Nuff

30 April 2017

SEDAPNYA JUS EKSTRAK MANGGIS | OSTANIA MANGOSTEEN AMRITA


SEDAPNYA JUS EKSTRAK MANGGIS | 
OSTANIA MANGOSTEEN AMRITA 

TB suka sangat manggis.. teringat masa mengandung tetiba rasa nak makan manggis je.. tak tahu lah mengidam ke apa, ke sebab hari-hari lalu asik nampak orang jual manggis tepi jalan yang membuatkan TB terasa teringin dan buat-buat mengidam? hahaha.. Mengidam boleh buat-buat ekkk.. hahaha.. lupakan..


TB suka manggis dan siap belajar lagi cara nak tahu isi manggis didalam tu rupa mana.. banyak biji ke tidak? atau yang isi kecil-kecil tapi takde biji sangat.. TB tak suka biji yang besar-besar tu.. huhuhuhu.. Kalau kecil boleh terus telan.. haha..

Eh.. ni TB bukan nak cerita pasal Manggis buah tu.. tapi ni nak citer pasal Jus Manggis tau.. Sedap sangat rasa dia.. nama jus tu Ostania Mangosteen Amrita iaitu Jus yang di Ekstrak dari buah Manggis.

OSTANIA Mangosteen Amrita Jus Ekstrak Manggis, TB baru tahu je tau. Sebelum ni TB tak pernah dengar lagi jenama ni.. Tapi bila tengok botolnya yang super awesome.. rasa tertarik la masa 1st impression.. hehehehe.. botol dia botol aluminium tau.. bol;eh dibasuh dan diguna semula.. tu yang bestnya.. heee.. kaler pun omeyy.. i likee.. 

Haaa.. TB yang baru mengenali minuman dari rumusan manggis ni, ada la baca sikit-sikit tentang Ostania® Mangosteen Amrita ni dimana ia adalah minuman yang lazat dan dirumuskan menggunakan keseluruhan buah manggis termasuk puri dan kulit yang merupakan sumber yang sangat baik serta kaya dengan Xanthones, yang boleh menyumbang kepada banyak kesan yang baik kepada kesihatan kita. 

Menurut kajian, Xanthones mempunyai kesan yang sangat baik untuk organ dalaman manusia kerana kadar antioksidan-nya yang tinggi. 

Minuman ini telah didatangkan dengan pakej yang tinggi antioksidan yang menggabungkan kebaikan buah manggis keseluruhan, epal, roselle, acai berry, anggur dan delima.

Mangosteen Amrita yang semakin terkenal ini, sekarang didatangkan dalam botol aluminium yang boleh digunakan semula sepanjang masa dan boleh didapati pada harga yang menarik! (Sebelumnya dikenali sebagai Ostania® Mangosteen Concentrate)

Mengapa Perlu Minum OSTANIA?
Ostania Mangosteen Amrita mempunyai kelebihan seperti berikut :
  • Ia bertindak sebagai anti-bakteria dan anti-fungi dimana ia melawan jangkitan kuman, fungus dan yis
  • Tinggi dengan antioksidan dan membantu dalam peneutrak radikal - radikal bebas dalam badan (anti-kanser)
  • Nilai ORAC antioksidan 14186.9
  • Tiada tambahan gula (pemanis semulajadi buah)
  • Tiada pewarna tambahan
  • Fungsi terapeutik
  • Anti penuaan
  • Anti kanser
  • Anti inflamasi

Siapa Yang Patut Mengambil OSTANIA?

  • Sesuai untuk semua peringkat umur
  • Mereka yang aktif olahraga 
  • Mereka yang selalu berasa letih 
  • Orang yang mahu mempunyai penghadaman yang lebih baik 
  • Orang yang mahu kekal sihat
Cara Minum Jus Ostania® Manggis Amrita

  • Minum 30ml Jus Ostania® Manggis Amrita atau boleh juga campurkannya dengan air sejuk (Ratio 1:1). 
  • Rasa Ostania Mangosteen Amrita Jus Ekstrak Manggis ini sedap..masam-masam manis buah gitu. Tak kisahlah rasa macamana kan. Yang penting ianya berkhasiat. Minum sejuk-sejuk memng sedap.
  • Harga pun tak mahal. Hanya RM49.90 sahaja sebotol.
  • Untuk maklumat lanjut mengenai Furley Bioextract, boleh layari laman berikut:




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



Related Posts

13 ulasan:

  1. Heard so many good review about this product but have yet try it, will check it out soon. Thanks for sharing the benefits about it, really make me want to give it a try :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ur welcome.. must try.. it taste is delicious

      Padam
  2. Nak tryyyy untuk penghadaman yang lebih baik.. ☺👍

    BalasPadam
  3. Mangosteens are my fav local fruits and now they are put into this product, I will definitely look forward to trying them

    BalasPadam
  4. Strangely, I don't like to eat manggis but don't mind drinking the juice. Perhaps it is because of the mess I make when I peel it. Want to try this drink!

    BalasPadam
  5. i guess it's at that price mainly for the aluminium bottle? but i guess if I am going to try it once..then i guess it's ok....

    BalasPadam
  6. Ibu mengandung boleh consume ni ke ya? Macam sedap je :)

    BalasPadam
  7. Masa study dulu, populat betul jus mangga ni. Bagus untuk kebanyakan sakit tua, sesuai untuk semua lapisan umur.

    BalasPadam
  8. Tak pernak cuba jus manggis ini, the packaging is so nice.

    BalasPadam
  9. i need another bottle of this... this is yummy and healthy

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New