Nuff

18 Mac 2016

Perkara Yang Buat Tengkubutang Tersenyum Pagi-Pagi Ni..

Salam jumaat semua.. hehehe.. Tadi buka Facebook.. ternampak video yang hubby post kat wall teman semalam.. heeee.. hari ni baru dapat tengok.. eh.. bukan video tapi dalam bentuk GIF .. hahahaha.. Comey gilerr.. Cer korang tengok kat bawah ni lak.. hehehehe...
Mula-mula tengok apasal kasut dia macam tu.. hahahaha.. rupa-rupanya kucen melekat kat kaki dia.. hahaha.. dah la muka macam adik.. gemok.. gebuss.. omeynyeee!!! geram.. hemm.. kalau korang nak tau.. perangai nyiau2 macam ni la.. suka panjat kaki teman, kadang sampai ke pinggang dipanjatnya.. macam pokok je dibuatnya kita ni.. hahahaha.. K byee...


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


KLIK SINI DAPAT DUIT!!


Related Posts

0 comments:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2