Nuff

23 Februari 2015

PEWWWWW.... SABO...


Huh.. Lega..baru selesai makan.. Tadi sampai je umah (teman dari kg).. Buka pintu je udah semerbak bau bunga taik ayam (poopoo oyen).. 

Pastu tolak pintu je udah terpenyek poopoo oyen.. Adoi.. Masuk umah tak sempat nak letak punggung, terus bersihkan umah yang berselerak dari dapur sampai ke ruang tamu.. MasyaAllah.. 

Dengan makanan kucing berterabur, dengan tong sampah tergolek, dengan bulu kucen sana sini.. Ni mesti Oyen n Butang berkelahi ni sampai umah jadi camtu sekali.. 

Dah abis kemas umah tadi.. Hubby belikan kuehteow goreng.. Memang tadi rasa lapar sangar tapi bila time menyuap tadi.. Aduooii.. Rasa penat nak menelan.. Tak dapat nak abiskan kuehteow tu.. So, simpan untuk pagi esok jelah.. 

Tak larat Nak menaip.. Esok jelah sambung..k bye.. 

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

6 ulasan:

  1. banyak toi dugaan tu...hehehehe
    sabar je r...

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    BalasPadam
  2. eemm.. bila dah kepenatan, nak makan pun tak lalu.. :(

    BalasPadam
  3. haha..itulah rutin harian org yg bela kucing..
    sampai umah.. tudung pun x tanggal lagi..
    dah kene jadi DBKL bsihkan umah dulu

    BalasPadam
  4. memang x boleh harapkan depa kemaskan rumah. hahahh^^

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

adseng

Innity Mobile

GA New