Nuff

14 Julai 2016

BELI YOGA MATT / WORKOUT MATT DARI NILE.COM.MY


BELI YOGA MATT / WORKOUT MATT DARI NILE.COM.MY

NBR Thick 10mm Yoga Matt /Workout Matt teman beli semata-mata kerana nak buat lapik untuk bersenaman Yoga nanti.. cewahhh.. hahaha.. biasalah lepas raya ni badan menambun-nambun.. risau lak obesiti.. baik cegah awal-awal kan.. hihihi.. Haa.. harga Yoga Matt ni murah je.. 

Kalau nak dibandingkan kualitinya dengan yang mahal, lebih kurang aje pun.. cuma teman pilih yang ni sebab ketebalannya 10mm .. kalau yang lain dalm 3mm ke 8mm je.. so, disebabkan teman tak boleh nak duduk lama-lama atas tempat rata.. so, better la teman pilih yang paling tebal ye takk?? hehehehehe... 

Harga untuk NBR Thick 10mm Yoga Matt /Workout Matt  hanya RM33.30 sahaja.. Ukuran saiz nya ialah  183cm*61cm*1cm . Material ; NBR , Berat nya hanya 0.90kg sahaja . Harga Pasaran RM74 tapi di Nile.com.my hanya RM33.30 sahaja..  Teman pilih kaler BIRU.. heee.. sebab tak nampak kotor sangat.. ingat nak pilih kaler HIJAU tapi macam dah rupa kaler cutting mat le pulok.. kih3.. So, amik jelah biru..

Haaa.. tak sabo nak dapat yoga Matt ni.. macam-macam senaman dah bermain difikiran teman nak buat.. ecececehhh.. hahahaha.. kengkonon aje kan.. Tapi memang dah lama mencari pun benda ni.. ni baru tergerak hati nak membeli.. semua gara-gara orang asik menegur kata teman  GEMOK time raya hari tu.. hihihi.. agak mulut diorang.. sekali ku LEMPANG kang baru tauuuu... haahaha.. tak marah pun. tak amik hati pun.. wekkkkk.. 

Haaa.. tengok dia punya ketebalan, Material dia NBR, panjang pun panjang..  heeee.. rasa macam OK je.. tapi tunggu je lah barang sampai dulu yea.. harap packaging ok.. jangan la ada rosak2 semasa dalam proses penghantaran pulak kan.. tak mau lah dapat yang kemek2 kat kita.. =P

 Kan dah kata.. ukuran dia memuaskan hati berbanding yang alin.. heee.. nak yang beso aje ye!

TERDAPAT PELBAGAI WARNA PILIHAN
Selain biru pilihan hati teman, ada juga kaler-kaler lain yang cantik gak tau.. tapi teman tetap nak pilih biru tu.. konon kaler basic la kan.. hehehehe.. Selain tu jom tengok kaler lain yang ada.. kot la korang pun bercadang nak membeli kan.. kaler ni bergantung kepada stok yang ada tau.. boleh tengok kat SINI untuk lihat kaler yang masih ada .. 



Bermacam-macam kegunaan Yoga Matt ni, ikut pada cara penggunaan korang.. teman nanti memang guna just untuk senaman aje.. ehehehehe.. takde guna untuk ke lain.. tetapi dengan ketebalannya mungkin amat berbaloi sekali dengan harga yang kita dapat.. Opsss.. nak komen lebih-leboh tak boleh.. kena tunggu barang sampai dulu.. teman order pagi semalam 13/6/2016 (Rabu). Sekarang tengok tracking dalam proses penghantaran.. So, memang tahu pun, hari ni barangnya nya akan sampai.. teman buat COD  je senang.. sebab takyah nak fikir sangat sebab memang COD ni lagi cepat dari guna Poslaju atau Gdex.. Tak pernah mengecewakan.. lagi pulak runner dia mesra alam.. haha.. Setakat ni la kan... akan datang Wallahualam.. kang puji lebih-lebih kot one day depa wat spoil kita ngamok lak.. kan.. 


Kalau berminat nak membeli Yoga Matt macam teman ni.. 
Korang KLIK SINI okeh! 

Alamak.. tengah belak-belek sekali ternampak barang KUCING pulak aihhh.. adoii.. comey2 barangnyaaaaa!! awat la tak perasan semalam.. huhuhu..  teman tengok kat sini --> BARANG-BARANG KUCING .. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


KLIK SINI DAPAT DUIT!!


Related Posts

1 ulasan:

  1. Macam best je ni. Barang dah sampai nanti boleh la tunjuk.

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New