Nuff

16 Jun 2015

UCAPAN SMS SELAMAT BERPUASA | RAMADHAN

Assalammualaikum semua... Selamat Menunaikan Ibadah Puasa yea.. Rasa macam tak percaya je Ramadhan dah nak dekat dekat tiba ni.. korang dha prepair apa2 tak untuk Ramadhan ni? huhu.. teman macam biasa.. hanya menunggu kedatangan Ramadhan kali ini dengan perasaan berdebar.. berdebar kerana boleh kah teman habiskan puasa kali ini tanpa apa-apa halangan? teringat teman pada tahun lepas dimana teman hadapi keseukaran untuk berpuasa kerana berlaku kejadian masuk spital.. huhu... baca kat SINI kalau nak tahu.. Kali ni.. teman harap sangat dapat berpuasa dengan lancar.. harap sangat-sangat.. Doakan teman yea.. 

Dibawah ni teman saja gatai share Ucapan2 yang selalu orang hantar sebelum menyambut Ramadhan.. sekarang ni selain menelefon ucap selamat berpuasa.. semua pakat guna SMS aje.. itu yang paling cepat kan.. Ok lah.. teman nak ucapkan selamat berpuasa buat semua.. moga dapat berpuasa penuh dan boleh kumpul pahal yang berganda.. hehehehehe.. i know la.. popuan mana leh posa penuh.. hihihihi... tapi kumpul pahal penuh.. insyaAllah boleh kot.. InsyaAllah... 

Selembut embun dipagi hari, 
tengadah tangan sepuluh jari, 
ucapkan salam setulus hati, 
selamat menunaikan ibadah puasa di bulan Ramadhan, 
mohon maaf lahir batin.

''Marhaban yaa Ramadhan, 
pucuk selasih bertunas menjulang dahannya patah tolong betulkan, 
puasa Ramadhan kembali menjelang, 
salah dan khilaf mohon dimaafkan. 
Selamat Menunaikan Ibadah puasa"

Sebelum lidah keluh, sebelum hati kembali membeku,
sebelum lidah kaku dan sulit,
hanya untuk sekadar minta maaf lewat sms
dan sebelum semua operator sibuk..
MOHON Maaf atas semua khilaf yg lalu. 

"Ya Allah, muliakan dan sayangilah saudaraku ini, 
bahagiakan keluarganya, berkati rezekinya, kuatkan imannya. 
Berikanlah kenikmatan ibadahnya, jauhkan dari segala fitnah. 
Aamiin. “AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN” mohon maaf lahir dan batin"

Pergilah keluh, ku tak mau berteman denganmu.
Silakan kisah, kau bukan takdirku… mujahadah adalah temanku,
dakwah adalah nafasku, dan Allah adalah kasihku… Maafkan segala kesalahan 

"Assalamualaikum Wr..Buka hati dapat CINTA
buka fikiran …. dapat ILMU
buka mata…….cari Rizki…
dan buka Handphone 1 pesan diterima
“selamat menjalankan ibadah puasa, wish Allah give U the Best lives. I Pray… 
N Mohon dimaafkan segala kesalahan2 aku ya? Marhaban Ya Ramadhan"

Pelanggan yang terhormat. Selamat menunaikan ibadah puasa 1433 H. Mohon maaf lahir dan batin. 

"Marhaban ya ramadhan..bulan suci kembali tiba..
saat tepat menyucikan diri dari segala dosa..
tanpa basa basi mohon dimaafkan segala kesalahan"

Anak melayu mengail ikan, perahu berlabuh ditengah lautan,
sambil menunggu datangnya ramadhan jari ku susun mohon ampunan,
selamat menyambut bulan suci ramadhan bagi semua umat muslim..  

"Mengingat Kata yang Salah, Hati yang Berprasangka,
 janji yang terlupakan, Sikap dan Sifat yang menyakitkan, 
di hari ini izinkanlah aku mengucapkan mohon maaf LAHIR DAN BATIN"

"Mungkin hari-hari yang lewat telah menyisakan sebuah kenangan yang tak dilupakan…..,
ada salah, ada khilaf, ada dosa yang mengikuti perjalanan hari – hari itu.
agar tak ada sesal, tak ada dendam, tak ada penyesalan ….
mari kita sama-sama sucikan hati,diri,dan jiwa kita.
Marhaban Yaa Ramadhan……"

Jika semua HARTA adalah RACUN maka ZAKAT-lah penawarnya,
Jika seluruh UMUR adalah DOSA maka TAQWA dan TAUBAT lah Ubatnya,
Jika seluruh BULAN adalah NODA maka RAMADHAN lah pemutihnya,
MOHON MAAF LAHIR dan BATIN,SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA. 

"Bila hati saling terpaut rasa cinta terjalin indah
Bila salah dan Khilaf telah terjadi maka Mohon Maaf
Lahir dan Batin atas kesalahan,
“Marhaban Ya Ramadhan”

Selamat Menunaikan Ibadah Puasa
Semoga kita selalu diberkahi dibulan yang penuh mahrifah"
Jika hati seputih awan jangan biarkan ia mendung,
jika hati seindah bulan hiasi dengan senyuman……..
marhaban ya ramadhan…………….
selamat menunaikan ibadah puasa mohon maaf lahir dan bathin

"Gersang bumi tanpa hujan..gersang akal tanpa ilmu,,
gersang hati tanpa iman..gersang jiwa tanpa amal..
marhaban ya ramadhan… 
Selamat menunaikan ibadah puasa mohon maaf lahir dan bathin"

Buat semua,
diucapkan Marhaban Ya Ramadhan selamat menunaikan ibadah puasa,
Mohon Maaf Zahir Batin.


CREDIT : FASDAN

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JOM CANTIK & KURUS DENGAN 
PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



Related Posts

4 ulasan:

  1. salam menyambut ramadhan wahai kawan teman... he he he...

    BalasPadam

  2. Assalamualaikum.. salam singgah..

    http://comot-pink.blogspot.com/2015/06/testimonial-reserve-kembalikan-awet.html

    Jemput baca review saya sendiri tentang REserve

    BalasPadam
  3. Selamat menyambut ramadhan almubarak...

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New