HAPPY BIRTHDAY ALTHEA!! ALTHEA TURN 2!!


HAPPY BIRTHDAY ALTHEA!! ALTHEA TURN 2!! 

Happy Birthday to @altheakorea! Althea turn 2 already! Kalau budak kecil umur sebaya, dah besar dah Althea ni kan.. hehehe.. Semoga Althea semakin mendapat tempat di hati semua yang sukakan Produk / Korean Beauty Haul dari Althea! Apa-apa pun nak ucap Thank you dekat Althea for the birthday box! Cute sangat tau!!


Haa.. nak tengokkk tak? pandai ke tidak TB buat Althea Birthday Cake guna birthday kits yang TB dapat ni?!








Haa.. kalau korang nak jugak macam ni, jom shopping di Althea dalam bulan Julai ni sempena Birthday Giveaway Festival Althea yang sedang belansung ni..

Ada bermacam-macam aktiviti yang diadakan sempena Althea turn 2 ni, antaranya mereka ada buat free giveaways, sale & Birthday box with goodies! dan juga ada contest untuk memenangi hadiah yang sangat menarik! sila lihat terma dan syarat di  www.althea.kr

Tadaaa.. nampak tak box comel ni?? haaa inilah dia birthday box + birthday kit untuk mereka yang shopping di Althea dalam bulan Julai 2017 ni sempena Althea turn 2! 


Tapi disebabkan ianya Limited Edition Box, so, korang kena cepat2 shopping tau untuk dapatkan box yang sudah semestinya sangat limited quantity.. 


Haa.. sempena Althea turn 2 ni ada bermacam aktiviti yang TB nak cerita tadi kan? antaranya ialah ada Althea Birthday Sale, ada Birthday Giveaway (Free Beauty Products for shoppers to add into cart), dapat Althea Birthday Goodies (Limited Edition Box + DIY Bday Kit + Sample Pack) pulak tu, haa.. lepas tu siap ada contest lagi tu.. iaitu Fly Me To Korea Contest! dan banyaaakkk lagi aktiviti di Althea!! Rugi kalau korang tak join tau.. bukan selalu ada macam ni.. bestnyaa!

Fly Me To Korea Contest 
The Althea birthday box creation show off on Instagram. The grand prize is a flight to Korea for two! First prize is A Year's Free Shopping on Althea. Second prize is 3 months free shopping on Althea. Consolation prizes USD$100 Althea credits x 10 winners.

20 Days of Beauty - 
AltheaKorea Instagram Giveaway
Setiap Hari Bekerja, Althea akan buat Giveaway di Instagram tau! Jangan lupa join.. mana tau tersangkut rezeki.. ia berlansung selama 20 hari, sedang belansung sehingga 24/7/2017 ni.. cepattt! jangn tak join! rugi wo!

Shopper's Lucky Draw
Setiap Minggu seorang pembeli akan dipilih untuk memenangi Althea credits.. Join la ye! mana tahu rezeki jugak! shopping shopping sekali menang pulak Lucky Draw! wowww! 

Based on Country: RM1000,SGD 300, PH10,000, IDR3,000,000, TH8,000, USD200.

Althea FB Giveaway
Haa.. di FB Page Althea pun ada juga contest berlansung, Jangan lupa join tau.. Setiap hari Isnin 


Website: www.althea.kr

Instagram: @altheakorea


blog : http://blog.althea.kr/

@altheakorea #altheakorea #altheamalaysia #kbeauty #koreanskincare #koreanmakeup #beautygram
#instabeauty #malaysianblogger #tengkubutangdotcom #tengkubutang



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Daftar--> Jawab Survey--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik YOUGOV dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



2 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama