WWE WRESTLEMANIA 2015 - Siapakah JUARA

#Wrestlemania akan bersiaran pagi ni jam 8 pagi.. Huhuhu.. Kita nak tengok pun kena tunggu malam kang baru leh tengok la kan.. Sebab waktu Malaysia tak sama dengan kat sana.. So, tabahkan hati lah yea buat peminat Gusti Malaysia.. Huhuhu.. 

Taktau sapelah yang menang.. Perlawanan antara Brock Lesnar vs Roman Reign, John Cena vs Rusev, Sting vs Triple H, Daniel Bryan bersama yang lain berlawan merebut tali pinggang Intercontinental Champion.. milik Bad News Barret.. Tengok jelah yea nanti.. Tata..
Update!!
Untuk Title WWE World Heavyweight Champion.. Brock Lesnar vs Roman Reign.. (Seth Rollin menang sebab datang tiba-tiba cash kan briefcase money in the bank nya.. seterusnya mengalahkan Roman Reign dan Brock Lesnar yang semakin lemah seterusnya memegang title WWE World Heavyweight Champion, Selepas kemenangan Seth Rollin, keesokannya (Monday Night Raw) Brock Lesnar tidak puas hati dan mohon diberikan remacth.. namun Stefanie Mc Mohan seperti tidak meluluskan.. Brock Lesnar mengamok dan membelasah semua mereka di situ termasuk cameraman wwe.. Stefanie yang marah dengan keadaan lalu memberitahu Brock Lesnar "u are suspended" .. -31/3/2015



Untuk Title United States.. buat julung kali nya.. Rusev yang tidak pernah kalah, terpaksa akur apabila John Cena berjaya merampas Title United States itu.. Kelihatan Lana juba membantu.. tetapi akhirnya berlaku disebaliknya.. adakah Rusev masih memerlukan Lana selepas insiden ini? 


Bagi Title Trophy Andre The Giant kali ini.. Big Show akhirnya berpuashati cubaan kali ini berhasil selepas kecewa pada tahun lepas dengan Cesaro.. ramai yang berpendapat Misdow yang akan menang tapi akhirnya Big Show juga yang berjaya..


Untuk Title Tag Team Campion.. Kumpulan Cesaro dan Tyson Kid berjaya mempertahankan title mereka.. 


Bagi Acara setiap tahun.. Undertaker berjaya mengalahkan Bray Wyatt .. 

Untuk Title Intercontinental Champion.. Seperti yang semua tahu dan boleh agak.. siapa lagi kalau bukan Daniel Bryan.. mungkin kalau Dean Ambrose tak cedera.. dia boleh dapat title ni.. seorang lagi calon yang juga teman agak boleh menang ialah Dolph Zigler.. namun.. kekuatan Daniel Bryan tidak boleh disangkal.. akhirnya DB berjaya.. 

Yess.. perlawanan antara Bella Twin dan team AJ n Page paling teman nanti-nantikan. setelah bertarung bersunguh2 akhirnya AJ menamatkan perlawanan dengan aksi Black Widow nya.. maka team AJ n Page menanggg.. yeay!


Yang lain? huhuhu.. tak tengok habis lagi.. 






Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page

2 Ulasan

  1. Salam tb,
    Sempat juga layan WM td sehlm kluar kerja
    Dpt ngk seth rollin ngan R orton, triple H ngan sting n awal tu daniel bryan menang inter continental belt
    Best juga.

    BalasPadam
  2. Salam tb,
    Sempat juga layan WM td sehlm kluar kerja
    Dpt ngk seth rollin ngan R orton, triple H ngan sting n awal tu daniel bryan menang inter continental belt
    Best juga.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama