saja teman share dengan korang.. heee.. ingat nak kedekut simpan sendiri jea.. (buruk perangai).. heee.. teman amik dari FB jea pun.. jom urut wajah sama2 jomm!
buat kawan2 yg teman lum bw tu.. nti teman bw blog korang lik yea.. 

9 Ulasan

  1. assalamualaikum..tenkubutang :)

    ramai org x tahu ttg teknik urut muka dgn betul. sedangkan penting jugak kn. terima kasih share dgn kengkawan. :)

    klu betul tekniknya muka boleh awet muda..muka tetap tegang wlu usia meningkat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu lea.. tinggin jugak nak buat urut2 muka ni ayie.. nak awet muda lea katakan.. hak3.. macam lea senang yea... heee...

      Padam
  2. Bab urut ni mmg tau, cuma malas betul nak mempraktikkan, kerja pula berlambak. Blog walking pun curi2 masa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha.. rugi lea kalau tau x buat.. heee.. jangan macam teman ni.. tau tapi ada penyakit M' lak disitu.. maka x lea dibuat sampai sudah.. =P

      Padam
  3. hi dear.. just want to share. urutan wajah paling berkesan menggunakan 4 kepakaran iaitu anion, batu germanium, ultrasound dan jugak sinar infrared jauh. Nak tau lanjut jom terjah http://ibuilyaniescottage.blogspot.com/. TQ!

    BalasPadam
  4. thanks for sharing... baru tau... >_<

    BalasPadam
  5. AJ ni pulak tak berapa rajin nak buat..
    Hehhhehehe..

    BalasPadam
  6. Saya pun bertahun jgk simpan..Tahun lepas tak silap saya share kt blog..dulu rajin jgk..skrg kadang2..

    BalasPadam

Catat Komen

Terbaru Lebih lama

TB MOBILE

tengkubutang nity

GA New