Nuff

18 Jun 2015

Nuffnang Turunkan Pangkat Dari Glitterati ke Non Glitterati



Amboiii.. tetiba lak dari Glitterati jadi Non Glitterati ... okeh.. takpe.. takpe.. memang nak merajuk pun dengan Nuffnang kalau macam ni.. teman punya le setia dengan Nuffnang, sekali kena turun pangkat lak.. sabar je laaa... tunggulah.. pasni nak bertukar arah ke lain pulak.. sedih.. dah tepek iklan Nuffanng sekian lama.. pasni nak pertimbangkan iklan lain lak.. mungkin dah tiba masanya kot.. Good Bye Nuffnang.. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JOM CANTIK & KURUS DENGAN 
PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page

Related Posts

10 ulasan:

  1. nuffnang tgh hang kot tu
    nnti ok :)

    BalasPadam
  2. maybe ada letak banner yang di kira sebagai saingan nuffnang kot... kalau kesilapan teknikal just hantar ticket nanti dapat balik status glitterati. kalau ada yang better dari nuffnang elok berhijrah jer hehhee

    BalasPadam
  3. Nuffnang kadang-kadang tak betul

    BalasPadam
  4. assalamualaikum TB....mama pun dulu kena juga mcm ni hantar maklum balas kat pihak nuffnang baru dia buka balik...:)

    BalasPadam
  5. hehe kak hantar la tiket dekat diorang tanya pasaipa dah bertukar status.

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2