Nuff

02 Mac 2016

CUPV CAMPAIGNS NUFFNANG BAGI BLOG TENGKUBUTANG.COM

CUPV CAMPAIGNS NUFFNANG BAGI BLOG TENGKUBUTANG.COM |
Banyak CPUV tapi earning tak berapa sangat.. nape ekkkk.. tapi boleh la.. janji dalam setahun tu boleh lah 2-3 cashout.. (2-3 kali cashout je???) hahaha.. opsss.. bersyukur je lah ye.. janji lepas nak beli ubat untuk kucen-kucen teman.. nak beli barang teman macam tak cukup.. just tambah-tambah boleh la.. tapi kena dulukan kucen-kucen teman dulu la kan..Rezeki bulus2.. K bye.. 
Sampai sekarang still tak reti nak tengok macam mana earning CPUV ni berjalan... hahahaha.. So, jangan tanya lebih-lebih pasal ni okeh!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

2 ulasan:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New