Nity

Nuff

04 Jun 2013

Majlis Pertunangan Fouziah Gous & Zhafran

GAMBO GOOGLE .. HEEE... 
fouziah gous TUNANG-33
+ Fouziah Gous Bertunang +
hemm.. rasanya dah lama teman x nengok Fouziah Gous ni kat TV.. errr.. ke sebab teman udah lama x tengok TV? heee.. Teman minat tengok muka fouziah gous ni.. lawo.. sweet.. n natural beauty.. tp senyum kat ats 2 macam memey lea pulok.. ha2.. Fouziah Gous dah bertunang.. Sekitar jam 9 malam Sabtu (1 Jun), Fouziah Gous akhirnya telah pun mengikat tali pertunangan dengan jejaka pilihannya, Md Zhafran Md Yusof pada usia 30 tahun.
Baru berkenalan sekitar bulan Mac lepas, Fouziah tidak mengambil keputusan yang lama apabila mereka berdua bersetuju untuk melangsungkan majlis pertunangan awal dan bakal bernikah pada bulan September depan.
fouziah gous TUNANG-20
Fouziah ketika disarungkan cincin oleh ibu Zhafran, Normah Ali
fouziah gous TUNANG-1
Berseri-seri wajah Fouziah, kan?
Majlis pertunangan Fouziah Gous dan tunangnya ini telah diadakan di Restoran Asmara Penchala, Kuala Lumpur dan turut dihadiri oleh keluarga dan rakan terdekat.

Cantik kann Fouziah Gaos dalam gambar ni.. hu2.. actually teman sedih gak, ingatkan nak nengok Fouziah disatukan dengan Iqram Dinzly.. tapi akhirnya jodoh diorg xde.. hu2.. Gossip semata rupanya..
Nak tengok lagi Foto yang diambil khas oleh jurugambar OHBULAN! ni? KLIK SINI ---> OHBULAN!

Related Posts

4 ulasan:

  1. Betullah kakak ingatkan dia bercinta dgn Iqram. Itulah dunia artis kadang yg beriya-ya peminat aje...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha a.. tu lea.. gossip semata je kakzakie.. kita jea lebih2 nak tgk diorang kawen kan.. hu2.. tp x pelah.. bukan jodoh diorang kan..

      Padam
  2. kawan iha suka bebeno kat iqram.. xtau la dia bahagia ke idak bila baca kisah ni.. hehe..

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2

nity 2