


SIAPA YANG PERLUKAN PASSION DETOX?
  • Orang yang mempunyai berat badan yang degil.
  • Orang yang masalah sembelit.
  • Orang yang sentiasa merasakan tenaga letih dan lemah.
  • Orang yang mempunyai bau nafas busuk bermakna anda mempunyai masalah penghadaman.
  • Orang yang mempunyai jerawat, ruam, dan masalah kulit lain yang mungkin isyarat beban toksik.
CARA MAKAN PASSION D'TOX?
Ambil 1 sachet setiap hari sebelum tidur - DEWASA SAHAJA.

1. Campurkan 1 sachet Passion D'Tox dengan 150ml air pada suhu bilik .
(Untuk kesan maksimum, minum segelas air suam keesokan harinya.)
2. Kacau rata secukupnya dan minum segera
3. Minum air yang mencukupi untuk hasil yang terbaik .

Bau nya sedap sebab ada bau buah markisa.. Tapi rasa dia.. Heeee.. Memang bukan semua orang suka kot.. Walauapapun kesan Passion D'Tox ini memang cepat.. Malam ni minum.. Esok dah boleh membuang dengan lancar.. Tak percaya? Jom try!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FAEDAH PASSION D'TOX

-- Penuh Nutrien
Kaya dengan serat, Vitamin C & Vitamin E

-- Tinggi Kandungan Fiber (Fiber Rich)
Serat larut membentuk gel di dalam trek penghadaman untuk mengepam 
keluar kotoran dan toksin.

-- Membantu Masalah Sembelit
Serat tidak larut bertindak seperti penyapu untuk menyapu bersih kolon

-- Mengurangkan Lemak Tidak Sihat
Membantu menyekat karbohidrat & kalori berlebihan

-- Semulajadi/Natural Sepenuhnya
Tiada gula tambahan, julap dan warna tiruan

-- Tiada Kesan Sampingan 
Semua bahan-bahan semulajadi secara klinikal dirumus

-- Meningkatkan bilangan bakteria sihat. 
--  Meningkatkan Kualiti Kulit. 
-- Mencegah Kulit Penuaan. 
-- Meningkatkan Kelembapan Kulit. 
-- Menggalakkan Pencerahan Kulit.


PASSION D'TOX DIPERBUAT DARI :

-- Passion Fruit Powder: 
Pulpa dan biji buah ini membuat kira-kira 25 gram serat sihat. 
Ia kaya dengan Vitamin C dan air antioksidan larut.

-- Mix Berries: 
Mereka dipanggil makanan super antioksidan dan 
sumber besar vitamin C, E dan asid askorbik.

-- Wheatgrass Powder: 
Ia adalah sumber yang kaya dengan vitamin A, B- kompleks, C, E, I 
dan serbuk rumput gandum K. juga mengandungi banyak mineral yang bermanfaat dalam meningkatkan metabolisme dan lebih baik berat pengurusan.

-- Husk --Psyllium: 
ini juga dikenali sebagai penawar hati dan pankreas.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mengapa Passion Dtox 
sangat selamat digunakan? 
-- Kerana ia mempunyai kelulusan --KKM
-- Halal disahkan
-- insurans produk -- RM2000,000

Harga jualan:
RM110 / kotak
RM200 / 2boxes

Harga promosi: 
RM380 / 4boxes

Live. Eat. Slim
Berminat Nak Order?

Sila Contact :
FACEBOOK PAGE :

INSTAGRAM : 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( K15TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

2 ulasan:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2