HAPPY BIRTHDAY ALTHEA !! #AltheaTurns1

HAPPY BIRTHDAY ALTHEA !! #AltheaTurns1

Yeayy!! Althea dah setahun!! So, nak nyanyi sikit untuk Althea .. Lets Start! ehem-ehem..  1..2..3.. "Happy Birthday To You.. Happy Birthday To You.. Happy Birthday To Althea.. Happy Birthday To Youuuu.."

Haa.. bagi sesiapa yang tertanya-tanya dan baru 1st time dengar nama Althea ni, meh teman ulas sikit tentang Althea yang sememangnya antara website online yang semakin mendapat tempat dihati para wanita yang sukakan produk-produk kecantikan dari Korea. Siapa tak suka kan.. artis Korea pun cantik sebab guna produk Korea.. ye tak? kita? takkan tengok aje ye? sekali sekala nak juga cantik macam artis lelaki dan wanita Korea.. hehehehe.. 


Ok lah.. meh nak citer, di Website Althea ni terdapat pelbagai barangan kosmetik seperti Mascara, Masker, Eye gel, lipstick, compact powder, Hair Oil, pencuci muka, scrub, shampoo dan macam-macam lagi.  

Semua yang teman sebutkan ada dalam website Althea tu, cubalah korang tinjau-tinjau kot ada yang berkenan di hati.. semuanya memang fresh dari Korea tau.. So, kalau nak muka ala-ala artis Korea, jom lah terjah website Althea yang tengah buat offer sempena Birthday Althea yang pertama! 

Jeng!! Jeng!! Jeng!!! Wahai sekalian peminat tegar dan yang baru nak kenal Althea, mari dengar sini!! ada announcement sikit! haaaa.. bermula pada hari ni yang bertarikh 20 Julai 2016 (Rabu), 

"Althea's Birthday Celebration"
Sempena ALTHEATURN1, Althea akan menganjurkan "Althea's Birthday Celebration" bermula pada 20th - 31st July, 2016. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wah!@!! Syoknya!  Tak lupa juga nak bagi tahu korang, korang juga berpeluang mendapatkan;

1.) Limited Edition Birthday Box + DIY Party Kit
For orders placed on 20/7 onwards. While stocks last.


2.) Free Goodies for first 1,500 shoppers
Full size beauty products. While stocks last. 

3.) Birthday Giveaway. Pick 3 Top Sellers for 100% REBATE! 
Rebate will be credited into your account.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opsss.. baca ni jugakk.. jangan lambat-lambat yea.. sebab tawaran ini terhad untuk  1,500 Shopper yang terawal sahaja tau.. Jadi.. jom cepat-cepat rebut peluang ini! Hanya 1,500 shopper yang terawal sahaja berpeluang mendapatkan goodies gift special dari Althea. So, jangan berlengah-lengah lagi, jom terjah website Althea!

Lagi satu!! Haaa.. Jangan lupa join #AltheaTurns1 Instagram Contest dimana korang juga berpeluang memenangi hadiah menarik seperti Macbook Air, Ipad Air 2, iPhone 6S, Galaxy S6 Edge, Canon EOS M10 Selfie Camera, Althea credits, and beauty hampers from Althea! 

Jumlah keseluruhan hadiah bernilai KRW10,000,000 untuk dimenangi. 

Contest bermula pada hari ini iaitu 20th July hingga 15th August, 2016

Haa.. tapi jangan lupa pulak letak hashtag #altheaturns1 untuk pihak Althea lihat.
Masih Menunggu Kotak Pink dari Althea
Huhu.. Actually teman masih menunggu barangan teman sampai dari Korea.. sekarang baru ada di Shah Alam.. dan mengikut kepada tracking macam sedang dalam perjalanan sebab tertulis out of delivery kan.. so, nak kena cepat-cepat pi standby depan pintu.. huhuhu.. tak sabar rasanya nak terima box pink yang ada pelbagai barangan kosmetik dan produk tu.. nanti teman review apa isinya ye.. hehehehe..

HAPPY BIRTHDAY ALTHEA !! #AltheaTurns1
So, Sempena Birthday Althea #AltheaTurns1 ni.. Teman nak ucapkan semoga Althea terus maju dan success dalam menjadi website paling popular yang menjual produk-produk dari Korea.. Semoga Althea semakin dikenalai ramai di pelosok dunia.. Happy Birthday Althea!! 

Haaa. tau macam mana nak shopping di website Althea Korea |Malaysia ni? begini caranya yea! senang sangat-sangat tau.. Macam online shopping lain gak.. seperti Lazada, Zalora, Shopee dan banyak lagi, syarat nak shopping adalah mesti daftar jadi members dulu kan? Haaa.. samalah macam Althea ni jugak.. Korang daftar sebagai ahli/members lepas tu jangan terkejut korang automatik akan dapat RM30 sebagai Welcome Gift.. So, lepas tu boleh lah terus guna semasa buat belian nanti.. pihak Althe akan beri COUPON CODE : WELCOME-MY dan korang perlu key in code number ini semasa checkout nanti.. automatik diskaun sebanyak RM30 akan dipotong dari total jumlah barangan yang korang beli. 
Ok lah.. kalau korang nak jadi member klik SINI atau klik banner diatas, register/daftar kemudian nikmati diskaun sebanyak RM30 (tertakluk terma dan syarat) .



Korang boleh baca di SINI , SINI dan SINI tentang Althea Korea ni.. Selamat membaca dan Selamat ber shopping ya! dibwah ni TB senaraikan antara produk-produk atau makeup tools yang menjadi HOT ITEM di website Althe Korea ni..

Nak tahu lebih Info tentang Althea, sila klik link di bawah ni ye!

Facebook: Althea
Instagram: Althea Korea
Website: www.althea.kr


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


KLIK SINI DAPAT DUIT!!

1 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama