Nuff

11 Februari 2015

Lirik dan Video Lailaha Illallah - Hafiz Hamidun ( Zikir Terapi Diri )

Wah.. Nampaknya teman benar-benar sudah jatuh cinta dengan alunan zikir dari Hafiz Hamidun ni.. mendayu-dayu dan buat hati rasa tenang setenang lautan dan pantai.. cewahhh.. hu2.. yepp.. teman memang asik nak dengar zikir ni je stiap hari.. silap-silap.. masa nak dodoi baby (anak orang or anak sedoro) memang teman akan guna zikir ini 

Teman pun ada zikir yang selalu teman alunkan untuk tido kan anak sedoro masa baby dulu.. huhuhuhu.. nak dengar teman dodoikan anak sedoro dengan zikir camne? nanti teman upload video.. cara ni berkesan untuk tido kan anak sedoro teman.. memang teman selalu buat camni dekat baby.. insyaAllah.. baby akan tertido nyenyak.. 

Apa-apa pun.. jom hayati alunan zikir dari Hafiz Hamidun ni dulu.. jom.. tak payah lirik kot.. semua tau kan.. mudah dan senang ingat.. takkan leh lupa punya.. amalkan hari-hari.. moga tenang jiwa..
Video Lailaha Illallah - Hafiz Hamidun ( Zikir Terapi Diri )




Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 


klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



Related Posts

2 ulasan:

  1. dgn Allah, hati kena halus. untuk halus, zikir antara salah satu jalannya. Allah Tolong selamatkan hati-hati kami

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New